Andrea Gudrun Berz

Sjømannslege

Andrea Gudrun Berz er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andrea Gudrun Berz

Ingen dyktig fastlege

Har hatt Berz i 10 år, men har vært misfornøyd spesielt siste året. Følger ikke opp pasienten skikkelig, har altfor dårlig tid, blir sint hvis man spør om ting eller stiller spørsmål til diagnoser, bruker medisinering som er gammeldags metode. En annen ting er at man sitter veldig lenge på venterommet, har sittet opp mot en time og til og med blitt glemt. Dessuten er det kronglete å parkere og komme seg til legekontoret. Jeg kommer til å bytte fastlege.

Virker som hun vil bare gå videre til neste pasient. Etter å ha ventet på min tur så fikk jeg mindre enn 15 min.

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år med i det siste har jeg hatt dårlige opplevelser: vil bare gi generelle svar uten å undersøke, blir sint hvis jeg stiller spørsmål.

Dyktig lege

Pålitelig, grundig og tar deg på alvor. Veldig fornøyd med Andrea Berz

Fantastisk

.Dyktig, effektiv, løsningsorientert forstående og tar meg på alvor.

Fikk aldri svar på undersøkelse

Jeg hadde mistanke om spesifikk sykdom og dro til Berz for å ta en prøve. Jeg fikk høre at de ville ta kontakt innen et par dager dersom prøven var positiv, men at de ikke ville ringe hvis den var negativ. Jeg hørte aldri noe og antok derfor at symptomene jeg hadde ville gå over av seg selv, men det gjorde de ikke. Til slutt (to uker etter første besøk) ringte jeg til legesenteret, og da sier de at prøven min visst aldri hadde kommet tilbake fra laboratoriet og at jeg derfor måtte komme ned og ta en ny prøve.

Da jeg konfronterte henne med at jeg synes dette var dårlige greier la hun alt ansvar på meg og sa det var mitt ansvar. Jeg har nå problemer med å stole på denne legen og har derfor valgt å bytte.