Egil Storrusten

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Egil Storrusten er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Egil Storrusten

Sterkeste anbefalinger.

Sterk anbefaling. ☺️ Flere jeg kjenner som bruker ham. Har tid til å snakke når det er behov for det. Tar alle innspill og bekymringer seriøst og med god empati.

Ubrukelig lege

Jeg anbefaler ingen å velge Storrusten til fastlege. Han virker usikker og er nølende. Han har det alltid travelt, og man føler seg ofte til bry når man er hos han. Hyggelige kontoransatte, men det hjelper lite!

Kjempeflink og profesjonell

Jeg hadde Egil Storrusten kun som fastlege i ca et halvår da jeg studerte i Trondheim, men jeg er så utrolig glad for at det er han jeg havnet hos. Hadde hatt det vanskelig i lang tid da jeg endelig turte å komme meg til legen for å prøve å ta tak i problemene. Jeg følte meg tatt på alvor, nøye fulgt opp og fikk henvisning til psykolog utrolig raskt. Jeg har veldig legeangst og gråter konstant når jeg er hos legen, men han virket ikke brydd i det hele tatt og bare ventet til jeg klarte å få sagt det jeg ville si. I tillegg stilte han spørsmål og virket veldig grundig. Virket som at han har veldig mye å gjøre, men jeg følte alltid at han tok seg tid til å sette opp jevnlige timer kun for å følge meg opp til jeg fikk komme til psykolog.

Utrolig lite flink lege...

Denne legen har det alltid utrolig travelt (løper nesten i gangen), og det eneste det handler om inne på kontoret er å få deg ut igjen så fort som mulig.

Har aldri møtt en lege med så lite engasjement og interesse for faget sitt. Det finnes leger som ikke er så empatiske, men som faglig er veldig flinke. Her skorter det dessverre på begge deler. Jeg oppgatter denne legen som arrogant og lite epatisk.

Velg noen andre. Ingen fortjener slik behandling når de er syke og må til legen.

Den beste legen jeg har hatt.

Angrer oå at jeg skiftet lege da han hadde et år permisjon, men kjæmpeglad for at at jeg har fått han tilbake.:) Hører også masse skryt fra venner som har han. :) Så no håper vi bare at det blir flere ledige plasser så min sønn får byttet til han og. :)