Egil Storrusten

Persaunet Legesenter

1997

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Egil Storrusten er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Egil Storrusten

Skrekk og gru

Dette til advarsel. Unngå denne legen. Han er arrogant og avvisende. Viser ingen empati og da hjelper ikke at resten av personalet er supre.

Skal du velge lege, sjekk ventelister. Det er en stor sjanse for at de legene som har mange på venteliste er gode leger, som ikke er drittlei av sine pasienter og som er oppriktig interessert i å hjelpe syke folk.

Super lege

Så takknemlig for å ha han som fastlege. Alltid rolig og lyttende! Føler at han tar seg god tid til å lytte, selv om jeg vet at det er mange pasienter etter meg. Kunne ikke bedt om en bedre lege.
Effektiv med henvisninger og lignende. Blir tatt på alvor.

ADVARSEL!

Denne legen er ubrukelig. Han hører ikke på hva du sier, og trekker beslutninger som ofte viser seg og ikke være sanne. Dette gjør at tilliten svekkes mellom pasient og behandler. Han skaper mer bekymring i hverdagen og gjør alt annet enn pasienten ønsker.
Dette er en advarsel for de som ønsker fremgang og hjelp. Han framstår som hele tiden travel og du føler deg uønsket. Han gir ikke nok opplysninger og fremstår som negativ.

Det positive med denne legen er at man får time raskt, men det er også det eneste

Flott fastlege

Super lege, seriøs tar meg alvorlig og alltid hjelpsom. Får alltid time på dagen når jeg trenger det. Sykepleiere, og alle de andre er hjelpsomme, serviceinnstilte og vennlige. Flott legekontor hadde håpet at alle andre har like flott fastlege som jeg har

Dyktig lege

Bodd i Oslo i 10 år og har ikke byttet lege da jeg har vært så fornøyd med Egil! Han er nøye, lyttende og skaper tillit. Jeg har flere venner som også går til han og det er samme gode ord. Ja, han har det travelt, men det går ikke på bekostning av utredning eller behandling. Men det er vanskelig å få time og booking systemet er tungvindt,det må ringes, men når man endelig kommer igjennom på Tlf så skulle man tro at legesekretærer kjente meg! Stort pluss!