Egil Storrusten

Tlf: 73 82 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Egil Storrusten er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Egil Storrusten

ADVARSEL!

Denne legen er ubrukelig. Han hører ikke på hva du sier, og trekker beslutninger som ofte viser seg og ikke være sanne. Dette gjør at tilliten svekkes mellom pasient og behandler. Han skaper mer bekymring i hverdagen og gjør alt annet enn pasienten ønsker.
Dette er en advarsel for de som ønsker fremgang og hjelp. Han framstår som hele tiden travel og du føler deg uønsket. Han gir ikke nok opplysninger og fremstår som negativ.

Det positive med denne legen er at man får time raskt, men det er også det eneste

Flott fastlege

Super lege, seriøs tar meg alvorlig og alltid hjelpsom. Får alltid time på dagen når jeg trenger det. Sykepleiere, og alle de andre er hjelpsomme, serviceinnstilte og vennlige. Flott legekontor hadde håpet at alle andre har like flott fastlege som jeg har

Dyktig lege

Bodd i Oslo i 10 år og har ikke byttet lege da jeg har vært så fornøyd med Egil! Han er nøye, lyttende og skaper tillit. Jeg har flere venner som også går til han og det er samme gode ord. Ja, han har det travelt, men det går ikke på bekostning av utredning eller behandling. Men det er vanskelig å få time og booking systemet er tungvindt,det må ringes, men når man endelig kommer igjennom på Tlf så skulle man tro at legesekretærer kjente meg! Stort pluss!

Rolig, trygg og dyktig

Egil er en rolig, trygg og dyktig fastlege. Selv om jeg alltid gruer meg for å gå til legen, er det egentlig ingen grunn til det med Egil som lege.

Sterkeste anbefalinger.

Sterk anbefaling. ☺️ Flere jeg kjenner som bruker ham. Har tid til å snakke når det er behov for det. Tar alle innspill og bekymringer seriøst og med god empati.