Egil Storrusten

Tlf: 73 82 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Egil Storrusten er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Egil Storrusten

Rolig, trygg og dyktig

Egil er en rolig, trygg og dyktig fastlege. Selv om jeg alltid gruer meg for å gå til legen, er det egentlig ingen grunn til det med Egil som lege.

Sterkeste anbefalinger.

Sterk anbefaling. ☺️ Flere jeg kjenner som bruker ham. Har tid til å snakke når det er behov for det. Tar alle innspill og bekymringer seriøst og med god empati.

Ubrukelig lege

Jeg anbefaler ingen å velge Storrusten til fastlege. Han virker usikker og er nølende. Han har det alltid travelt, og man føler seg ofte til bry når man er hos han. Hyggelige kontoransatte, men det hjelper lite!

Kjempeflink og profesjonell

Jeg hadde Egil Storrusten kun som fastlege i ca et halvår da jeg studerte i Trondheim, men jeg er så utrolig glad for at det er han jeg havnet hos. Hadde hatt det vanskelig i lang tid da jeg endelig turte å komme meg til legen for å prøve å ta tak i problemene. Jeg følte meg tatt på alvor, nøye fulgt opp og fikk henvisning til psykolog utrolig raskt. Jeg har veldig legeangst og gråter konstant når jeg er hos legen, men han virket ikke brydd i det hele tatt og bare ventet til jeg klarte å få sagt det jeg ville si. I tillegg stilte han spørsmål og virket veldig grundig. Virket som at han har veldig mye å gjøre, men jeg følte alltid at han tok seg tid til å sette opp jevnlige timer kun for å følge meg opp til jeg fikk komme til psykolog.

Utrolig lite flink lege...

Denne legen har det alltid utrolig travelt (løper nesten i gangen), og det eneste det handler om inne på kontoret er å få deg ut igjen så fort som mulig.

Har aldri møtt en lege med så lite engasjement og interesse for faget sitt. Det finnes leger som ikke er så empatiske, men som faglig er veldig flinke. Her skorter det dessverre på begge deler. Jeg oppgatter denne legen som arrogant og lite epatisk.

Velg noen andre. Ingen fortjener slik behandling når de er syke og må til legen.

Den beste legen jeg har hatt.

Angrer oå at jeg skiftet lege da han hadde et år permisjon, men kjæmpeglad for at at jeg har fått han tilbake.:) Hører også masse skryt fra venner som har han. :) Så no håper vi bare at det blir flere ledige plasser så min sønn får byttet til han og. :)

Flink, men vanskelig å få tak i

Profesjonell og flink lege, seriøs og imøtekommende. Rolig og forklarende. Tar deg på alvor og spør om tidligere sykdomshistorikk som kan være av betydning før evt. diagnose settes. Virker dessverre som at han har litt dårlig tid og "rusher" noen ganger gjennom legetimen.

VELDIG vanskelig å få tak i, og lang ventetid for å få time. Håpløst med et legesenter som ikke har online service i 2014, og kan kun nås på telefon i kontortid. Også på venterommet blir man sittende en stund før man får komme inn. Ellers hyggelige folk både i resepsjonen og på laben.

Skuffet

Hadde Egil som lege i 17 år, og må si meg meget skuffet med hans arbeid. Jeg slet veldig med smerter i kroppen, spes skuldrer og rygg i flere år. Fikk verken henvisning til spesialist eller fysio og følte meg ikke trodd i heletatt. Egil opplevdes også som arrogant og Anbefales ikke som fastlege.

Storusten er rett og slett en veldig god Lege!

Jeg har vært hos Dr. Storusten flere ganger no, og synes han har svært god kvalitet i arbeidet sitt. Oppmerksom og seriøs men med humor. Veldig bra!

En god og trykk lege

Jeg gikk til Egil noen år som student i Trondheim, og må si meg godt fornøyd med jobben han gjorde. Han spurte om historiske opplysninger av betydning for helsetilstand, og virket grundig.

Av negative ting synes jeg det var unødvendig tungvint å bestille time eller få tak i dem for spørsmål. De kunne ikke kontaktes per epost; kun telefon i kontortid, og de fantes heller ikke noe online bestillingsskjema som viste ledige timer fram i tid. Det er grunnleggende funksjonalitet man kan forvente seg i dag.

Veldig flink lege og et godt medmenneske

Jeg har hatt Egil Storrusten som fastlege i 10 år, etterhvert også mine barn. Han er forberedt til timen. Han er tillitsfull og tar seg tid til å lytte til det man kommer med, og ikke minst han tar deg seriøst. Han TROR på meg når jeg sier noe. Han er også svært løsningsorientert og handlekraftig. Han ringer tilbake hvis jeg skulle hatt svar på spørsmål via telefonen. En fantastisk flott lege som jeg aldri vil bytte ut. Man går aldri derifra med uforrettet sak. Han ordner opp. Det går raskt å få tatt prøver av sekretærene også. Eneste minuset med legesenteret er at det kan være litt lang ventetid.

Utmerket fastlege

Jeg byttet til Egil Storrusten for tre år siden og har vært veldig fornøyd med ham. Når du kommer dit er han flink til å lytte, og virker medfølende, kunnskapsrik og oppdatert. Det føles som om han tar seg god nok til til å snakke med deg, uten at dette går ut over punktligheten i særlig grad. Han ser også ut til å være løsningorientert, noe jeg personlig setter stor pris på.

Kan ha litt lange ventetider på ikke-akutte henvendelser, men prøver tatt lett og raskt gjennom labriatoret deres.

Egil er den flinkeste legen jeg har hatt. Han tar deg meget seriøst, sjekker deg grundig og gjør en innsats for å finne ut hva som er galt. Jeg har flyttet fra Trondheim, og det er eneste grunnen til at han ikke er fastlegen min lenger.

Rolig og støttende lege

En veldig god fastlege som kan anbefales på det sterkeste. Han tar pasienten på alvor, og tar seg alltid tid til både å lytte og forklare. Som flere skriver under her, er han opptatt av hva pasienten selv mener, og gir samtidig inntrykk av å være en dyktig fagperson. Rett og slett en meget dyktig fastlege!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Enig med dem som skriver under her. Han tar pasienten på alvor og tar din mening med i vurderingen sin. Om han er uenig i mitt syn, så kommer han alltid med gode forklaringer og jeg er alltid fornøyd når jeg går derfra. En helt fantastisk fastlege!

Legekontoret har et eget rom til resepsjonen slik at man ikke hører hva som prates om i telefonen/hva andre pasienter som melder ankomst sier. Veldig lurt!

Tillitvekkende, lydhør og seriøs

Har hatt ham som fastlege i mange år, og alltid vært fornøyd med hjelpen jeg har fått og måten han forholder seg på. Hører på hva jeg har å si, og jeg får inntrykk av at han inkluderer også mine vurderinger og betraktninger i behandlingen. Henviser videre når det er behov for spesialkompetanse.

Veldig fin lege

Storrusten er tillitvekkende og flink, han tar seg tid til pasienten og lytter. Flink til å ikke over kjøre pasienten men hører på det du har og si. Har hatt han som fastlege i over fire år. Legesenteret er også bra.

Super lege!

Min fastlege gjennom mange år. God kommunikasjon, stor evne til å lytte og til å ta pasientens egne vurderinger i betraktning. Føler at han tar meg på alvor!!