Jon Ivar Stålen

Autorisasjon (1997)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Jon Ivar Stålen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jon Ivar Stålen

Utrolig hyggelig og empatisk lege!

Jeg har hatt Jon Ivar Stålen som lege i noen år mens jeg har studert i Trondheim og har vært strålende fornøyd. Selv i noe som må være en veldig travel jobb som populær fastlege føler jeg at han alltid tok seg tid til å høre og hjelpe. Virkelig empatisk og hyggelig fyr som hverken er dømmende eller forhastet. Hadde aldri vikar i løpet av de årene jeg har hatt han som lege, fornyer raskt e-resepter og jeg kviet meg aldri for å dele personlige problemer. Kommer til å savne han fastlege nå som jeg må flytte til Oslo.

En super lege!

Jon Ivar er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor og som tar seg tid til å høre på deg.
Han er grundig, men likevel effektiv. Han er seriøs, men også full av humor. Han er rolig, behagelig og jeg har full tillit til han.

Føler meg heldig som har han som lege. Anbefales på det varmeste.

Tar meg på alvor.

Jon Ivar Stålen er en god lege. Han ser meg og tar seg god tid. Jeg har ikke en negativ ting å si om han som lege og medmenneske. Jeg har fullstendig tillit til han. Er det tvil henviser han videre. Han anbefales på det varmeste.

Anbefales på det varmeste

Har ikke et eneste negativt ord om Jon Ivar Stålen. Har hatt ham som lege siden barneår til ung voksen, og har alltid følt meg ivaretatt.
Med tungt hjerte jeg må bytte i forbindelse med flytting. Er du på utkikk etter en seriøs og omsorgsfull lege er dette mannen for deg.

Kjempeflink

Har hatt han som fastlege de siste 3år. Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.