Stein Inge Suphellen

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Stein Inge Suphellen

100 prosent

Vi elsker Suppis, hele familien. Beste legen jeg har hatt, noen gang. Lytter, gir gode råd, er flink til å se helheten, og du føler deg velkommen, alltid.

Rask, hyggelig og rolig

Alltid presis til oppsatt time. Rask med tilbakemelding. Timebestilling via nett, raskt og effektivt. Oversikt på ledige timer. Fornyelse av resepter, via nett…fungerer fjell!!

Ser mennesket, ikke bare pasienten

Faglig meget dyktig og kunnskapsrik, men også veldig flink til å møte pasienten med forståelse og medmenneskelighet. Fantastisk lege, fantastisk menneske

Verdens beste lege

Ingen over og ingen ved siden. Ser hele deg og bakenforliggende årsaker til dine problemer, som du kanskje ikke er så flink til å se selv. Flink til å henvise deg videre ved behov. Flink til å stille krav til pasienten. Følger deg veldig godt opp. Som en kronisk smertepasient vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten Suppen.
Skryt til damene i skranke og labb også, trivelige og flinke jenter

en jeg aldri ville byttet ut!

Dr. suppis er den beste legen jeg noen gang har hatt. har hatt han i ganske mange år nå og han er så omsorgsfull og han "ser" deg godt. syns det er flott at han setter krav til sine pasienter. god lytter og ser at han forstår og hjelper så godt han kan. varm anbefaling fra min side! :)