Stein Inge Suphellen

Charlottenlund Legesenter

1998

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Stein Inge Suphellen

Verdens beste lege

Ingen over og ingen ved siden. Ser hele deg og bakenforliggende årsaker til dine problemer, som du kanskje ikke er så flink til å se selv. Flink til å henvise deg videre ved behov. Flink til å stille krav til pasienten. Følger deg veldig godt opp. Som en kronisk smertepasient vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten Suppen.
Skryt til damene i skranke og labb også, trivelige og flinke jenter

en jeg aldri ville byttet ut!

Dr. suppis er den beste legen jeg noen gang har hatt. har hatt han i ganske mange år nå og han er så omsorgsfull og han "ser" deg godt. syns det er flott at han setter krav til sine pasienter. god lytter og ser at han forstår og hjelper så godt han kan. varm anbefaling fra min side! :)

Litt supermannj

Hjelpsom, forståelsesfull og positiv. Lytter og viser omsorg.
Kan være streng på en positiv måte.
Jeg bytter ikke :)

Veldig fornøyd

Her bruker hele familien samme lege å vi vil ikke ha had noen andre. Gått til Suppis i 15 år og resten av familien i 12 år!
Perfekt lege når man er smertepasient og har små barn.

Beste legen

En veldig rolig å flink lege, som tar seg godt tid og hjelper deg med alt en måtte trenge. Flink med barn også

Fantastisk lege!

En helt fantastisk lege! Han er alltid presis, han har alltid god tid, han lytter til det man sier, han tar deg på alvor, henviser videre ved behov, og ser alltid helheten og mennesket bak sykdom eller problemer - i tillegg til faglig dyktighet. God humor, glimt i øyet, fantastisk flink med barn, og rett og slett en utrolig flink lege! Anbefales varmt.

kjempe flink

Viser god forståelse, gjør negtive ting til noe positivt. Hjelper deg å viser sympati. Veldig fornøyd med han.

Dr.Suphellen er definitivt den beste legen jeg har hatt.
Han hører på pasienten og er grundig i sine undersøkelser!
Anbefales varmt fra meg og min familie.

Flott lege

Har vært i Trondheim som student i 3 år og denne legen har hjulpet meg med alt jeg måtte ønske og trenge!

En fantastisk lege og person

Han bruker tid, ser helheten, henviser videre om kompetansen ikke strekker til, stiller krav og han bruker humor. Bor langt i fra dette legesenteret, men beholder han da han kjenner meg og er en lege som virkelig bryr seg!

Fantastisk dyktig lege

Lege som bådde lytter og komuniserer svært godt. En lege man føler man blir ivaretatt av og kan stole på.

Flott og tillitsfull lege!

En lege som tar deg på alvor, lytter og er effektiv!

100% lege og medmenneske!!

Ingen over, ingen ved siden av alle under... fantastisk lege som ser deg, bryr seg og vil gi det lille ekstra for å hjelpe deg :-)))

Unik god vurderingsevne, faglig og menneskelig sterk.

Fast, selvsikker og bredt vurderende dyktig almennlege som viser omsorg og innlevelse samtidig med god medisin. Henter inn andre vurderinger når det trengs og er svært restriktiv med medikamenter. Opptatt av å friskgjøre hele mennesket og ser helhetlig på ting. God med barn. Menneskelig tilgjengelig og tillitsvekkende praktisk.

En helt fantastisk lege

En helt fantastisk lege som virkelig tar vare på sine pasienter.
Bryr seg og er flink i sitt fag.
Han får de beste anbefalinger fra meg.

En lege som ser mennesket bak pasienten!

Jeg har hatt denne legen i svært mange år og vil si at jeg aldri har møtt en lege som er så kapabel til å se helheten, mennesket "bak" pasienten. Han setter også krav til pasienten, noe jeg mener er svært smart. Pasienten. blir bedre til å forstå egen sykdomsproblematikk, noe som er en forutsetning for mange pasienter. En faglig dyktig lege med stor menneskelig innsikt, evne til empati og med stor integritet.

Meget bra.

Gir god hjelp og er flink til og sette seg inn i pasientens problemer.