Torunn Telneset

Autorisasjon (1986)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Torunn Telneset er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Telneset

Flott lege

Torunn er en flott lege! Har slitt ganske mye gjennom mine 19 år, og har møtt på mange leger som ikke eier empati, så er glad jeg har Torunn å komme tilbake til som fastlege. Hun er forståelsesfull, og man kan snakke med henne om alt uten at det er ukomfortabelt, og hun er utrolig flink til jobben sin. Hun har vært legen min siden jeg ble født, og den eneste feilen som har skjedd har vært noe som ble utelatt ved bestilling av en resept, men det er ingenting i forhold til hvor bra det er å ha en så flott lege.

Super flink lege

Veldig fornøyd med Telneset. Hun er flink til og lytte og stiller diagnose fort. Har hendt at jeg har måttet purre på henne fordi hun har glemt og sende inn noen papirer. Ellers er både jeg og min datter fornøyd med henne

Min gode fastlege

Jeg har hatt Torunn Telneset som fastlege i over tyve år. Hun har fulgt meg gjennom svangerskap, alle mulige prevensjonstyper, livets opp og nedturer; og også familiens reise gjennom livet. Hun er fastlege for mine barn, og har også der gjort en fabelaktig jobb. Nå er det syke foreldre som trenger mest lege-tjenester; og Torunn stiller opp på en beundringsverdig måte. Alltid tilgjengelig, hjemmebesøk ved behov og virkelig pasient i fokus.
Hun er grundig og nøyaktig, følger opp, er rask til å henvise videre og hun tar seg tid til å lytte. Hun er grundig når hun utreder, og hun er strukturert i arbeidet. Jeg er veldig fornøyd med henne som fastlege.
Etter flytting til nye lokaler inne i sentrum synes jeg også tilgjengelighet på telefon har blitt bedre, venter sjelden lenge på svar.

Fantastisk medmenneske og dyktig lege

Torunn har vært min fastlege i over 20 år, gjennom svangerskap, sykdom og oppfølging av barn. Hun er grundig, nøyaktig og tar seg god tid. Dette kan føre til noe venting på venterommet, men jeg har aldri vurdert å skifte. Hun er den hyggeligste og flotteste lege man kan ha! Hun henviser videre ved behov, slurver aldri med slikt og hun følger alltid nøye opp. Hun har ved flere anledninger ringt meg og min familie hjemme når situasjonen har vært spesiell. Dette tror jeg ikke så mange andre gjør. I tillegg er hun alltid blid og koselig! Hun svarer kjapt på mail via Min helse.

Den mest fantastiske legen i Trondheim!

Jeg vil si at Torunn er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en god lytter og samtale parter, hun stiller alltid de rette spørsmålene og jeg føler virkelig hun hjelper meg. Hun stiller alltid opp og jeg føler meg trygg med henne som fastlege.