Michael Ulvan

Autorisasjon (1995)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Michael Ulvan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Michael Ulvan

Veldig bra lege man kan føle seg trygg hos

Vært min fastlege i mange år. Grunnet kronisk sykdom er jeg der minimum 5 ganger i året.
Tar deg på alvor og er kunnskapsrik og med ett glimt i øyet. Hele senteret bærer preg av ett godt miljø.
Henviser kjapt til spesialister når det er behov for det.
Hele familien går her og har samme inntrykk av lege og senter.

Meget dyktig lege!

Legen har en lang venteliste. Det er det lett å forstå. Selv ventet jeg i over halvannet år på å komme inn.
Men det var ventetiden verd!
Jeg ble nylig operert i foten for "plateepitelkarsinom" i huden. Ved en rutinemessig etterkontroll (ekstra vev ble fjernet på dagkirurgi på St. Olavs Hospital) ble det konstatert ved mikroskopsundersøkelse at Ulvan hadde fjernet alt av den opprinnelige svulsten. Glimrende jobb!

Legesenterets ansatte virker alle positive og humørfylte.
I motsetning til flere andre legesentre er i tillegg responstiden på telefonen absolutt fantastisk.

Midt under treet

Han er veldig rask på vurderinger. Og virker ikke til å ville undersøke nærmere om det er plager selv om noen prøver er fine.
Tar lang tid før man blir henvist til spesialist

Utrolig dyktig

Ulvan er virkelig en helt fantastisk fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor her, og han virker alltid interessert i det jeg har å si. Han har en enorm forståelse for både fysiske og psykiske plager, gjør nødvendige tester og vet virkelig hva han holder på med. Blir alltid møtt med "dette fikser vi!", han er positiv og alltid veldig innstilt på å hjelpe. Jeg har virkelig aldri hatt en dårlig opplevelse med Ulvan, ønsker å beholde han som fastlege så lenge jeg kan. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra !

Hatt plager i flere år,bytta fastlege tilslutt-Ble tatt skikkelig på alvor,tok flere prøver.Grundig.