Michael Ulvan

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Tlf: 73 82 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Michael Ulvan er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Michael Ulvan

Vet hva han holder på med!

Evner å høre på pasientens opplevelser av sykdommen og komme med gode forslag for å bedre situasjonen. Raskt til å konsultere eksperter på sykdommen. Ingen venting!

Den beste legen og det beste legesenteret i hele byen!

Dyktig, hjelpsom og engasjert! Rett og slett den beste! Også legesenteret preges av godt arbeidsmiljø, godt humør på arbeidsplassen og positivitet! Man føler seg ivaretatt på den beste måten fra man kommer til man går! TUSEN TAKK DERE!

Kjempemann!

Imøtekommende og lyttende lege. Er alltid blid og trivelig. Nesten som man blir frisk ved å prate med han.

Lyttende, kunnskapsrik og hyggelig

Med en alvorlig kronisk sykdom, er det ikke enkelt å bytte fastlege. Ulvan tok min kompliserte diagnose på strak arm, og får meg aldri til å føle meg utrygg. Han er rask til å henvise når noe dukker opp. En fantastisk lege.
Persaunet legesenter er et hyggelig legesenter!

Bedrevitende og autoritær utenfor sitt fagfelt

Ulvan har vært min fastlege i mange år, og jeg har i all hovedsak oppfattet ham som god. I de siste par årene har jeg derimot vært flere ganger hos ham pga en vedvarende tilstand, men medisinsk utydelig (men likevel;) diagnose. Jeg har dermed hatt behov for fastlegen i dialogen med NAV. Dette har etter min opplevelse ført til at Ulvan blir lei, mister interessen og oppleves å ønske å slippe å forholde seg til min sak, og opptrer autoritært og bedrevitende overfor meg om saker utenfor hans medisinske ekspertise og autoritet. Det er som om han selv tar rollen som min rådgiver eller advokat. Etter ha ha fått beskjed om at hvis jeg "ikke evner å følge hans råd", og andre lignende "beskjeder" så burde jeg bytte fastlege - ja så gjør jeg nettopp det.

Positiv og engasjert fastlege

Jeg stiller spørsmål med hans oppfølgning av pasienter etter henvisning til røntgen, fysio og andre spesialisttjenester utenfor legesenteret,

Absolutt en god lege

Siden jeg ofte jobber med leger innenfor NAV, så har jeg møtt mange, men dette er nok den beste legen jeg har møtt så langt. Tar seg god tid, hører på deg og er flink i møtet med små og store.

Dyktig

En veldig faglig dyktig, hyggelig og imøtekommende fastlege. Dette gjennomsyrer for øvrig hele legesenteret, og gjør legebesøket til en veldig positiv opplevelse. Det er litt knapt med parkeringsplasser, men det går som regel å finne en ledig plass.

Fantastisk bra lege!

Jeg har hatt Ulvan som fastlege i ganske mange år nå. Han er en fantastisk bra lege. Jeg kan ikke få anbefalt han sterkt nok. Jeg hadde en meget dårlig erfaring med min forrige fastlege og Ulvan er hans rake motsetning. Han lytter godt, ser på deg, undersøker deg, er forståelsesfull og faglig dyktig. Jeg har aldri hatt en bedre lege. Personalet ellers er også meget hyggelige.

Bytter aldri!

Jeg har gått til Ulvan i 13 år med fysiske og psykiske plager.
Han tar meg alltid på alvor. Han undersøker grundig og er veldig flink til og følge opp.
Jeg kunne ikke hatt en bedre lege, og selv om jeg har flyttet 5 mil unna beholder jeg han. Mine to barn går også dit. Jeg bytter ikke før han slutter! Strekker meg så langt som til og si at jeg elsker fastlegen min.
Helsesekretærene på Persaunet er også prima vare. Alltid blide og hyggelige!

Utrolig flink og erfaren lege

Ulvan bruker alltid den tiden som trengs, dette fører ofte til at han er litt forsinket. Selv om du kommer inn 5 min etter tiden så stresser han ikke med å kaste deg ut så fort som mulig, jeg tror han vet at han kommer til å ta igjen tiden på naturligvis når det kommer en kunde som ikke trenger spesielt mye hjelp.

Opplever sjeldent at han tar feil, gjør han det så er han raskt framme og beklager, samt fikser feilen snarest. Han har et stooort utvalg av gode kontakter slik at lang ventetid blir til, litt ventetid.

Han er en veldig rolig lege som ikke lar seg stresse, samtidlig har han god sans for humor ;)

ENESTÅENDE!

Michael Ulvan er helt enestående. Jeg har ikke opplevd hans make!
Dyktig, kunnskapsrik, evnen til å vise omsorg og empati.
En lege du simpelt hen blir glad i og ikke kan være foruten.
Har du vært så heldig å komme deg inn hos han, så bli der! :)

Kunne ikke bedt om en bedre fastlege!

Har ingenting å utsette på legen eller legesenteret. Fra å være frisk og sjelden oppsøke lege til å bli alvorlig syk og trenge tett oppfølging, har jeg alltid fått den hjelpen jeg trenger. Legen er faglig dyktig og forklarer godt hvorfor han gir den behandlingen/diagnosen han gir. Han lytter og ser på deg når du snakker. Han er rolig, men bestemt og viser omsorg når det trengs. Jeg kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Topp!

Jeg kom innom for en hastetime, hadde ikke fastlege i trondheim. jeg oppsøkte lege for en ganske vanlig sykdom, og måtte ha antibiotika, men han tok seg tid og pratet av gårde, tok ytterlige sjekker, skrøyt av min generelle helsestand noe som fikk meg til å føle at han virkelig tar pasientene sine på alvor og tar seg tid! han forklarte nøye og presist. jeg satt ikke igjen å følte at jeg ikke har fått et ordentlig svar på noe, som jeg ofte gjør med de andre legene jeg har hatt. han er dessuten veldig blid, folkelig og hyggelig!
Beste legetimen jeg har opplevd. gikk rett hjem og på nett for å endre fastlege, men har var ikke tilgjengelig, noe som var skikkelig kjipt.

Super bra fastlege

Han tar seg god tid til å høre på hva du sier stresser ikke gjennom legetimen selv om man kanskje er litt på etterskudd. Har kjempegod oppfølging av pasientene sine, ringer med prøveresultater osv. Man føler virkelig at man blir satt i fokus når man er hos Ulvan.

Legen du vil ha

Ulvan er en helt fantastisk lege. Han gjør alt for pasientene sine, og han trur deg uansett hvor du sier du har vondt osv. Han er morsom, men serriøs. Han snakker til deg på en verdig måte, og på en måte slik at du forstår hva han snakker om. Han følger opp pasientene sine bra! Selv bor jeg på andre siden av byen, men reiser enda til Persaunet for å dra til legen. Er fornøyd med hele legesenteret generelt!

Svært fornøyd!

Dr Ulvan har vært min fastlege siden 2001 og han er alltid blid og imøtekommende og man føler at man blir hørt og tatt på alvor uansett hva man kommer med. Han ser på deg når han snakker til deg og man føler seg godt ivaretatt. Han er flink til å forklare ved bruk av folkelige ord og vendinger slik at det er lett og forstå hva han snakker om. I tillegg fremstår han veldig rolig og slår gjerne av en spøk slik at det er lett å slappe av når man er der. Jeg er svært fornøyd med fastlegen min og har ikke noe ønske om å bytte selv om jeg har nå bor og arbeider et godt stykke unna Persaunet legesenter.

Kjempeflink

Ordentlig og flink. Ung og kjekk. Gir gode råd og vet hva han gjør.