Michael Ulvan

Autorisasjon (1995)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Michael Ulvan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Michael Ulvan

Beste legen i trondheim

Dette er virkelig den beste legen jeg har vært borti. Han møter pasientene sine med tålmodighet og et lyttende øre, og gir deg en følelse av å bli både sett og hørt. Han tar problemene dine på alvor, og hjelper deg gladelig videre til andre instanser slik at man får den hjelpen man virkelig trenger. Det er i tillegg en helhetlig ro på hele legesenteret, med humor og lett humør blant de ansatte.

Unnvikende og effektiv

Etter flere år med denne legen fant jeg ut at ved enkle diagnoser er han superflink. Da gikk timen kjapt og jeg fikk den hjelpen jeg trengte og var fornøyd.

Med litt mer kompliserte diagnoser, derimot, virker det som at han ikke er interessert i å finne roten til problemet. Han skriver lett ut resepter og sykemeldinger, som er flott hvis det er det du vil ha. Jeg opplevde at han virket stresset og unnvikende til kartlegge hva som kan forårsake sykdommen. Og dersom jeg en sjelden gang konfronterte han ble jeg møtt med en nedlatende tone.

Kjempestresset

Han er en mester på korte og enkle problemstillinger.
Da er han i sitt ess. Jobber raskt og effektivt.

Men så fort man trenger hjelp med et vedvarende helseproblem hvor man kanskje må koble på NAV i tillegg, blir han stresset og mister interessen.

Tar ikke tak i ting og da føles det ikke trygt å ha han som fastlege.

Vet hva han holder på med!

Evner å høre på pasientens opplevelser av sykdommen og komme med gode forslag for å bedre situasjonen. Raskt til å konsultere eksperter på sykdommen. Ingen venting!

Den beste legen og det beste legesenteret i hele byen!

Dyktig, hjelpsom og engasjert! Rett og slett den beste! Også legesenteret preges av godt arbeidsmiljø, godt humør på arbeidsplassen og positivitet! Man føler seg ivaretatt på den beste måten fra man kommer til man går! TUSEN TAKK DERE!