Michael Ulvan

Autorisasjon (1995)

Persaunet Legesenter Telefonnummer73 82 85 5073 82 85 ...
Utsiravegen 1A 7045 Trondheim
Michael Ulvan er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Michael Ulvan

Kjempemann!

Imøtekommende og lyttende lege. Er alltid blid og trivelig. Nesten som man blir frisk ved å prate med han.

Lyttende, kunnskapsrik og hyggelig

Med en alvorlig kronisk sykdom, er det ikke enkelt å bytte fastlege. Ulvan tok min kompliserte diagnose på strak arm, og får meg aldri til å føle meg utrygg. Han er rask til å henvise når noe dukker opp. En fantastisk lege.
Persaunet legesenter er et hyggelig legesenter!

Bedrevitende og autoritær utenfor sitt fagfelt

Ulvan har vært min fastlege i mange år, og jeg har i all hovedsak oppfattet ham som god. I de siste par årene har jeg derimot vært flere ganger hos ham pga en vedvarende tilstand, men medisinsk utydelig (men likevel;) diagnose. Jeg har dermed hatt behov for fastlegen i dialogen med NAV. Dette har etter min opplevelse ført til at Ulvan blir lei, mister interessen og oppleves å ønske å slippe å forholde seg til min sak, og opptrer autoritært og bedrevitende overfor meg om saker utenfor hans medisinske ekspertise og autoritet. Det er som om han selv tar rollen som min rådgiver eller advokat. Etter ha ha fått beskjed om at hvis jeg "ikke evner å følge hans råd", og andre lignende "beskjeder" så burde jeg bytte fastlege - ja så gjør jeg nettopp det.

Positiv og engasjert fastlege

Jeg stiller spørsmål med hans oppfølgning av pasienter etter henvisning til røntgen, fysio og andre spesialisttjenester utenfor legesenteret,

Absolutt en god lege

Siden jeg ofte jobber med leger innenfor NAV, så har jeg møtt mange, men dette er nok den beste legen jeg har møtt så langt. Tar seg god tid, hører på deg og er flink i møtet med små og store.