Eli Johnsen Valør

Autorisasjon (2009)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Eli Johnsen Valør er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Johnsen Valør

Stresset

Eli er flink, men virker dessverre alltid stresset. Man får en følelse av at man må være rask fordi hun "ikke har tid" på et vis.
Hun kan mye, men det er ikke alltid nok når man ikke føler seg tatt på alvor. Når noe er skikkelig tøft å vanskelig for en pasient, så bør en fastlege vise forståelse for dette og ikke bare tenke at "det er sikkert ikke noe", som jeg har fått inntrykk av.. Nei, jeg er ikke dødssyk, men jeg trenger å føle at jeg blir tatt på alvor den lille tiden jeg er der for MIN time.
Hun er også alltid sent ute. Har ventet mellom 30 min til over en time de gangene jeg har vært der.

Fantastisk lege OG medmenneske.

Nå har jeg hatt Eli som lege siden hun begynte på Mathesongården og jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med en lege.

Jeg har en ganske sammensatt sykdomsproblematikk som Eli har håndtert på en forbilledlig måte, særlig med tanke på at det har vært lite eller ingen hjelp å få fra 2. Linjetjenesten.

Fra å gå til en lege som bagatelliserte alt fra voldtekt til alvorlig sykdom som kunne fått dødelig utfall var det utrolig godt å komme til en lege som tar meg på alvor og følger opp prøve svar og ringer når hun sier hun skal ringe. Og ikke minst kan hun utrolig mye, og innser sine egne begrensninger og skal ikke "leke helt" og henviser heller videre om det er noe hun ikke har peiling på eller er usikker.

Det øvrige personalet på legesenteret er og utrolig dyktige mennesker jeg føler meg ivaretatt av.

Så, jeg håper Eli aldri slutter som fastlege!

I tillegg må jeg si at timebestillingssystemet til Mathesongården er genialt, med å sende SMS og få time på dagen.

Må bytte lege

Jeg har hatt Eli som lege en stund nå og jeg har vært der mye de siste to årene. Jeg var veldig fornøyd i starten men jeg er ikke fornøyd lengre i det hele tatt. Det siste året har jeg kommet ofte til vikarer eller studenter i stedet for henne. Noe som ikke passer for meg med min sykdom. Det er slitsomt å må forklare alt på nytt til nye folk. Og de siste gangene har jeg måttet vente veldig lenge for å få komme inn til henne da hun er forsinket med mange pasienter før meg. Når jeg endelig har fått komme inn virker hun uinteressert og som at hun ønsker at timen skal gå raskt over. De siste gangene har jeg måttet vente lenge for å kun få sitte der i fem minutter og ikke blitt tatt på alvor engang.. Totalt bortkastet energi og penger! Jeg har gruet meg til å dra dit de siste gangene og følt at jeg har måttet overbevise men bare blitt møtt med motgang og ikke blitt trodd. Jeg er meget skuffet og må bytte fastlege. Anbefales IKKE! I tillegg er den ene sykepleieren på kontoret der forderdelig dårlig på å ta blodprøver.

Verdens beste

Eli er faglig dyktig og et flott medmenneske. Det samme gjelder alle som jobber på Mathesongården legesenter.

Hun tar seg alltid tid til å lytte på hva du som pasient har å si og prøver å komme fram til konstruktive løsninger på aktuelle problemstillinger.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Jeg har gått til Eli en stund nå, og har hatt periodevis hyppig behov for legehjelp. Når resten av spesialisthelsetjenesten har sviktet har Eli vært der og alltid tatt seg tid til å ordne opp i rot i kommunikasjon mellom forskjellige instanser og avdelinger.

Hun kan svært mye, og hvis det er noe hun ikke kan så er hun ikke redd for å innrømme det og be om hjelp fra noen som er mer erfarne på området eller ber om utfyllende undersøkelser fra spesialister på aktuelle områder.

det øvrige personalet på legesenteret er også hjelpsomme og hyggelige, og jeg kunne ikke for alt i verden tenke meg en annen lege enn Eli og Mathesongården legesenter.