Svend Peder Vesterfjell

Autorisasjon (2007)

Svend Peder Vesterfjell er en av 6 fastleger i Røros

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

En fantastisk lege

Jeg har fått et svært godt inntrykk av han, og han tar meg på alvor og stiller opp. Eneste som er dumt med å ha lege på Midtbyen Legesenter er hvordan man blir møtt av resepsjonen som tar telefonen... Har aldri før opplevd en surere og såpass lite empatisk tone fra helsepersonell! En kamp å komme gjennom med mitt, og blir avfeid med en snurt tone når jeg spør om det er mulig å få prate direkte med legen. Greit at det ikke er en del av deres policy, men det går an å møte pasientene i telefonen noe hyggeligere enn det jeg ble..

Jordnær og dyktig lege

Han er veldig lett å kommunisere med, og har en natur som gjør ham enkel å betro seg til. Jeg føler at han alltid gjør sitt ytterste for å hjelpe pasienten. Kommer til å beholde ham som fastlege så lenge jeg bor i Trondheim. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon, men er man i sentrum er det veldig enkelt å stikke innom kontoret for timebestilling.

Veldig god lege

Første fastlegen jeg har hatt i Trondheim og er veldig fornøyd. Blir tatt på alvor, både med fysiske og psykiske lidelser.

Beste fastlegen jeg har hatt.

En sympatisk og lyttende lege som tar seg den tiden han kan ta til deg og dine problemer. Har alltid fått hjelp og støtte ved mine besøk til det jeg trenger og mer til.

Støtter opp om den andre brukeren her som kalte ham "Sin første fastlege"

For det er han også for min del, har hatt andre leger tidligere men aldri noen jeg har gått til mer enn en gang.

Men som andre nevner her, legesenteret har et heeeelt forferdelig telefonsystem. Men det er det også mange andre som har i Trondheim. Men kan ofte være 15-20 min før man får svar på telefon, og har også lagt på noen ganger fordi jeg ikke en gang vet om jeg står i kø. Siden jeg ikke får noen beskjed om hvor i køen jeg står eller noe som helst.

Timebestilling går greit, får time på dagen dersom nødvendig må vente en stund ellers.