Svend Peder Vesterfjell

Autorisasjon (2007)

Svend Peder Vesterfjell er en av 6 fastleger i Røros

Siste vurderinger av Svend Peder Vesterfjell

frekk og lite samarbeidsvillig

Byttet til han for å få en person som kanskje tar deg litt seriøst. Det viste seg å være helbom når seg gjelder denne mannen. Svært vanskelig å åpne seg da han blåser av alt man sier. Virket bra til å begynne med, men dette endret seg raskt!

Veldig fornøyd

Har selvfølgelig hatt andre fastleger tidligere, men tør kalle Svend min første "Fastlege". Siden det er den første gangen jeg noensinne har ønsket å beholde legen min eller å komme tilbake til samme sted. Legesenteret er og veldig godt utstyrt og lokalene komfortable og romslige.

Veldig fornoyd!

Beste legen jeg har hatt. Eneste negative er at det er vanskelig aa ringe legesenteret, man maa bruke sms systemet deres.

Den beste legen jeg har hatt.

En veldig hyggelig lege, han tar deg på alvor og du får lett time om du trenger det. Minus er at det er vanskelig å komme gjennom på telefon til Midtbyen legesenter, så det lønner seg å bruke nettsiden eller sende sms. Har aldri opplevd noe særlig forsinkelser. Bioingeniørene/sykepleierne som tar blodprøver er også flinke.

En lege som tar meg på alvor!

Han lytter og tar pasienten på alvor. Han er en jordnær og snill lege som får meg til å føle meg trygg.