Eli Torild Wæhre

Autorisasjon (1992)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Eli Torild Wæhre er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Torild Wæhre

Trygg og behagelig

Jeg har hatt Eli som fastlege i rundt seks år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg opplever at hun alltid tar meg på alvor, og hun utstråler en enorm trygghet. Jeg føler at hun ser meg, og lytter til mine bekymringer. Håper hun fortsetter å praktisere så lenge som mulig.

Kunnskapsrik, effektiv og ydmyk

Fantastisk ydmyk og lytter til pasienten. Jeg og mine barn har hatt henne i årrekke, og den tryggheten hun utstråler sammen med at hun husker godt sine pasienters sykehistorie gjør at hun effektivt stiller riktige diagnoser eller henviser raskt for å avklare/utelukke alvorlige ting. Legen oppleves for meg veldig trygg, kunnskapsrik, effektiv og med en rolig personlighet som både barna og jeg setter stor pris på.

Veldig dyktig!

Jeg er veldig fornøyd. Hun er en travel dame, men utrolig effektiv og hjelpsom. Hun har alltid tatt meg alvorlig og fått meg raskt inn til spesialister når det har vært nødvendig. For meg har hun også vært en uvurderlig støttespiller i det tungrodde NAV systemet. Svarer kjapt når jeg benytter e-dialog og ved fornyelse av resepter.

Trivelig men for travel

Eli Wæhre er en veldig snill og hyggelig lege som det er trivelig å treffe. Hun har gode mellommenneskelige evner.

Problemet er at jeg ikke har følt at mine symptomer blir tatt på alvor og hun har for lite tid. Til og med når jeg har bestilt time føles det som hun ikke har tid.

Et klok og dyktig lege

Eli Wæhre har vært min fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en svært klok og dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Hun inngir tillit og jeg føler meg alltid trygg på hennes vurdering, hun henviser alltid videre til spesialist dersom det er behov for det. Faglig dyktighet, evne til å lytte og vise empati gjør henne utvilsomt til den beste legen jeg har hatt.