Eli Torild Wæhre

Øvre Møllenberggate 61/63 7043 Trondheim
Eli Torild Wæhre er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Torild Wæhre

Veldig dyktig!

Jeg er veldig fornøyd. Hun er en travel dame, men utrolig effektiv og hjelpsom. Hun har alltid tatt meg alvorlig og fått meg raskt inn til spesialister når det har vært nødvendig. For meg har hun også vært en uvurderlig støttespiller i det tungrodde NAV systemet. Svarer kjapt når jeg benytter e-dialog og ved fornyelse av resepter.

Trivelig men for travel

Eli Wæhre er en veldig snill og hyggelig lege som det er trivelig å treffe. Hun har gode mellommenneskelige evner.

Problemet er at jeg ikke har følt at mine symptomer blir tatt på alvor og hun har for lite tid. Til og med når jeg har bestilt time føles det som hun ikke har tid.

Et klok og dyktig lege

Eli Wæhre har vært min fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en svært klok og dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Hun inngir tillit og jeg føler meg alltid trygg på hennes vurdering, hun henviser alltid videre til spesialist dersom det er behov for det. Faglig dyktighet, evne til å lytte og vise empati gjør henne utvilsomt til den beste legen jeg har hatt.

Anbefales!

Eli Wæhre er faglig dyktig, hun sitter inne med mye kunnskap. Føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos henne.

Dyktig lege

Alltid oppfattet Wæhre som faglig dyktig.
Interessert i hvordan jeg har det i tillegg til evt prøvesvar.
Henviser til spesialister ved behov.
Også tatt seg godt av mine to barn.

Vært min fastlege i ca 15år.