Eli Torild Wæhre

Tlf: 73 80 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eli Torild Wæhre er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Torild Wæhre

Veldig dyktig!

Jeg er veldig fornøyd. Hun er en travel dame, men utrolig effektiv og hjelpsom. Hun har alltid tatt meg alvorlig og fått meg raskt inn til spesialister når det har vært nødvendig. For meg har hun også vært en uvurderlig støttespiller i det tungrodde NAV systemet. Svarer kjapt når jeg benytter e-dialog og ved fornyelse av resepter.

Trivelig men for travel

Eli Wæhre er en veldig snill og hyggelig lege som det er trivelig å treffe. Hun har gode mellommenneskelige evner.

Problemet er at jeg ikke har følt at mine symptomer blir tatt på alvor og hun har for lite tid. Til og med når jeg har bestilt time føles det som hun ikke har tid.

Et klok og dyktig lege

Eli Wæhre har vært min fastlege over flere år. Jeg opplever henne som en svært klok og dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Hun inngir tillit og jeg føler meg alltid trygg på hennes vurdering, hun henviser alltid videre til spesialist dersom det er behov for det. Faglig dyktighet, evne til å lytte og vise empati gjør henne utvilsomt til den beste legen jeg har hatt.

Anbefales!

Eli Wæhre er faglig dyktig, hun sitter inne med mye kunnskap. Føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos henne.

Dyktig lege

Alltid oppfattet Wæhre som faglig dyktig.
Interessert i hvordan jeg har det i tillegg til evt prøvesvar.
Henviser til spesialister ved behov.
Også tatt seg godt av mine to barn.

Vært min fastlege i ca 15år.

En lege som kan anbefales

Har hatt Eli som lege i fem år, jeg har blitt behandlet veldig bra. Hun er empatisk og faglig sterk. Jeg setter stor pris på henne.

en lege som aldri bagateliserer mine problemer.

Du så meg og familien min. Du hørte på meg. Du var tilstede under hele konsultasjonen. En meget god behandling. En profesjonell behandling tilnærming med menneskelig varme.

Dyktig .

Har hatt Wæhre som fastlege i en årrekke og kunne ikke vært mere fornøyd . Hun er riktignok travel , men tar igjen på idealisme , engasjement og viljen til oppfølging . Hun er god på kommunikasjon og informerer greit . Jeg har også opplevd henne faglig tilgjengelig utover kontortiden . I sum den allmenlegen - og jeg har hatt noen - jeg opplever som mest empatisk .

Misfornøyd og byttet fastlege

Jeg følte jeg var til bry. Jeg følte at hver eneste gang det eneste hun var interessert i er å få meg ut av kontoret sitt fortest mulig!
Konsultasjoner var lynraske... Hei...max 3-5 min ...og neste man hørte var "vil du betale med kort?" ...så gikk hun og åpnet døra for å vise deg vei ut. Meget ubehagelig!
Jeg har byttet etter 1 år. Jeg fikk så dårlig behandling av denne legen at det tok meg minst to år før jeg sluttet å bli overrasket da den nye fastlegen min tok meg på alvor, stilte spørsmål og var hyggelig og ikke stresset.
Derfor kan jeg dessverre ikke anbefale Eli Wæhre....

Dyktig og empatisk

Jeg har hatt Eli Wæhre som fastlege i 5 år og er ikke annet enn strålende fornøyd. Hun har tatt seg tid til å høre på hva som har vært problemet mitt, og sendt meg videre om det har vært nødvendig. Jeg vil absolutt anbefale henne på det varmeste!

Virker misfornøyd og stressa

Wæhre virker misfornøyd med jobben sin. Tar seg liten tid til paseintene sine. Jeg byttet etter et år..

En veldig flink lege

Eli jobber systematisk og følger godt opp når det er viktig og krever rask avklaring. Hun er god til å stille diagnoser.
Trives også godt på legesenteret, ofte greit å få time når det haster samme dag.

En fantastisk lege!

Tar seg god tid til å lytte, og skaper umiddelbar trygghet. Et medmenneske og dyktig fagperson. Ydmyk, snill og humoristisk

Ikke å anbefale

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få fram dette på en konstruktiv måte. Hadde Eli Wæhre som lege i tre år, følte jeg var til bry fra første gang jeg hadde time der. Det er mulig hun er dyktig faglig, men jeg følte aldri hun satte seg inn i hele sykdomsbildet mitt, satte seg ikke inn i journaler fra tidligere leger – hun ville heller ha det fort overstått og fant fram kortmaskinen for betaling så fort hun hadde funnet det hun trodde var svaret.

Alle mine konsultasjoner inne hos henne var over innen 3 minutter. Resterende helsepersonell for blodprøver o.l. på Møllenberg Legesenter var imidlertid tvers igjennom hyggelige og behjelpelige.

Jeg har ikke forstått hvor dårlig behandling jeg fikk av denne legen før i ettertid, når jeg har hatt leger som virkelig har gått inn for å finne svaret på symptomene mine. Å føle seg til bry og ikke bli tatt på alvor er ikke en følelse du vil sitte igjen med hos fastlegen din.

Derfor kan jeg ikke anbefale Eli Wæhre under noen som helst omstendigheter.

Eli er kort og godt en god allmennlege

Wæhre tar alle mine henvendelser på alvor, hun stiller raskt diagnoser innenfor allmennlegekompetansen, og henviser umiddelbart videre på tilfeller der det kreves annen spisset kompetanse. Hun har også i mitt tilfelle ved psykiske lidelser fulgt opp dette med at hun har spurt spørsmål om det, men hovedsaklig tatt det i betraktning ved annen utredning. Kunne ønsket i større grad oppfølging her, eller spørsmål om videre henvendelse til annen hjelp/ samtale. Føler dette er noe hun tar hensyn til, men hun tar det som sagt ikke opp til samtale (noe som kanskje er i like stor grad min feil, da det er jeg som skal ta opp ting hos legen, men de med psykiske lidelser vet at dette kan være vanskelig, og hadde derfor ønsket mer hjelp og tid enn det jeg har blitt tilbudt).

Det har for meg ikke vært noe problem med å ta opp flere småting under samme time, hun spør gjerne om det var noe mer etter "hovedspørsmålet", og hun tilbyr seg også å følge opp saker med påløpende timer dersom det er aktuelt.

Min fastlege i 12 år.

Kunnskapsrik, profesjonell og empatisk. Ved ulike oppfatninger av eventuelle helseproblematikk eller behandling er hun lyttende til dine argumenter og respektere deg og dine synspunkter.
Jeg har alltid opplevd at hun har god tid og t.o.m.tar seg tid til en hyggelig avslutningsprat.
Så min samla konklusjon er at hun er dyktig lege og et veldig godt menneske.

Kjempebra lege

Hun holder alltid det hun lover, meget pålitelig og hyggelig dame

Helt ok, men tydelig veldig travel

Har hatt Eli Wæhre som fastlege så lenge jeg kan huske. Hun fremstår som dyktig og er flink til å sette dagens problem sammen med fjorårets og dermed finne en samlet diagnose. Hun har det imidlertid synlig travelt, og man har de siste årene fått følelsen av at man nesten er til bry der man sitter og bruker opp tiden hennes med småting som skumle føflekker eller mistanke om klamydia. Dette er sikkert helt vanlig, men jeg skulle vel egentlig ønske at leger hadde en større tendens til å i det minste late som de tar deg veldig seriøst, i steden for å tidvis se på deg som om du var en hypokonder. Men tilbake til Eli, hun er helt grei, virker profesjonell nok, bare veldig travel.