Eli Torild Wæhre

Autorisasjon (1992)

Møllenberg Legesenter Telefonnummer73 80 87 7073 80 87 ...
Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim
Eli Torild Wæhre er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eli Torild Wæhre

Fantastisk lege

Jeg flyttet til byen for fem år siden, og er så glad for at valget av ny fastlege falt på Eli. Jeg kom til time og trodde jeg hadde halsbetennelse, og selv om jeg la vekt på akkurat det skjønte hun fort at det var kyssesyken. Hun har enormt med kunnskap, medmenneskelighet og er rett og slett en fryd å komme til! Hun tar seg god tid til å lytte og stille spørsmål, noe som oppleves som svært betryggende

Fantastisk lege

Eli er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har alltid gitt meg god oppfølgning, uansett hvor "lite" problemet har vært. Hun er veldig opptatt av å hjelpe, og gir seg ikke før hun har funnet ut hva det er som feiler en. Utrolig god lege. På grunn av dette har hun mange pasienter, så det er gjerne litt ventetid. Har likevel fått time raskt hvis det er behov for det, og hun er ikke stresset med å få deg ut av døra når det er din tur.

Verdens beste lege

Leter du etter verdens beste lege har du funnet riktig person. Eli er både empatisk, klok, respektfull og dyktig. Jeg byttet til Eli da jeg var 25 år gammel, og har gått til henne i 4 år, og har alltid følt meg ivaretatt, sett og hørt. Hun har hjulpet meg med alle problemer jeg har kommet med, store og små, og det har også senket terskelen for hva jeg har turt å gå til henne med og ikke. Det føles veldig trygt å ha Eli som fastlege.

Det er med stor sorg jeg må bytte fastlege, fordi jeg flytter til en annen by. Men det gleder meg samtidig at noen andre skal få kjenne på hvordan en GOD fastlege virkelig skal være. Håper det finnes flere som henne der ute, for dette er sjelden vare.

Verdens beste lege

Jeg kommer til å gå under den dagen du pensjonerer deg, Eli. Du er en trygg klippe i livet når ting ikke går som forventet.

Helt fantastisk

Eli er en trygghet i mitt liv. Jeg vet at uansett hva som feiler meg at jeg ikke kunne vært i bedre hender enn med Eli! Bedre fastlege får du ikke! Som alle fastleger nå for tiden er de presset på tid, dog føler jeg alltid at Eli tar seg den tiden som er rimelig i forhold til hva man trenger hjelp med.
Får alltid time på dagen om det haster. Venter maks 10 min på å få komme inn.