Ivanna Øien

Autorisasjon (2008)

Ivanna Øien er en av 9 fastleger i Indre Fosen

Siste vurderinger av Ivanna Øien

Dyktig lege!

Har vært heldig å ha Ivanna som fastlege nå, i endel år.
Har flere varige syksommer, og er det ei som har stått på for meg, for at jeg skal få rett hjelp, og behandling, så er det henne.
Kunne ikke hatt en bedre lege. Men livet er slik, alle kan ikke være en god match.
Jeg er i hvert fall fornøyd.

Beste legen ever

Har hatt ivanna som fastlege i mange år nå og kunne ikkje fått ein bedre lege. Alltid tid til meg og blir veldig godt ivaretatt. Rett og slett ein fantastisk lege.

Hyggelig, oppmerksom og lyttende

Jeg har brukt denne legen over en tid nå og er meget godt fornøyd med henne. Fra første øyeblikk fant vi en fin tone og jeg opplever henne som både dyktig og empatisk. Hun virker også godt forberedt når jeg møter opp til time. Jeg har noen helseplager som jeg sliter med i hverdagen. Jeg føler at hun forstår meg, tar meg på alvor og bistår til at jeg skal ha det så bra som mulig. Hun har også tatt grep i forhold til min tidligere medisinering, noe som har vært svært positivt for meg. Jeg trives svært godt med min lege og håper jeg får beholde henne lenge.

Imøtekommende

Var hos dr. Øien for første gang etter å ha flyttet til området.
Veldig imøtekommende og var veldig rask på å bygge relasjoner med meg.
Hun var også obs på at jeg ikke har vært hos henne eller noen av de andre legene før dags dato.

Ville ha opplysninger for å kunne lage en journal og generellt bare hjelpe etter min forståelse.

Dyktig gjennomførelse av oppsjekking av helse og formidling over hva som var vanlig og uvanlig.

Super lege

Gleder meg til hver legetime. Hun er utvilsomt faglig dyktig, grundig og ærlig. Hun er åpenbart svært godt oppdatert omkring nye medisiner, når det gjelder mine plager. Faktisk så oppdatert at jeg nærmest føler meg symptomfri. Viser også en god porsjon humor.