Ivanna Øien

Årnsetveien 35 7100 Rissa
Ivanna Øien er en av 7 fastleger i Rissa

Siste vurderinger av Ivanna Øien

Super lege

Gleder meg til hver legetime. Hun er utvilsomt faglig dyktig, grundig og ærlig. Hun er åpenbart svært godt oppdatert omkring nye medisiner, når det gjelder mine plager. Faktisk så oppdatert at jeg nærmest føler meg symptomfri. Viser også en god porsjon humor.

Man kan ikke väre venn med alle

Faglig meget dyktig og flink lege. Läser här att det är en del som uppfattar henne som arrogant. Det står en fritt att flytta, det är ingen som hindrar en att göra det, därför att kemin måste passa. Men att komma här och svärta ner läkarens rykte på detta sättet är bara knäppt. Det går som sagt inte för läkaren att alltid, varje dag och hela tiden vara blid.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er ikke den som renner ned legekontoret, men for 3 år siden møtte jeg veggen til gangs, å jeg må bare skryte av Ivanna å takke for alt det hun gjorde for meg. Hun tok virkelig tak i problemene, sende meg på mange undersøkelse, fikk meg med på ett stressmestringskurs og tok seg tid til å prate. Kjempefornøyd med legen min, kjenner meg ikke igjen i de negative beskrivelsene.

Arrogant og lite lydhør

Overflatisk
Lytter ikke
Arrogant
Nedlatende
Skriver ut resept uten grunn
Ser ikke på pasienten

Skal aldri tilbake henne

lite imøtekommende

Tenker at noen leger kan være faglig dyktige, men har vansker med pasientbehandling. Føler jeg ikke kan uttale meg om faglig dyktighet, for her er man heldigvis ikke så ofte til legen. Og ville gjerne gi henne en sjangs, da vi alle er forskjellige. Men når man føler man ikke blir hørt, legen sitter med nesa i datamaskinen (ja, det er viktig å dokumentere), ikke har blitt "tatt på" (undersøkt BT, lyttet på e.l) og det er lite smil/imøtekommelse er jeg så glad for at jeg ikke har en alvorlig diagnose eller må ha kontinuerlig kontakt med lege.