Else Helene Thorvik

Humana Sandvika AS Kvinne, 38 år

Autorisert2007
Ledige plasser 37 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Humana Sandvika AS

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Else Helene Thorvik er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Else Helene Thorvik

Svært god fastlege

Dr.Thorvik har vært fastlegen til meg og min mann i flere år, og vi er begge svært fornøyd. Hun tar seg alltid tid - uavhengig av om dagen hennes er fullpakket - til å lytte og til å gå over detaljer og spørsmål. Jeg har en kronisk helseproblematikk, og jeg møter derfor i perioder på mange typer leger. Noen er stresset og hastige, noen blir kanskje preget av travle dager med mange pasienter og synes kanskje at den kronisk syke pasienten er litt pysete osv. Sånn har jeg aldri blitt møtt hos Thorvik. Som lege er man jo i en slags maktposisjon hvor deres vurdering kan ha mye å si for pasientens situasjon så vel som verdighet. Thorvik har alltid møtt meg med respekt og tillitt, hun følger opp, hun husker til og med små detaljer fra livet mitt fra gang til gang - og hun møter meg som helt menneske - ikke bare symptomer som skal behandles. Hun undersøker, sender henvisninger, hun gir seg ikke før jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Jeg anbefaler henne på det varmeste, hun er en dyktig og profesjonell lege - og et godt medmenneske. Jeg er glad i henne!

Dårlig erfaring

Har følt meg som hastearbeid og dårlig ivaretatt. De gangene jeg har vært innom har hun vært lite behjelpelig og veldig ignorant.

Ingen god erfaring, dessverre.

Følte meg nesten avvist etter å ha vært hos henne. Føltes som hastarbeid og jeg endte med å bytte lege etter tre ganger.
Sier ikke at hun er en dårlig lege. Men ikke for meg.

God lege

Tar seg tid og virker som hun har god oversikt over hvor en henvisning skal sendes hvis hun selv ikke har kompetanse på skjeldne sykdommer som trenger spesialist utredning

Den beste fastlegen som jeg har brukt.

Utstråler trygghet.
Virker grundig og kunnskapsrik.
Virker ekte interessert i meg som pasient.
Har god tid og besvarer alle spørsmål.
Gir både muntelige og skriftelige tilbakemeldinger på undersøkelsene.