Else Helene Thorvik

Autorisasjon (2007)

Else Helene Thorvik er en av 118 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Else Helene Thorvik

Bra fastlege

Har hatt HT som fastlege i mange år nå, og er veldig fornøyd. Selv om jeg har en kronisk sykdom som er utenfor hennes «komforsone». Hun er fin å snakke med, lyttende og henviser videre. Enig i at det er litt lang ventetid på time. Pasientsky fungerer veldig bra mhp resepter og andre spørsmål. Raskt svar.

Trygg og lyttende

Man føler seg trygg og ivaretatt hos Thorvik. Hun tar seg tid til å lytte før hun tar en vurdering og gjør nødvendige undersøkelser. Man får følelsen av å bli både "sett" og husket. Vært pasient hos henne i flere år, og har gode erfaringer med både henne og legesenteret.

Vennlig og empatisk

Har hatt henne som lege i noen år og er veldig fornøyd. Hun tar seg god tid (uten å bli forsinket), er rolig og trygg og man føler seg sett. Hun virker genuint interessert i hvordan jeg har det, haster ikke gjennom og kommer med råd og tips. Det kan være vanskelig å få time raskt, men har fått på dagen ved behov.

Unngå

Jeg har aldri hatt en lege fortelle meg at de ikke kunne gjøre noe for meg og nekter å gi en henvisning til noen som kunne. Helt verdiløs.

Varm, trygg og kunnskapsrik

Skal dessverre forlate min fastlege på humana gjennom 5 år. Og det er faktisk veldig trist. De siste årene har vært litt trøblete helsemessig og jeg har derfor vært innom legekontoret mer enn jeg selv skulle ønske. Men når det først er sånn, har jeg hatt mange gode konsultasjoner med HT og alltid blitt møtt med positivitet og seriøsitet. Jeg har full tillit til hennes vurderinger og har hver gang fått den hjelpen jeg har hatt behov for. I en periode var ventetid på time litt lang, men det er blitt mye bedre den senere tiden. Konklusjon : Absolutt anbefaling fra meg!