Else Helene Thorvik

Humana Sandvika/ Humana Helse

2007

Humana Sandvika/ Humana Helse Telefonnummer67 55 31 0067 55 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Else Helene Thorvik er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Else Helene Thorvik

Unngå

Jeg har aldri hatt en lege fortelle meg at de ikke kunne gjøre noe for meg og nekter å gi en henvisning til noen som kunne. Helt verdiløs.

Varm, trygg og kunnskapsrik

Skal dessverre forlate min fastlege på humana gjennom 5 år. Og det er faktisk veldig trist. De siste årene har vært litt trøblete helsemessig og jeg har derfor vært innom legekontoret mer enn jeg selv skulle ønske. Men når det først er sånn, har jeg hatt mange gode konsultasjoner med HT og alltid blitt møtt med positivitet og seriøsitet. Jeg har full tillit til hennes vurderinger og har hver gang fått den hjelpen jeg har hatt behov for. I en periode var ventetid på time litt lang, men det er blitt mye bedre den senere tiden. Konklusjon : Absolutt anbefaling fra meg!

Styr unna

Vanskelig å kommunisere med. Vanskelig å få time hos. Bidrar ikke med noe. Kommer ikke med råd/tips.

Varierende

Jeg har vært mye hos denne legen. Egentlig synes jeg hun er flink og lyttende, men i mitt tilfelle har hun sviktet når det kommer til ting hun ikke kjenner godt til selv. Når man er lege bør man ikke si "vet ikke", men henvise til noen med spisskompetanse. Hun har altså hverken løst problemet eller henvist videre, angående ting som har plaget meg mye i hverdagen. Men når det kommer til konkrete ting som hun kjenner godt til, har hun vært veldig flink til å henvise og finne/gi informasjon. Hun er hyggelig og rolig.

Hun har også ALT for lang venteliste (14 dager), og kravet for å få akuttime er veldig høye. Sekretærene og de på laben er blide og hyggelige, noe som er kraftig mangelvare i Bærum (snakker av erfaring). Så derfor må jeg si "hverken eller", i og med at inntrykket er så varierende.

Unngå dersom du har barn!

Dette er ikke en lege å anbefale til barn. Vanskelig å kommunisere med, umulig å få time hos. Bør vurdere en annen lege.