Else Helene Thorvik

Autorisasjon (2007)

Else Helene Thorvik er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Else Helene Thorvik

Dyktig og omsorgsfull

Dyktig lege som henviser når det er nødvendig. Hun tar deg på alvor, og ønsker å bistå deg på best mulig måte.

Det eneste problemet er at det er vanskelig å få time, og det kan ta mange uker før du får time. Man kan ringe kl. 8 på morgenen for å få hastetime, men også disse timene forsvinner raskt. De som jobber som sekretær kunne vært litt hyggeligere.

Veldig bra at de bruker pasientsky. Jeg har sendt melding til legen min der flere ganger og fått raske svar. Det er også mulig å sende melding på pasientsky for å få fornyet faste resepter.

Bra fastlege

Har hatt HT som fastlege i mange år nå, og er veldig fornøyd. Selv om jeg har en kronisk sykdom som er utenfor hennes «komforsone». Hun er fin å snakke med, lyttende og henviser videre. Enig i at det er litt lang ventetid på time. Pasientsky fungerer veldig bra mhp resepter og andre spørsmål. Raskt svar.

Trygg og lyttende

Man føler seg trygg og ivaretatt hos Thorvik. Hun tar seg tid til å lytte før hun tar en vurdering og gjør nødvendige undersøkelser. Man får følelsen av å bli både "sett" og husket. Vært pasient hos henne i flere år, og har gode erfaringer med både henne og legesenteret.

Vennlig og empatisk

Har hatt henne som lege i noen år og er veldig fornøyd. Hun tar seg god tid (uten å bli forsinket), er rolig og trygg og man føler seg sett. Hun virker genuint interessert i hvordan jeg har det, haster ikke gjennom og kommer med råd og tips. Det kan være vanskelig å få time raskt, men har fått på dagen ved behov.

Unngå

Jeg har aldri hatt en lege fortelle meg at de ikke kunne gjøre noe for meg og nekter å gi en henvisning til noen som kunne. Helt verdiløs.