Karianne Bakken

Autorisasjon (2000)

Røstad Legesenter Telefonnummer74 08 50 5074 08 50 ...
Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger
Karianne Bakken er en av 22 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Karianne Bakken

Lite lyttende og mangel på forståelse

Sitter bare å skriver på pcn, kommer med nedlatende kommentarer til meg som pasient. Glad i å skrive ut medisiner framfor å finne årsak til problemene. Kan absolutt ikke anbefales.

Hensynsfull og kunnskapsrik

En rolig og trygg dame som lytter oppmerksomt og lytter til behov. Hun kommuniserer på en tydelig og respektfull måte. Hun er veldig flink til å utføre fysiske undersøkelser på en måte som ikke gjør at det føles ubehagelig da hun er effektiv og hensynsfull.

Hvis jeg har hatt behov for akutt time samme dag har det aldrig vært noe problem, hvis man derimot bestiller på nett/tlf så er som regel noe ventetid.

Seriøs og dyktig

Tåler det som blir presentert og sorterer der det trengs. Er åpen og lyttende, viser interesse og undersøker, ser ut til å trives i jobben og er trygg i møte med mennesker. Lar ikke den voksende haugen med oppgaver og kappløpet med tiden påvirke menneskemøtet.

Flink fastlege

Tar imot meg som pasient på en hyggelig måte. Ser på meg når hun snakker (ikke bare i PC) Lyttende og medmenneskelig. Drøfter, sjekker, Tar ting alvorlig og følger opp.

Godt fornøyd.

Har hatt henne i mange år, tar seg god tid og setter seg godt inn i sykdomsbildet. Foklarende. Håper jeg får ha henne som min fastlege i mange år.