Randi Iren Barli

Verdalsklinikken

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Verdalsklinikken
Rådhusgata 4 7651 Verdal
Randi Iren Barli er en av 13 fastleger i Verdal

Siste vurderinger av Randi Iren Barli

Har deg i fokus. Lyttende og service instilt

Er en lege som tar seg tid til å lytte og gi råd. Er fantastisk godt å kommunisere med.
Om det er behov lager hun tid for at du kan få en prat med hun.
Beste legen jeg har hatt!

Fantastisk flink

Jeg har hatt Randi Barli i noen år nå. Hun er flink, tar seg tid til pasienten og lytter til dine problemer. Og hun har en egen evne til å se litt mere enn hva du forklarer til henne. På en positiv måte. Ingen problemer er for små og hun har en fantastisk barnetekke.

Super Lege :-)

Randi tar seg tid til å lytte på meg når jeg kommer.Snur seg bort fra pc og viser interesse for "meg".Har fått veldig god hjelp av henne.

Den beste legen jeg har hatt.

Det som er negativt med Verdal legesenter er den korte telefonvakttida. Når jeg har hatt behov for å snakke med noen, har det ofte vært vanskelig å treffe på de tidspunktene telefonen var betjent.

Kommer aldri til å bytte!

Utrolig dyktig lege på alle felt. Svært tilstedeværende under legetimene, og gir alltid inntrykk av at hun har all verdens tid til akkurat deg. Ingen titting på klokka eller overfladiske undersøkelser fordi hun har det travelt. Gir et sterkt inntrykk av at hun oppriktig bryr seg om deg som pasient, og er flink til å følge opp videre når det er nødvendig. Ikke minst er jeg svært fornøyd med at barnet i huset "elsker" henne. Blir gjerne med til legen ved sykdom (som det er en del av) og godtar alle undersøkelser uten protester. Ikke så rart med det barnetekket hun har, og det fulle fokuset hun alltid gir.

Alltid fullt fokus på DEG

Føler at hun tar seg god tid, at hun tar meg på alvor. Har aldri opplevd at hun har bagatellisert mine problem, selv om jeg selv kanskje har gjort det. Har et VELDIG godt inntrykk av henne, etter å ha vært der jevnlig gjennom flere år.

Veldig bra og trivelig

Barli framstår som en veldig kompetant og trivelig lege som har god tid til passienten.

Arrogant

Lite lyttende, virker som hun har bestemt seg på forhånd. Liker leger med bedre evne til å lytte og forklare