Tore Eggen

Autorisasjon (2002)

Moan Legesenter Telefonnummer74 60 44 4074 60 44 ...
Moafjæra 8C 7606 Levanger
Tore Eggen er en av 22 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Tore Eggen

Har mistet tillitt

Har hatt Tore Eggen som fastlege i mange år. Faglig sett er han veldig sterk. Jeg har vært greit fornøyd gjennom årene, han har alltid dårlig tid men det har vært okei til det jeg har trengt ham til. Nå når jeg sliter med sorg etter dødsfallet til min nærmeste, opplever jeg at han daterer hvor lenge det er lov til å sørge. Han er utålmodig og mener jeg må ta meg sammen og komme meg i jobb, og jeg føler ikke jeg kan snakke med ham og at han forstår hva jeg går igjennom. All forskning viser også at jeg tidsmessig overhodet ikke har brukt "for lang" tid på å sørge og ikke komme meg videre. Nå gruer jeg meg til neste time hos legen, fordi jeg vet han kommer til å stille meg til veggs på nytt - og dette har jeg ikke krefter til å takle i tillegg til alt annet.

Meget god lege

Han var min fastlege i 11 år, men dessverre fikk jeg ny fastlege, mot mitt ønske. Når en lege har for mange pasienter, så trekker de ut et antall, som overføres til ny fastlege. Dette uten hensyn til hvor lenge du har hatt en som fastlege. Jeg hadde et meget godt forhold til Eggen. Han lyttet og tok meg på alvor. Han hadde alltid god tid. Jeg vil anbefale han som fastlege.

Særegen, men glimrende.

Tore er faglig sterk, lydhør og seriøs. Tøyer sjelden grensen og er veldig rett frem, som ikke må forveksles med at han er hverken forhåndsdømmende eller lukket. Har alltid tatt problemene mine seriøst, er ekstremt kunnskapsrik og har funnet løsninger jeg mener et fåtall av fastleger ville funnet.

En glimrende fastlege, som både er åpen og effektiv. Lar seg heller ikke tøye, som nok fører til at han ikke er "alles kopp med te".

Fantastisk lege og menneske.

Snill, tålmodig, lyttende, forståelsesfull og tydelig glad i mennesker som kommer for å få hjelp. Aldri gått ut derifra uten å føle meg takknemlig og glad. Kunnskapsrik og en aldri sviktende venn for en pasient. Personlig aldri hatt en bedre og snillere lege i mitt liv.Hvordan er det mulig å foreslå bedringer til noe som er helt perfekt..? Anbefaler denne legen på det varmeste, aldri hatt inntrykk av hast el noe annet som andre har kritisert her på siden. Positivt, kun positivt.

Kunnskapsrik men sær

Faglig sett gir han inntrykk av å være kunnskapsrik, men dette ble litt ødelagt av at jeg opplevde han litt smågretten, brysk og kommanderende. Han var lite imøtekommende og forståelsesfull, hadde lite lyst til å lytte og avbrøt gjerne når jeg snakket. Han var mest opptatt av å belære. Undersøkelsen han gjorde gav også inntrykk av å være overfladisk og lettvint. I tillegg fikk jeg følelsen av at han ville bli fortest mulig ferdig med timen.