Anh Kim Thi Tran

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Anh Kim Thi Tran er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Udugelig

Tar ikke de gravide og deres symptomer på alvor. Pasienten er ikke i fokus og man får en følelse av at hun bare vil bli ferdig med timen . Ofte forsinket til oppsatt time og oppfattes arrogant og kunnskapsløs.
Videre svangerskaps oppfølgning ble foretatt hos en jordmor,byttet fort fastlege.

Bagateliserende lege.

Dette er en lege som bagatelliserer alt jeg kommer med. Som helt klart burde se at jeg har alvorlige plager og er på et veldig dårlig sted, men faktisk flirer ting bort og mener selskapet jeg jobber i må ansette flere, om jeg har problemer med å være på jobb!? Bytter fra denne legen umiddelbart. Jeg går ikke til lege for morro skyld, og synes det er høyst skremmende å bli møtt på en slik måte når man er bekymret for egen helse. Anbefales absolutt ikke.

Dårlig!

Mitt første besøk:
- 45 minutter forsinket
- Prater dårlig norsk/språk problemer og misforståelser
- Viser ikke forståelse for andres meninger og smerter
- var der i 7 minutter før hun åpnet døra og ba meg bestille ny time

Uakseptabelt å ha en slik fastlege - byttet med engang. Slike leger burde ikke få lov til å praktisere.

Fin lege.

Har hatt denne legen i flere år. Hun er hyggelig og forståelsesfull.
Hun har vært rask til å sende meg videre til spesialist når hun ikke selv vet hva som feiler meg. Har flere ganger ringt meg privat etter vanlig arbeidstid.
Det går stort sett greit med språket.

Følger i liten grad opp ved innkallings til timer til tross for kronisk sykdom. Jfr tannlegenes praksis.

Jeg skal være forsiktig med å uttrykke meg sterkt. Totalinntrykket er ikke positivt. Når en lege har over 1000 pasienter på sin liste, er det å forvente at en også har kapasitet til å holde vedlike en kontakt med en pasient som har kroniske lidelser, og har et stort medikamentforbruk. Hvis ikke, bør en korte ned pasientlisten, og slik skape tid for å holde kontakt. Jfr tannlegenes praksis med å kalle inn pasienter for å være ajour med sin pasient. Jeg opplever noen ganger problemer med å bli forstått, og opplever evnen til dialog som noe dårlig. En får en følelse av en litt oven-i-fra ned-ad holdning, der pasienten i liten grad blir tatt med på vurderinger og forklaringer som gir pasientsikkerhet og -kunnskap om behandling etc.