Anh Kim Thi Tran

Tlf: 67 91 14 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anh Kim Thi Tran er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Uempatisk men effektiv.

Dr Tran er verken koselig eller imøtekommende. Derimot er hun rask og effektiv. Hun stiller riktig diagnose og får pasienten videre til spesialist når det er nødvendig. Dette passer meg utmerket for jeg er ikke interessert i koseprat med legen. Men pasienter som vil ha en empatisk og hyggelig lege som lytter og interessert, bør bruke en annen fastlege.

Udugelig

Tar ikke de gravide og deres symptomer på alvor. Pasienten er ikke i fokus og man får en følelse av at hun bare vil bli ferdig med timen . Ofte forsinket til oppsatt time og oppfattes arrogant og kunnskapsløs.
Videre svangerskaps oppfølgning ble foretatt hos en jordmor,byttet fort fastlege.

Bagateliserende lege.

Dette er en lege som bagatelliserer alt jeg kommer med. Som helt klart burde se at jeg har alvorlige plager og er på et veldig dårlig sted, men faktisk flirer ting bort og mener selskapet jeg jobber i må ansette flere, om jeg har problemer med å være på jobb!? Bytter fra denne legen umiddelbart. Jeg går ikke til lege for morro skyld, og synes det er høyst skremmende å bli møtt på en slik måte når man er bekymret for egen helse. Anbefales absolutt ikke.

Dårlig!

Mitt første besøk:
- 45 minutter forsinket
- Prater dårlig norsk/språk problemer og misforståelser
- Viser ikke forståelse for andres meninger og smerter
- var der i 7 minutter før hun åpnet døra og ba meg bestille ny time

Uakseptabelt å ha en slik fastlege - byttet med engang. Slike leger burde ikke få lov til å praktisere.

Fin lege.

Har hatt denne legen i flere år. Hun er hyggelig og forståelsesfull.
Hun har vært rask til å sende meg videre til spesialist når hun ikke selv vet hva som feiler meg. Har flere ganger ringt meg privat etter vanlig arbeidstid.
Det går stort sett greit med språket.

Følger i liten grad opp ved innkallings til timer til tross for kronisk sykdom. Jfr tannlegenes praksis.

Jeg skal være forsiktig med å uttrykke meg sterkt. Totalinntrykket er ikke positivt. Når en lege har over 1000 pasienter på sin liste, er det å forvente at en også har kapasitet til å holde vedlike en kontakt med en pasient som har kroniske lidelser, og har et stort medikamentforbruk. Hvis ikke, bør en korte ned pasientlisten, og slik skape tid for å holde kontakt. Jfr tannlegenes praksis med å kalle inn pasienter for å være ajour med sin pasient. Jeg opplever noen ganger problemer med å bli forstått, og opplever evnen til dialog som noe dårlig. En får en følelse av en litt oven-i-fra ned-ad holdning, der pasienten i liten grad blir tatt med på vurderinger og forklaringer som gir pasientsikkerhet og -kunnskap om behandling etc.

Hoverende lege og hun viser liten interesse i pasientens plager

Gir dårlig informasjon til pasienten. Følger ikke opp pasienten ved evnt. prøver som viser uvanlige resultater. Pasienten må purre opp flere ganger for å få en helhets informasjon som legen sitter inne med. Viser ikke interesse i sin pasient. Min mening: legen bør finne en annen jobb som ikke innebærer å forholde seg til medmennesker som er avhenging av en lege.

Velg heller en annen om du kan

Hadde denne fastlegen i 7 år i håp om at det skulle bli bedre. Arrogant og lite imøtekommende. Istedet for å innse at visse ting er ikke hennes fagfelt så kommer hun med mye feilaktig informasjon. Ille når pasienten ender opp med å kunne mer om ting enn legen (og det betyr ikke nødvendigvis at pasienten vet mye) Nekter å sende rekvisisjoner som pasienten har krav på

velg en annen fastlege

Svært uinteressert lege, og du får en følselse av hverken å bli sett eller hørt

Lite imøte kommende/kunnskapsrik og nesten arrogant

Jeg fikk kjeft for ikke å ha tatt med meg urinprøver. Men det fikk jeg ikke noe beskjed om da jeg bestilte timen. Jeg fikk ikke noe svar på mine spørsmål.... ikke i det hele tatt. Jeg anbefaler IKKE denne legen. STYR UNNA!

Lite engasjert

Vanskelig å kommunisere med,virker ikke engasjert. De gangene jeg har vært hos henne virker hun mest interessert i å få meg ut av kontoret så raskt som mulig. Virker lite kunnskapsrik da hun svarer dårlig på spørsmål og gir feilinformasjon. Har kun vært hos henne 3 ganger,men velger nå og bytte fastlege da jeg rett og slett føler meg utrygg og lite ivaretatt som pasient. Siterer den andre vurderingen her: Styr unna!

Ikke velg denne legen!

Lite engasjert i pasienten sine plager, og følger ikke opp! Styr unna! Har endel jeg kunne skrevet her for å utfylle, men velger å ikke gjøre det.
Norskspråklig relativt svak.