Anh Kim Thi Tran

Skårer Legesenter

2003

Skårer Legesenter Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Anh Kim Thi Tran er en av 32 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Håpløs mnsk, ikke egnet som fastlege!

Denne damen har lite forståelse og bygger ikke noe relasjon til pasienten. Jeg har blitt nærmest kjeftet på av henne og ting jeg spør om eller vil forklare forstår hun seg ikke på. Har ikke inntrykk av at det er språket som er problemet her, men det kan være. Virker mer som hun ikke ønsker å forstå seg på pasienten. Sier ting som får man til å føle ubehag, nærmest som om man er i avhør og ikke hos lege. Jeg er en person dom holder ut alt jeg kan og drar til legen kun hvis jeg nærmest kollapser sammen. Har oversett hennes holdning før men dette er ikke akseptabelt!!

Veldig fornøyd

Føler alltid hun lytter og er nøye. Tar de prøvene som trengs, eller henviser ved behov. Er veldig fornøyd med å bytte til dr Tran. Hun virker rolig og er lett å prate med. Alltid blid. Barna er også trygg på henne.

Egner seg ikke som fastlege

Mangler empati, virker ikke særlig interessert.
Svært lite informativ, vanskelig å føre en normal samtale. Må hale ordene ut av henne.
Rask til å videresende til spesialist, kanskje for rask. Videresnder uten å spørre eller fortelle, innkalling fra spesialist kommer som en overraskelse.
Anbefales ikke.

Uempatisk men effektiv.

Dr Tran er verken koselig eller imøtekommende. Derimot er hun rask og effektiv. Hun stiller riktig diagnose og får pasienten videre til spesialist når det er nødvendig. Dette passer meg utmerket for jeg er ikke interessert i koseprat med legen. Men pasienter som vil ha en empatisk og hyggelig lege som lytter og interessert, bør bruke en annen fastlege.

Udugelig

Tar ikke de gravide og deres symptomer på alvor. Pasienten er ikke i fokus og man får en følelse av at hun bare vil bli ferdig med timen . Ofte forsinket til oppsatt time og oppfattes arrogant og kunnskapsløs.
Videre svangerskaps oppfølgning ble foretatt hos en jordmor,byttet fort fastlege.