Anh Kim Thi Tran

Autorisasjon (2003)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Anh Kim Thi Tran er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Anh Kim Thi Tran

Klinisk profesjonell

Aldri hatt noen å utsette på Dr. Tran. Hatt henne som fastlege i mange år, ikke det at jeg er der så ofte, men ble overrasket over noen av de mindre flatterende vurderingene her på siden. Personlig har jeg alltid oppfattet henne som profesjonell og kunnskapsrik.

Kjempe fornøyd

Når jeg først møtte henne likte jeg ikke helt legen jeg hadde fått, men etter å ha vært der og blitt bedre kjent, så har hun fulgt meg opp nøye og hørt på meg. Hun kjenner meg og vet hva jeg trenger. Jeg er utrolig fornøyd og har da gått hos henne i snart 4 år. Absolutt verdt å gi en sjanse. Hun er en lege som tar deg seriøst.

Lyttende og kunnskapsrik

Jeg er en ung kvinne i slutten av 20-årene som har hatt Tran som fastlege i drøyt 10 år, og er veldig fornøyd. Hun følger opp, lytter, stiller spørsmål og henviser videre ved behov. Opplever også at man kan ta opp mer enn en bekymring pr time. Hun er effektiv, tydelig og løsningsorientert, uten at det oppleves for hastig. Imøtekommende og hyggelig lege. I tillegg veldig hyggelige og behjelpelige helsesekretærer på Skårer.

Jeg er forholdsvis sjelden hos legen, men det er som regel veldig greit å få akuttime ved sykdom. Videre fungerer e-dialogen godt.

Bytter nå kun som følge av flytting.

Håpløs mnsk, ikke egnet som fastlege!

Denne damen har lite forståelse og bygger ikke noe relasjon til pasienten. Jeg har blitt nærmest kjeftet på av henne og ting jeg spør om eller vil forklare forstår hun seg ikke på. Har ikke inntrykk av at det er språket som er problemet her, men det kan være. Virker mer som hun ikke ønsker å forstå seg på pasienten. Sier ting som får man til å føle ubehag, nærmest som om man er i avhør og ikke hos lege. Jeg er en person dom holder ut alt jeg kan og drar til legen kun hvis jeg nærmest kollapser sammen. Har oversett hennes holdning før men dette er ikke akseptabelt!!

Veldig fornøyd

Føler alltid hun lytter og er nøye. Tar de prøvene som trengs, eller henviser ved behov. Er veldig fornøyd med å bytte til dr Tran. Hun virker rolig og er lett å prate med. Alltid blid. Barna er også trygg på henne.