Maria Michaela Lahner

Autorisasjon (1999)

Maria Michaela Lahner er en av 18 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Maria Michaela Lahner

Fantastisk dyktig lege.

Dr.Lahner gir deg gode tilbakemeldinger og veiledning som er nødvendig i kroniske lidelser og medisin bruk.Ikke minst gir det meg som pasient trygghet i hverdagen.Makalaus flott person som inngir tillit for både pasient og pårørende. Flink til å følge opp. Etter 10 år ser jeg ingen grunn til å bytte lege.

Ikke fornøyd!

Er virkelig ikke fornøyd med holdningene til Lanher. Hun er frekk og nedlatende når hun prater til deg, i tillegg føler jeg at hun gir meg stygge blikk. Ønsker ikke å dra til denne legen flere ganger.

Flink lege

Michaela tar deg på alvor fra første samtale, er hun i tvil henviser hun deg videre til spesialister, eller leger med større kompetanse. Hennes direkte måte å svare på spørsmål ser jeg på som en ubetinget fordel, mens andre ikke er enig med meg.

Dårlig opplevelse.

Hun er frekk og ingen vurdering av pasientens følelser. En veldig dårlig opplevelse.Hun er ingen forklaring på pasientens tilstandtil sykdommen.

Meget dyktig og jordnær lege

Hun lytter på hva jeg forteller om mine plager, bruker tid på å diskutere eventuelle problemer, finner gode behandlingsløsninger, er hun i tvil dveler hun ikke med å henvise meg videre, har også en god ironi som jeg godt kan akseptere.