Snorre Osmund Bjaanæs

Autorisasjon (2005)

Helsebygget Legesenter DA Telefonnummer67 20 91 9167 20 91 ...
Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm
Snorre Osmund Bjaanæs er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Snorre Osmund Bjaanæs

ikke anbefales

Veldig dårlig som spesialist. Ikke anbefales. Det ser ut at han har lite erfaring og veldig lite kompetanse som lege. Ikke så hyggelig heller.

Delvis fornøyd

Jeg har gått hos Bjaanæs i noen år. Har hatt litt psykiske utfordringen. Han har i den perioden tatt meg på alvor og lyttet til hva jeg har sagt, men synes ikke han har vært særlig empatisk. Han er mer saklig og lyttende. I de senere årene har han tatt meg på alvor, men han er dyktigere på å lytte og gi salige kommentarer enn å være empatisk. Han har sin egen type humor som jeg ikke alltid skjønner.

Er blitt godt tatt vare på

Alltid blitt tatt alvorlig. Flink å forklare. Kort ventetid. Ringer meg eller sender meldinger om resultat på prøver. Veldig dyktig, synd jeg må bytte pga flytting.

En meget god og grundig lege

Jeg har bare godt å si om dr. Bjaanæs. Han er lett og kommunisere med, foretar grundig undersøkelse og er åpen om sin vurdering av plagen. Følte virkelig at han tok min plage seriøst.
Ved å benytte SMS fikk jeg raskt kontakt med kontoret for timebestilling.

Uempatisk og uinteressert

"Er arrogant" har blitt brukt tidligere, og er noe jeg også kan si meg enig i. Virker ikke interessert i å finne ut hva som feiler (eller tar ikke problemet alvorlig), men kjører likevel en del tester og også noen som kan var ganske sikker på ikke var nødvendig. Så det skal han ha tommel opp for.

Likevel er det en følelse av lite empati, og til tider å bli gjort narr av . Jeg tror at legen har en form for humor som jeg helt ikke skjønner meg på som gjør at jeg sikker igjen med de nevnte meningene, men en lege bør ta ting på alvor og være forståelsesfull og ha god kommunikasjon.