Cathrine Tølløfsrud

Autorisasjon (2005)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Cathrine Tølløfsrud er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Cathrine Tølløfsrud

Flott lege

Så lett å like! Virkelig en personlig og dyktig lege. En lege som kikker vekk fra dataen sin og ser på deg. Er medmenneskelig og tillitsvekkende. Faglig dyktig som gir oss tillit og troverdighet! Føler oss heldig som har så fin fastlege!

Den beste legen!!

Utrolig flott lege!!! Vi er kjempe fornøyde hele familien. Hun er dyktig, omsorgsfull og har tid til å lytte til pasientene. Kjempe flink lege, er glad hun er fastlegen min og hele familiens!!!!!

utrolig koselig og forståelsefull

kjempe hyggelig og forståelsefull. Du føler hun tar seg tid til deg og er skjeldent forsinket. Enn om hun skulle vært så gjør det ingenting.

Bytter ikke fastlege frivillig!

Har hatt Tølløfsrud som fastlege i ca tre år nå, og i motsetning til min forrige fastlege ble jeg tatt på alvor av henne fra første besøk og fikk en riktig diagnose etter kort tid. Jeg bor ikke lenger på Kløfta, men 40 min unna, men det er verdt å ta den turen når jeg har behov for lege. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun holder på. Hun lytter til det du sier, henviser til spesialister ved behov (uten at man behøver å krangle for å få en henvisning), og etter en legetime hvor jeg ble sendt rett til sykehus, ringte hun meg opp dagen etter for å høre hvordan det gikk (DET har jeg aldri hørt om at noen andre fastleger gjør!) Ofte er det en del tid å vente på venteværelset, men det er fordi de ofte har en del "øyeblikkelig hjelp"-pasienter innimellom (har selv vært en av dem et par ganger), men jeg venter heller lenge på time hos henne enn å komme rett inn til min gamle fastlege (nevner for syns skyld at min gamle fastlege ikke holder til på samme legesenter..) Superfornøyd med henne!

En super forståelsesfull lege

Tølløfsrud er bare en utrolig lege. Ikke redd for å stå på for pasientene.