Eli Kathinka Selsås

Skatvalsvegen 126 7510 Skatval
Tlf: 74 83 19 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eli Kathinka Selsås er en av 25 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Eli Kathinka Selsås

Kompetent og omsorgsfull fastlege.

Bryr seg om pasienten og følger raskt opp det man kommer med. Lyttende og søker hjelp andre steder hvis hun ikke finner ut av ting selv 😊

Ikke veldig forståelsesfull ovenfor ungdom

Følte at jeg ikke ble tatt alvorlig fordi jeg er ung, hadde slitt med sykdom over lengre tid og fikk ikke den hjelpen jeg trengte
Følte meg veldig til "bry" da jeg kom tilbake flere ganger uten å ha blitt bedre og følte hun ikke trodde på meg når jeg forklarte om problemene mine

Travel, lite empatisk, overflatiske "undersøkelser"

Legen framstår alltid som svært travel, og jeg føler meg alltid "til bry", dessverre. Hun følger dessverre heller ikke opp ting, så som henvisninger o.l., og jeg føler meg rett og slett ikke tatt på alvor.

Dårlig lege

Når du blir møtt med svar på det kan du sjekke selv på Google og det finnes Grete Roede kurs, bli med på det til svar man ønsker hjelp med, så synes jeg at dette ikke er en lege som tar deg serriøst som pasient.

Ny lege. Ny tillit.

Hun leste meg med en gang. Sendte meg videre til Dps. Han fortalte bare hvor bra jeg var. Avsluttet selv behandling. Er tilbake i jobb. Legen var bedre psykolog enn psykologen.