Eli Kathinka Selsås

Autorisasjon (2005)

Eli Kathinka Selsås er en av 6 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Eli Kathinka Selsås

Føler meg til bry

Etter noen besøk hos min fastlege har jeg ennå per dags dato ikke fått noe hjelp. Føler denne legen behandler dine symptomer isteden for å finne ut den faktiske årsaken til plagene. Føler legen tenker mer økonomisk og effektivt kontra god pasientbehandling. Her må man vite sine krav og virkelig være frisk for å være syk, slik at man får den hjelpen man har krav på.

Utrolig flink og forståelsesfull fastlege!

Jeg hadde henne for noen år tilbake siden når hun jobbet på Skatval legekontor. Hun lytter, forstår og viktigst av alt: Hun dømmer ikke! Her har flere i Trøndelagsdistriktet mye å lære.

Forståelsesfull og flink lege

Etter flere dårlige erfaringer med legene på Skaun legekontor føler jeg endelig vi er kommet til en person som lytter og tar en på alvor.
Her blir man hørt og fulgt opp på en god måte. Henvisninger går raskt og smertefritt, og hun er også dyktig med barn. Et godt bidrag til legekontoret.
Tommel opp!

En forståelsesfull og dyktig lege

Når man trenger hjelp er det viktig at man får den hjelpen, og det får man virkelig av denne legen. Hun er veldig forståelsesfull og følger med når du prater om dine problemer og hun hjelper deg meget godt og mye uansett hvilke symtomer du har. Meget fornøyd med å ha henne som fastlege🙂

Styr unna denne legen!

Legen er uempatisk. Lytter ikke. Fremstår som oppgitt over at jeg er hennes pasient. Ved et tilfelle, ropte hun "du må ikke tro at du kan få cannabis fra dette kontoret!", selv om jeg kun spurte om rusfri CBD for å erstatte mitt "illegale" rusforbruk av cannabis. Jeg opplever det som umulig å få hjelp fra denne legen. Styr unna slike leger, hvis du ønsker å bygge deg opp, sier jeg bestemt. Jeg ba konkret om etterkontroll på brukne ankler, ny utredning av min revmatisme, pårørende-psykolog i forbindelse med at min datter er bortført av sin mor (verken Politiet eller barnevernet har kontroll over situasjonen), og CBD. Denne legen ba meg faktisk om å finne en annen lege allerede på min andre konsultasjon. Jeg mener at slike leger må fjernes fra systemet. Folk behøver empati, omsorg og et punkt å sparke seg opp fra. Dette er jo i bunn og grunn fastlegens hovedoppgave. Jeg byttet fastlege etter to konsultasjoner.