Harald Skogholt

Autorisasjon (2005)

Frosta Legekontor Telefonnummer74 80 88 6074 80 88 ...
Kommunehuset 7633 Frosta
Harald Skogholt er en av 4 fastleger i Frosta

Siste vurderinger av Harald Skogholt

En responsiv og handlekraftig lege

Dr. Skogholt har vært min fastlege i snart et år.
Han møter alltid til tid, tar meg seriøst, skulle han være i tvil om noe konsulterer han med andre kollegaer.

Sistnevnte kan jeg se ble kritisert i en tidligere anmeldelse her. Som medisinstudent har jeg selv fått et begrenset innblikk i hva yrket innebærer og hvor mye som skal læres.
En lege som ikke vet alt er en trygg lege, det er absolutt ingenting galt med å konsultere kollegaer når én er i tvil. Det er nemlig ikke mulig å vite alt til en hver tid, om noe så burde det å få en fornyet vurdering fra en tredjepart virke betryggende!

Anbefaler absolutt denne legen, jeg har ikke en gang dratt fra kontoret misfornøyd, og jeg har alltid fått hjelpen som ble etterspurt!

Vanskelig å få svar fra

Harald er sikker en OK person, men synes det blir for drøyt når han fakturerer 155 kr for å svare på Ja/Nei spørsmål. Som IKKE er relatert til faget, men ADMINISTRATIVE arbeidsoppgaver.

Ikke et legekontor for meg!!

Legen i seg selv er helt ok, men veldig utilgjengelig. Har måttet dra til turnuslegen flere ganger. Noe som ikke har vært en god opplevelse som gravid.
For ikke å snakke om de i resepsjonen og på lab! De har ikke tatt riktige blodprøver, og heller ikke ringt meg når noen av prøvene har vært utslagsgivende.
Trodde ikke det var mulig å være så fjern og ikke minst frekk til pasientene sine.
Et legekontor skal være hyggelige og imøtekommende.

Mildt sagt frustrert og skuffet over servicen !!

Kjempefornøyd!

Kjære Harald. Du e den bæste lægen vi nån gång kunna ha hatt.
Ære være dett hærlige væsen og syn på folke.
Føle mæ bestandi godt i varetatt hos dæ.
D e næsten som man får løst t å bli igjen litt ekstra på timen sin kun fordi man
føle sæ så godt motatt, sett å hørt på!
Æ kan på tro og ære ikke sei nå ainna enn man skal
leit væl å læng før man finn en bedre læge.
Så æ vil bære sei. Tusen takk for at akkurat du valgt å bli læge.
Og kor heldi man den gang va som fekk dæ som læge.
Stå på videre Harald mett dett glimrende arbei.

LEGEN OVER ALLE !

å jeg somm trodde jeg hadde den beste legen av alle(en Walter Paulsen) men nei. Harald Skogholt er en lege som gjør alt for pasientene sine(snakker for to.) å klarer ikke han eller har lov til (ps. han kan mere enn han lov til.tro meg),så sørger han for att du får den hjelpen du trenger. å så får du høre sannheten,på hans kontor er visst en spade,en spade.selvopplevd flere ganger.bla. rett før jul, inn te harald,jeg var sliten å deppa,skulle ha gjester julaften å trodde ikke jeg skulle bli ferdig med allt.kom inn til ham på kort varsel,skulle bli godt å få litt trøst,MEN NEIDA!! han sa: du e bare nøidd te å bli færdi.DU MÅ BÆRRE TA DÆ SJØLL I NAKKEN Å BLI FÆRDI.DU HAR IKJE NÅKKA VALG. NÅR DU E PÅ ARBEI DER DU SETT MY,Å DE SJER NÅKKA,SETT DU DA PÅ RÆVA Å SEI ATT DU E UTSLITT?? NEI,DU JØR IKJE D,FÅR DU HAR EIN JOBB EINDA.NEI,DU MÅ BÆRRE FÆRRA HEIM Å BLI FÆRDI,FOR JÆSTAN KJÆM. herlig lege. jula kom å gjestene var fornøyd.takk for det du har gjort for oss,harald,MEN DU MÅ NOK TA DÆ SJØL I NAKKEN,for oss blir du ikke kvitt me d første. :-) godt nytt år til dere alle,dere gjør en kjempejobb. femstjærners med all incl.