Harald Skogholt

Tangen Legekontor Mann, 46 år

Autorisert2005
Ledige plasser 6 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tangen Legekontor

Wessels Veg 2 7500 Stjørdal
Harald Skogholt er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Harald Skogholt

Kjempefornøyd!

Kjære Harald. Du e den bæste lægen vi nån gång kunna ha hatt.
Ære være dett hærlige væsen og syn på folke.
Føle mæ bestandi godt i varetatt hos dæ.
D e næsten som man får løst t å bli igjen litt ekstra på timen sin kun fordi man
føle sæ så godt motatt, sett å hørt på!
Æ kan på tro og ære ikke sei nå ainna enn man skal
leit væl å læng før man finn en bedre læge.
Så æ vil bære sei. Tusen takk for at akkurat du valgt å bli læge.
Og kor heldi man den gang va som fekk dæ som læge.
Stå på videre Harald mett dett glimrende arbei.

LEGEN OVER ALLE !

å jeg somm trodde jeg hadde den beste legen av alle(en Walter Paulsen) men nei. Harald Skogholt er en lege som gjør alt for pasientene sine(snakker for to.) å klarer ikke han eller har lov til (ps. han kan mere enn han lov til.tro meg),så sørger han for att du får den hjelpen du trenger. å så får du høre sannheten,på hans kontor er visst en spade,en spade.selvopplevd flere ganger.bla. rett før jul, inn te harald,jeg var sliten å deppa,skulle ha gjester julaften å trodde ikke jeg skulle bli ferdig med allt.kom inn til ham på kort varsel,skulle bli godt å få litt trøst,MEN NEIDA!! han sa: du e bare nøidd te å bli færdi.DU MÅ BÆRRE TA DÆ SJØLL I NAKKEN Å BLI FÆRDI.DU HAR IKJE NÅKKA VALG. NÅR DU E PÅ ARBEI DER DU SETT MY,Å DE SJER NÅKKA,SETT DU DA PÅ RÆVA Å SEI ATT DU E UTSLITT?? NEI,DU JØR IKJE D,FÅR DU HAR EIN JOBB EINDA.NEI,DU MÅ BÆRRE FÆRRA HEIM Å BLI FÆRDI,FOR JÆSTAN KJÆM. herlig lege. jula kom å gjestene var fornøyd.takk for det du har gjort for oss,harald,MEN DU MÅ NOK TA DÆ SJØL I NAKKEN,for oss blir du ikke kvitt me d første. :-) godt nytt år til dere alle,dere gjør en kjempejobb. femstjærners med all incl.

En varm og kunnskapsrik lege

Ser hele pasienten og en føler seg vel ivaretatt.

Kan anbefales spesielt for de som sliter med komplekse, fysiske som psykiske lidelser.

Veldig flink lege

Han er fokusert på pasienten, henviser til spesialist ved behov og er lett å snakke med. Veldig fornøyd!

God fastlege

Han tar seg tid og lytter. Tar problemene/bekymringene dine på alvor og prøver å hjelpe til der han kan. Han er alltid i godt humør og har et godt lag med unger. Han har eget ultralydaparat som han har brukt på meg en gang slik at jeg slapp å vente på time på sykehuset. kan være noe venting, men kommer som regel inn på dagen hvis det er akutt.