Arne Harald Solem

Hegra Legekontor
Einar Bergs Veg 4 7520 Hegra
Arne Harald Solem er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Arne Harald Solem

Heldigvis, han var bare vikar

I fellesferien i år, måtte jeg til Hegra Legekontor. Hadde store smerter og ble heldigvis tatt inn raskt etter ankomst. Legen så stort sett på skjermen sin, foretok en rask klinisk undersøkelse, og trakk en konklusjon. Selv ville jeg gjerne ha kunnet diskutere hans konklusjon, men dette var tydeligvis lite aktuelt. Følte en klar nedlatende holdning. Jeg fikk resept på sterkt smertestillende, og på vei over kontorgulvet, så jeg at han var p gang i tastaturet igjen.
Det hører med til historien at det så langt jeg kunne se, ikke hersket noen spesiell travelhet.

Han får kun en stjerne av meg, og den for at han var til stede. Aldri mer.

Meget sympatisk lege

Hadde Dr. Solem som fastlege gjennom mange år, og tør påstå han er den beste legen jeg noengang har hatt kontakt med. Etter å ha flyttet til annen kommune søkte jeg om fortsatt å få beholde Dr. Solem. SÅ fornøyd var jeg. Var alltid meget nøye in sin undersøkelse og påfølgende behandling og oppfølgning. Måtte desverre flytte til annen kant av landet, slik at jeg mistet denne fastlegen. Desverre, med stor D.
Den dagen jeg flytter tilbake til trøndelag, blir jeg å søke Dr. Solem igjen, såfremt/ omså det er i en halvannen/ 2 times kjøreavstand!

Dårlig

Kverulerer uansett hvilke plager jeg nevner, omtrent så jeg føler meg som en hypokonder. Alle plagene er ufarlige så lenge de kommer og går, så jeg forstår det slik at jeg må bare leve med dårlig livskvalitet, hver dag..... Er redd han kverulerer og prøver å holde 15 min tiden så det går ut over muligheten til å finne ut om jeg feiler noe alvorlig.

Jeg likte ikke ham.

Satte seg ikke inn i min sykdom, vanskelig for å følge deg opp som pasient, vanskelig på og få utlevert resepter på smertestillende.