Kjersti Strømmen

Tlf: 74 85 53 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjersti Strømmen er en av 3 fastleger i Leksvik

Siste vurderinger av Kjersti Strømmen

På ballen

Jeg har en kronisk sykdom som krever mye av meg, men enda mer av min fastlege for å navigere rundt i HelseNorge. Dette har hun stålkontroll på og jeg opplever at min behandling er viktig for henne.

Hvis jeg skal nevne et forbedringspotensiale må det bli ventetiden.

Er du på utkikk etter en solid lege - kan jeg anbefale Dr. Strømmen på det varmeste.

Meget flink lege

Veldig flink lege som lytter til deg og gir deg god behandling. Veldig fornøyd og kommer ikke til og skifte fastlege. :) :)

kunne vært bedre

Skulle vært bedre til å lytte , det kan faktisk hende at pasienten har noe fornuftig å komme med. Kan til tider være for nedlatende.

Svært dyktig lege

Utrolig kjekk lege som virkelig kan sine ting. En får en god forklaring på det spørsmål en måtte stille i forhold til sin sykdom/problemstilling som en kommer med. Legen er veldig i møtekommende,viser empati . Synes legen min er god til å stille de rette diagnosene og en får rask behandling både på prøveresultat og event. ny time.
Skulle ønske det var flere som var som min lege.

Forferdelig legebesøk

Mulig hun hadde en dårlig dag, men ble møtt av en lite sympatisk og veldig stressa lege. Hadde tatt noen prøver og resultatet var dårlig nytt, så ble ringt opp av legekontoret for en hastetime. Strømmen visste hverken om resultatene eller fant de på dataen. Da hun til slutt fikk det til, og skulle presentere de, snakket hun som om det var været hun snakket om. Spurte noen spørsmål og fikk kun noen utskrevne sider med info, så jeg kunne lese selv. Ikke bra!