Svein Roger Svinsås

Autorisasjon (1999)

Svein Roger Svinsås er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Svein Roger Svinsås

Kunnskapsrik og direkte

Meget hjelpsom og kunnskapsrik fastlege som tar ting på alvor. Han nøler ikke med å henvise videre og er en veldig direkte person. Kunne ikke vært mer fornøyd med han!

Rotete og skråsikker

Oppleves som vanskelig å kommunisere med fordi han hele tiden antar hva du mener, og skal si. Han tar seg riktignok god tid, men har f.eks større tro på seg selv som samtaleterapeut, enn å henvise til ditto. Det meste av vanlige henvendelser har fungert bra.

Kunnskapsrik med tiltro til sine pasienter

Svein Roger har vært min lege siden han begynte som fastlege på Torgkvartalet tidlig 2000. Er også vært lege for mine barn.
En lege som har tiltro og tillit til sine pasienter, tar seg tid til å lytte. Han nøler heller ikke med å sende henvisning videre for å finne ut av ting. Som pasient kan man også komme med forslag til behandling elr evt diagnoser som han vurderer om er riktig eller ikke.
En ekstremt kunnskapsrik mann, litt distre og har rotete kontorpult.. men har kontroll og meget god husk.
Håper jeg får ha han som fastlege i mange år til.

Empatisk og ekstremt kunnskapsrik

Har hatt Dr. Svinsås som fastlege i over 20 år. Han har fulgt meg i «tykt og tynt» gjennom alvorlige sykdommer og skader.
Jeg gir ham mine varmeste anbefalinger.

Trygg og kunnskaps rik! Veldig fornøyd.

Jeg bor i Trondheim. Men foretrekker og bruke Svein Svinsås! En jeg stoler 100% på! Har brukt han siste 6-7 år. Og kjøre gjerne extra mil får og beholde ham!