Jarle André Unes

Siloveien 12B 2150 Årnes
Jarle André Unes er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Jarle André Unes

Tar jobben seriøst

En meget genuint pålitelig og støttende lege, som tar jobben seriøst og behandler pasienter på en profesjonelt og menneskelig måte, noe som oppleves ikke så ofte hos andre leger jeg har besøkt.

Den beste legen jeg har hatt

Forståelsesfull, ærlig og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste. Har også god tid til pasientene.

Helt fantastisk fastlege

God til å kommunisere, vennlig, tar seg god tid, ser pasienten. Jeg har hatt ham som fastlege i over 10 år og er hos legen.omtrent hver 6.uke, får bestille time fra gang til gang. Har derfor valgt å ikke svare på spørsmål om tilgjengelighet. Jeg vet at det kan ta noe tid å få svar på tlf på legesenteret.

Dyktig og hyggelig lege!

Tar seg god tid til å lytte,tar deg på alvor! Flink til å henvise til spesialist ved behov! Anbefales på det varmeste!

Distrè og vag

Han har ikke evnen til å forholde seg til datoer og annen informasjon til tredjepart som f.eks arbeidsgiver/NAV/forsikringsselskap/apotek.
Regn med å måtte tilbake for ny datering/retting av diagnose/info om dosering o.l.
Har veldig vanskelig for å henvise videre til spesialist.
Yndlingslegemiddel: Diclofenac.
Legesekretærene hans er flinke til å rydde opp etter ham, og heldigvis kan man bruke appen HelseRespons for timebestilling da telefontiden er meget begrenset.