Jarle André Unes

Autorisasjon (2004)

Jarle André Unes er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Jarle André Unes

Veldig dyktig

Tar seg alltid tid til pasienten, henviser alltid videre hvis hans kompetanse kommer til kort. Veldig fornøyd, hele familien her bruker Unes. Eneste bakdel er at man må vente litt lenge på time.

Lyttende og hyggelig

Blir tatt på alvor uansett, det er veldig betryggende. Og han har tid til deg, selv om du får akuttime. Er så glad for å ha ham som fastlege, han kjenner meg, er alltid imøtekommende og tar problemene mine seriøst.

Utrolig dyktig fastlege.

Når jeg er hos han er han så opplyst i min journal/helse at jeg føler at jeg er den eneste pasienten han har. Han spør hvordan det går og husker andre legetimer du har hatt. Han er dessuten eksepsjonelt dyktig på psyken, gir råd og følger deg opp! Han er ofte forsinka, men det er nettopp fordi han har seg såppas god tid PR pasient. Føler meg helt trygg på at alle spørsmål er besvart og hørt når jeg drar. Kommer aldri til å bytte!

Den beste

Jarle Unes er den beste fastlegen jeg har hatt. Empatisk, respektfull, lyttende, tar seg god tid. Har fulgt meg opp i årevis. Sender henvisninger ved behov. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

God lege, men dårlig oppfølging

Veldig dyktig lege som tar seg tid til pasientene-hvis du er der. Sender deg videre til spesialist om hans kompetanse kommer til kort. Har du behov for å bli ringt tilbake eller at han skal sende henvisninger etter du har reist så blir ikke dette gjort uten utallige purringer.

Det er også varierende høflighet hos helsesekretærene der noen er veldig hyggelige, mens andre ikke er imøtekommende.