Pavlos Syrus Ali Ashrafi

Holmenlegene AS Mann, 49 år

Autorisert2002
Ledige plasser 137 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru
Pavlos Syrus Ali Ashrafi er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Pavlos Syrus Ali Ashrafi

Flink og tillitsfull

Opplever Pavlos som en dyktig lege som tar seg tid til pasienten og som kan sine saker. Hyggelig, varm og imøtekommende.
Stilte opp uten å blunke da det var hastesak for meg ved et tilfelle. Mine beste anbefalinger, jeg bytter kun fordi jeg flytter.

Grundig og godt håndlag med barn.

Har vært hos denne legen flere ganger med barna, har fått time på dagen, og blir meget godt ivaretatt. Han er grundig, sympatisk og har veldig godt håndlag med barna. Vi føler oss trygge på hans vurderinger og behandling. Anbefales!

Fantastisk omsorgsfull lege

Dette er den beste fastlegen vi kan tenke oss, han er så flink med barna og har allerede skapt en god relasjon med de sånn at de faktisk gleder seg til å gå til legen. Han er grundig, omsorgsfull, tydelig og profesjonell. Vi er veldig glade for å ha fått denne dyktige legen som fastlege!

Grundig og positiv lege

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han er grundig, tar seg god tid til forklaringer og viser omsorg for pasientene. Han virker alltid positiv og er god til å kommunisere. Føler meg priviligert som har en slik fastlege.

Imøtekommende og lydhør

Arbeider nå på Holmen legesenter. Har en roligog behagelig fremtreden. Gir tid og lytter på hva pasienten har på hjertet. Gir gode forklaringer og tar de nødvendige tester. Flink med barn og passer på at også barna opplever konsultasjonen som trygg og god. Har bare godt å si om denne legen!