Lødingen Legekontor

Sjøvegen 14 8410 Lødingen

Siste vurderinger av behandlere ved Lødingen Legekontor

Et godt menneske

Lege: Frid Sofie Lichtwarck Bjugn Skrevet

Har sett meg og min situasjon i det hele
Fantastisk person som ser pasienten som personen den er. Faglig dyktig.

Dyktig og ivrig lege

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år og er meget fornøyd med oppfølgingen fra henne gjennom årene.
Både mannen min og jeg har opplevd Marta Prytz Strand som imøtekommende og dyktig. Hun prøver å hjelpe så godt hun kan, og ved behov henviser videre til spesialister.

Interessert og ivrig lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Har beholdt han i 2 år etter at jeg flyttet, men nå har han sluttet hos holmenlegene, så spørs om jeg ikke er nødt til å følge etter. Han ser meg som menneske og er genuint interessert hvordan jeg har det. Tar seg alltid god tid og er veldig beklagende hvis han er forsinket. Gjør alltid research før han skriver ut et nye legemidler, og er flink til å henvise. Gir sykemelding når det er nødvendig og er flink med både psykisk og fysiske sykdommer. Under graviditeten gikk jeg heller til han enn jordmor for kontroll, da jeg trivdes bedre med han, og han lyste opp hver gang han lyttet til babyens hjerte. Dette er en lege man virkelig kan åpne seg opp til og snakke med om hva som helt. Har alltid fått time på rappen.

Flink og tillitsfull

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Opplever Pavlos som en dyktig lege som tar seg tid til pasienten og som kan sine saker. Hyggelig, varm og imøtekommende.
Stilte opp uten å blunke da det var hastesak for meg ved et tilfelle. Mine beste anbefalinger, jeg bytter kun fordi jeg flytter.

Svært dårlig opplevelse

Lege: Marta Prytz Strand Skrevet

Hold dere unna dersom dere ønsker behandling. Hun Har en "ovenfra og ned-holdning" som gjør at man føler seg utrygg som pasient. Man kommer til legen med et problem, men føler at hun ikke hører på det man sier og bagatelliserer symptomene. Jeg har bare vært der en gang, men det blir også den siste. Velg en annen lege.