Synne Berild

Autorisasjon (2008)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Synne Berild er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Synne Berild

En svært dyktig lege

Overtok Synne etter Cecilie Strand og var skeptisk da jeg var veldig fornøyd med Cecilie, men det var ubegrunnet. Synne er rolig, lytter og hjelper til, uansett hva det måtte være. Hjalp meg gjennom en vanskelig periode i livet, og da hun var i permisjon fikk jeg Cecilie som vikar, en ordning som fungerte perfekt. Disse to damene kan det å ta pasienter på alvor. Synne fulgte meg opp selv etter flytting og bytte av fastlege, noe jeg satte stor pris på.

Veldig fornøyd

Vil anbefale henne på det sterkeste! Viser mye empati og tar seg tid til å lytte og finne løsning på problem. Følger også opp etter undersøkelser.
Det eneste minuset er de som sitter i resepsjonen. De er frekke og svært lite imøtekommende!

Dyktig

Noen ganger behøver man bare å få spørsmålet "hvordan har du det, egentlig?" Og det var akkurat det hun tok seg tid til. Hun er en god lytter og tar deg som pasient på alvor. Ellers er hun hyggelig og løsningsorientert. Endelig fant jeg en fastlege i Bodø som jeg trives hos!

En bra lege

Jeg har hatt Synne berild en god stund nå og synes ho tar ting seriøst og sørger for at ting blir gjort.
Både jeg og min mor har ho som fastlege og jeg har hatt mye hjelp fra Synne til å få hjelp med min mor.

Fantastisk

En verbal rose: Vi føler oss tatt på alvor, hørt og sett for våre plager og problemstillinger. Imøtekommende og henviser videre når det trengs. Storfornøyd og håper hun blir for alltid. Hun tok over for Dr Krane Strand som er en fantastisk lege, var noe lei oss for å miste Strand som fastlege men Berild har virkelig vist seg å være en like dyktig lege!