Synne Berild

Autorisasjon (2008)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Synne Berild er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Synne Berild

En flott lege

Jeg var veldig skeptisk da jeg måtte bytte lege til Synne da jeg har en kropp som krever en samkjøring mellom spesialister og fastlege. Noe jeg synes Synne Berild har klart veldig bra. Hun tar meg alvorlig og hun er flott mot min datter når det er noe galt med henne.

Synne er en fantastisk lege og jeg ser frem til den dagen hun er tilbake fra permisjon!
Hun overtok etter min gamle lege (Cecilie strand) og de to jobbet aktivt med å hjelpe meg i en grusom periode av livet mitt.

Helsesekretærene er så som så. Noen av de eldre har virkelig grodd fast og burde få seg et oppfriskningskurs i kundebehandling. En meget stor gjennomtrekk av personell der. En ny ung helsesekretær for hver gang. jeg lurer på hvorfor?

Trenger holdningsendring

Synne Berild var min fastlege i en vanskelig periode i livet. Jeg ble ikke hørt eller trodd. Hun virket arrogant og likegyldig og totalt uinteressert i mine plager. Hun virket mest interessert i å få jobben gjort fortest mulig. Aldeles ikke den omsorgsfulle legen. Jeg har aldri hatt problemer med andre leger enn Synne. Byttet til en annen og fikk det mye bedre. Det var ellers mye rot hos Sentrumslegene. Lange køer til alt. Noen av skrankepersonalet virket uproffe. Aldri mer til Synne Berild eller sentrumslegene.

Synne Berilid

En fantastisk nøye lege, som tar seg tid til pasienten;)

Fantastisk lege.

Hun tar seg virkelig tid til deg som pasient, jeg opplever at hun virkelig er genuint interessert i pasientens plager og historie. Hun er bare super!