Christian Johan Bjørnstrøm

Autorisasjon (2005)

Christian Johan Bjørnstrøm er en av 16 fastleger i Sortland

Siste vurderinger av Christian Johan Bjørnstrøm

Hilste ikke og hadde ikke satt seg inn i saken

Fikk akuttime hos denne legen. Ikke presenterte han seg da jeg kom inn til han, så mått spørre i resepsjonen etterpå hvem jeg hadde vært hos. Han hadde ikke satt seg inn i saken min og dannet seg rask en egen mening over saken av det lille jeg hadde oppgitt da jeg bestilte time. Opplevde han som arrogant og uhøflig. Lite lydhørt for å høre på hva pasienten hadde å si. Tror nok han kan sitt fag men får stryk på medmenneskelighet og sosiale ferdigheter. Uten disse kvalitetene kan man ikke som lege gjøre serlig god jobb.

Lett og prate med.

Kommer lett frem til diagnose og løsninger, Forklarer så man forstår hva ting er og hvordan behandling man trenger.

Meget bra lege!

Har hatt Christian som lege siden 2009. Han er veldig forståelsesfull, og tar meg 100% på alvor. De gangene det har vært nødvendig, har han sendt meg til spesialist for utredninger og hjelp. Dette har gjort at jeg har klart og holde meg i arbeid, og begrenset sykemeldinger til et minimum.

meget misfornøyd

Tar ikke situvasjonen på alvor, bruker ikke tid på å høre og forstå hva pasienten sier,er negativ til å sende pasienten videre.i mitt tilfelle til sunnaas for opptrening etter et hjerneslag,sitter klar med ny sykemelding og gjør meg oppmerksom på at tiden er ute etter kort tid

Stresser og tar deg ikke på alvor

Har vært hos han nå tre ganger, de få gangene han har vært tilgjengelig. Han er fastlegen min så jeg hadde regnet med å slippe unna alle vikarene hver gang.

Hver gang jeg har vært innom har det vært maks 5 til 10 min før jeg har blitt kastet ut igjen. Han tar meg IKKE på alvor og bare blåser det vekk med at, ja, men du er ikke i noen faresone, uten å i det hele tatt ha sjekket det jeg kom for å sjekke.

Jeg var innom med ryggen, som jeg allerede vet er skjev og rotert, jeg vet at den ikke er skjev nok til å opereres. Men jeg vil veldig gjerne vite hvordan den faktisk er og få noen råd til å holde den ved like. Da fikk jeg klar beskjed om at han ikke ville sende meg til røntgen før jeg har fått mine fremtidige barn, fordi røntgenmaskinen kan gjøre meg steril. Jeg kom hjem og søkte på nett og kom over et forum med svar fra en røntgen lege om at strålingen er så liten at du må ha 1000 til 1500 røngtenundersøkelser innen kort tid for at du skal kunne bli steril, og innen den tid vil du allerede være alvorlig strålingssyk.

Jeg spurte også om håndleddet fordi det gjør vondt hvis jeg løfter ting feil, men går over innen noen dager. Da fikk jeg en resept på voltaren som jeg skal ta når håndleddet først er vondt, for han ville helst ikke drive med en kniv inni der.

Så, kort og godt. Jeg blir å bytte fastlege, for jeg føler i alle fall ikke at jeg blir tatt på alvor og jeg føler heller ikke at tiden blir brukt fornuftig. Spesielt ikke når du bare blir inne på kontoret i 5 min før du blir sendt ut igjen.