Anne Gro Vagle

2. etasje Slependveien 60 1341 Slependen
Tlf: 67 54 44 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Gro Vagle er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Virker lite i interessert i barn

Har kun møtt på helsestasjon med barn på kontroll. Er overrasket hver gang over hvor lite interessert eller i stand hun er til å kommunisere med barn, noe som burde vært det aller viktigste! Tar ikke imot invitasjoner på kontakt fra barnet eller gjør noen som helst innsats selv. Forsåvidt ikke særlig mye bedre på voksenkommunikasjon. Har ganske bastante meninger og det blir ekstremt enveiskjørt. Sikkert faglig dyktig, men det skorter en del på å møte folk på en trivelig og imøtekommende måte.

Mangler sosiale antenner og empati, men er faglig dyktig

Anne Gro Vagle er helt klar faglig dyktig, ingen tvil om det. Utfordringen ved siden av den allerede nevnte forsinkelsene er imidlertid hennes manglende evne til å lytte og forsøke å forstå mer enn bare sykdomsbilde. Jeg var hos hun for en tid tilbake for en proaktiv sjekk, dette var begrunnet i et plutselig dødsfall(kreft) hos en venn som dessverre oppdaget sykdommen for sent. Vagle ga klart utrykk for at hun ikke ønsket slike kontroller og kun oppfølging av konkret sykdom. Hun gikk så lang som å si at "vi leger hater slike sjekker". Jeg beholder hun imidlertid som fastlege på bakgrunn av hennes faglige dyktighet, men gir likevel en liten advarsel til de som trenger en lege med mer sympati og empati!

Alltid forsinket

Lege som alltid er forsinket- opptil en times ventetid

-god erfaring som lege
-lytter ikke
- vil helst bare snakke selv
- ikke flink med barn

Fastlege som stiller opp for pasientene sine

Har hatt Anne gro som fastlege i mange år. Hun stiller alltid opp for pasientene og tar på eget initiativ kontakt NAV el l .
Men hun stiller krav til pasientene og dette kan nok være overraskende for noen . Hun er restriktiv med å skrive ut vanedannende legemidler, noe som flere leger burde være flinke til . Gav beskjed på første besøk at hun kunne være forsinket da hun brukte den tiden hun mente var nødvendig og at hun derfor ikke alltid var presis. Har selv opplevd å få hjelp uten avtale så dette respekteres. Greit med parkering og ingen parkeringstid som går ut. Anbefaler å bestille dobbelttime dersom det er flere forhold som ønskes tatt opp.

Lege i tidsklemma

Ingen tvil om at Anne Gro Vagle er faglig dyktig, MEN hun er alltid svært forsinket som igjen resulterer i at hun er meget stresset. Man før en følelse av at hun bare ønsker å bli ferdig slik at hun kan gå videre til neste pasient som sikkert også har ventet en stund på venteværelset.

Jeg synes også det har vært vanskelig med en god kommunikasjon med henne da hun er stressa og ikke lytter spes godt.

Som sagt er hun faglig dyktig, men mangler mye av det medmenneskelige og sosiale jeg ser etter i en lege.

Lege i tidsklemma

Gro har som min fastlege alltid vært forsinket og hatt dårlig tid når det kommer til behnaldingen og jeg får føleslen av å ikke bli hørt, men bare kastet ut for å få tid til den neste pasienten som også har ventet en halvtime for timen sin.

Har brukt henne siden jeg flyttet til østlandet i 1997. Føler hun alltid har hatt tid til meg, og tatt min og mine barns helse på alvor. Er en kunnskapsrik lege, som vet å henvise videre til spes. helsetjenesten ved behov. Kan ofte være forsinket, men synes dette har blitt bedre de seneste årene? Kan anbefales :)

God fastlege med mye kunnskap

Har hatt Anne Gro som fastlege i mange år. Har alltid følt at hun har tatt mine problemer på alvor og gjort noe med det. Hun har mye kunnskap og kan ganske mye om mange forskjellige sykdommer.

Kan virke som om det nesten alltid er for mye å gjøre ved legesenteret dog og det er ofte forsinkelser. Dette medfører av og til at det kan oppleves litt stressende å være pasient. Jeg tror det ville vært lurt å redusere antallet pasienter...

Meget misfornøyd

Føler meg ikke sett. Hun snakker om ting som ikke har med meg og mine problemer å gjøre. Antar uten å spørre meg hva som er problemet. Avviser mine forklaringer og ønsker. Hun har alltid dårlig tid når jeg kommer, rusher og stresser meg.

Veldig bra lege

Jeg er veldig førnøjd med Anne gro . Har ikke hatt henne som fast lege lenge . Men veldig kunnskapsrik og dyktig lege. Litt stressa iblant men det er ikke noe problem . Rekomenderas sterkt !

Dårlig opplevelse

Legen opplevdes som både overlegent og arrogant. Ringer aldri tilbake selv etter avtale. Selvom vi ringte og la igjen beskjed flere ganger på flere dager.

Følte oss veldig provosert siden dette gjaldt ungen vår.

Hun var mye bedre lege før, men, er blitt mye mer arrogant nå.

Ikke fornøyd

Jeg har hatt henne som fastlege i flere år, men har blitt mer og mer misfornøyd med henne. Hun er stresset og tar seg ikke tid til å høre på hva du har å si. Noen ganger virker det som legetimen er mer for henne enn for deg (hun som prater mest), og du må stille dine siste spørsmål i døråpningen. Sekretærene ved legesenteret er ikke særlig hyggelige, og legen er vanligvis 40 minutter forsinket. Hun beklager aldri forsinkelsen, men ser på det som noe som ikke kan unngås og opp til pasienten å akseptere.

Det positive jeg kan nevne er at det er gode parkeringsmuligheter, og du får time kjapt dersom du har et akutt behov for vurdering av helsen din.

intelligent lege som prøver å høre på pasienten

Pga stress/tidspress får hun det dessverre ikke alltid til. Hun har mye kunnskap. Nok til å innrømme det, hvis det er noe hun ikke vet. Men roter/glemmer endel. Tror hun har for mange pasienter

Norges beste fastlege

Fastlege for hele familien! Klok og masse erfaring og samtidig passe streng!

Min beste lege

Hyggelig lege som tar seg tid til høre og behandle deg. God oppfølging!