Anne Gro Vagle

Autorisasjon (1992)

Anne Gro Vagle er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Anbefales ikke

Ikke god til å lytte til pasienten og tar ikke helseproblemene på alvor. Bør være mer empatisk og imøtekommende. Bastant og tidvis nedlatende. Anbefales ikke. Alltid forsinket.

Godt fornøyd

Enkelt og raskt å få time. Setter seg inn i min journal og situasjon før møte. Presenterer utvikling i mine laborietoriedata. Sier direkte hva jeg bør gjøre både forebyggende og sykdomsmessig. Henviser raskt hvis det er noe hun er usikker på

Kunskapsrik

Jeg får alltid gode råd i forhold til mine ting, god oppfølging og god informasjon om vaksiner etc. Har jeg spørsmål om noe så har hun alltid gode svar. Hun er rask og effektiv, noe som er fint.

Dyktig

Jeg har brukt Vagle i noen år og er veldig godt fornøyd. Hun gjør grundige undersøkelser, går inn i pasientens situasjon og kommer opp med løsninger.
Hun ser hele pasienten og husker pasientens situasjon.
men hun sier også nei til ting jeg ber om hvis hun mener det er unødvendig eller feil. Og det er bra !

Aggressiv, truende adferd og lytter ikke

Jeg bytter fastlege etter at hun har oppført seg truende og kom bort der jeg satt og sto over meg alt for nærme.

Hun er frekk om man stiller spørsmål og deler ikke hva hun tenker gjøre av undersøkelser etc.

Hun ga meg resept selv om jeg da jeg ikke ønsket medisin.

Kontorsøstre er også lite høflige. Jeg spurte en om hvilke blodprøver som ble tatt ( står på klistrelapper), men fikk beskjed at det hadde hun ingen opplysningsplikt til å fortelle meg.

Er merkelig at et sånt sted har pasienter.
Er ellers veldig fornøyd med annen fastlege jeg har hatt i over ti år, og måtte bytte pga flyttet, men Slependen fastlegekontor bør en ikke velge.