Anne Gro Vagle

Slependen Legesenter AS Kvinne, 52 år

Autorisert1992
Ledige plasser 106 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Slependen Legesenter AS

2. etasje Slependveien 60 1341 Slependen
Anne Gro Vagle er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Mangler sosiale antenner og empati, men er faglig dyktig

Anne Gro Vagle er helt klar faglig dyktig, ingen tvil om det. Utfordringen ved siden av den allerede nevnte forsinkelsene er imidlertid hennes manglende evne til å lytte og forsøke å forstå mer enn bare sykdomsbilde. Jeg var hos hun for en tid tilbake for en proaktiv sjekk, dette var begrunnet i et plutselig dødsfall(kreft) hos en venn som dessverre oppdaget sykdommen for sent. Vagle ga klart utrykk for at hun ikke ønsket slike kontroller og kun oppfølging av konkret sykdom. Hun gikk så lang som å si at "vi leger hater slike sjekker". Jeg beholder hun imidlertid som fastlege på bakgrunn av hennes faglige dyktighet, men gir likevel en liten advarsel til de som trenger en lege med mer sympati og empati!

Alltid forsinket

Lege som alltid er forsinket- opptil en times ventetid

-god erfaring som lege
-lytter ikke
- vil helst bare snakke selv
- ikke flink med barn

Fastlege som stiller opp for pasientene sine

Har hatt Anne gro som fastlege i mange år. Hun stiller alltid opp for pasientene og tar på eget initiativ kontakt NAV el l .
Men hun stiller krav til pasientene og dette kan nok være overraskende for noen . Hun er restriktiv med å skrive ut vanedannende legemidler, noe som flere leger burde være flinke til . Gav beskjed på første besøk at hun kunne være forsinket da hun brukte den tiden hun mente var nødvendig og at hun derfor ikke alltid var presis. Har selv opplevd å få hjelp uten avtale så dette respekteres. Greit med parkering og ingen parkeringstid som går ut. Anbefaler å bestille dobbelttime dersom det er flere forhold som ønskes tatt opp.

Lege i tidsklemma

Ingen tvil om at Anne Gro Vagle er faglig dyktig, MEN hun er alltid svært forsinket som igjen resulterer i at hun er meget stresset. Man før en følelse av at hun bare ønsker å bli ferdig slik at hun kan gå videre til neste pasient som sikkert også har ventet en stund på venteværelset.

Jeg synes også det har vært vanskelig med en god kommunikasjon med henne da hun er stressa og ikke lytter spes godt.

Som sagt er hun faglig dyktig, men mangler mye av det medmenneskelige og sosiale jeg ser etter i en lege.

Lege i tidsklemma

Gro har som min fastlege alltid vært forsinket og hatt dårlig tid når det kommer til behnaldingen og jeg får føleslen av å ikke bli hørt, men bare kastet ut for å få tid til den neste pasienten som også har ventet en halvtime for timen sin.