Anne Gro Vagle

Slependen Legesenter AS

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Slependen Legesenter AS Telefonnummer67 54 44 0567 54 44 ...
1. etasje Slependveien 48 1341 Slependen
Anne Gro Vagle er en av 108 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Faglig sterk, men ingen god fastlege

Anne Gro er tydelig faglig sterk og erfaren. Hun tar alle problemer med største alvor, og er nøye i undersøkelser og utredning.

Likevel er hun etter min mening ingen god lege. Etter mange års erfaring med henne kan jeg med trygghet si at hun både er nedlatende, moraliserende og uprofesjonell. Total inntrykket er langt fra positivt.

Hvorvidt man som pasient er medlem i fagforening eller velger å benytte seg av private helseforetak er ikke en fastleges jobb å blande seg bort i, eller kommentere. Heller ei å diktere hvordan man skal leve livet sitt eller være i relasjoner til mennesker i livet. På tross av at dette har vært på siden av problemene jeg har vært hos henne med, har dette ofte tatt mye tid i konsultasjonen.

Ved flere anledninger har hun vært svært nedlatende og kritisk, basert på synsing og egne personlige meninger. Da jeg har prøvd å si noe mot henne har hun respondert svært negativt og ikke vært åpen for mine meninger.

Anbefaler henne virkelig å lese boken "Den kliniske samtalen - kommunikasjon og pasientbehandling".

Dr. Vagle

Utrolig flink og forståelsesfull lege. Tar seg alltid god tid til sine pasienter. Tar meg alltid seriøst uansett visittårsak.

Lytter ikke

Jeg har hatt henne som fastlege. Hun skårer lavt på empati og forståelse av pasienten. Det virker ekstremt når hun hever stemmen og ber deg slutte å snakke, hun vil heller sitte og forske for seg på dataskjermen. Hun lytter ikke til pasientene og kan være ganske temperamentsfull. Hun kan også ofte være sent ute og kommer heseblesendeog stressende ut på venteværerset og kan få seg til å å si til deg at i dag har hun liten tid til deg og du må være kort, selvdet om du har bestilt time.
Kan ikke anbefale henne til andre pasienter.

Veldig dyktig lege.

Dyktig lege som tar deg på alvor. Har hatt fantastisk oppfølging av henne i 20 år, både når det gjelder meg selv og barna mine. Har flyttet til annet fylke, men har valgt å beholde henne som fastlege til tross for lengre reisevei. Rask med å henvise videre, restriktiv med utskriving av medikamenter og ikke minst er hun tilbakeholden med å skrive ut sykemeldinger. Oppfordrer til å bruke egenmeldingsdager fremfor sykemelding. Synes det var lengre ventetid ved det forrige legesenteret hun jobbet. Opplever nå at ventetiden er redusert.

Ingen Hensyn

Anne kan behandle deg som et barn hvis du er uenig med hennes tolkning av problemet.
Hun vil dømme din situasjon som om hun leser en bok og vurderer ikke din unike appell.
Veldig uhøflig hvis du utfordrer hennes beslutning.