Anne Gro Vagle

Slependen Legesenter AS

1992

Slependen Legesenter AS Telefonnummer67 54 44 0567 54 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
1. etasje Slependveien 48 1341 Slependen
Anne Gro Vagle er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Gro Vagle

Lytter ikke

Jeg har hatt henne som fastlege. Hun skårer lavt på empati og forståelse av pasienten. Det virker ekstremt når hun hever stemmen og ber deg slutte å snakke, hun vil heller sitte og forske for seg på dataskjermen. Hun lytter ikke til pasientene og kan være ganske temperamentsfull. Hun kan også ofte være sent ute og kommer heseblesendeog stressende ut på venteværerset og kan få seg til å å si til deg at i dag har hun liten tid til deg og du må være kort, selvdet om du har bestilt time.
Kan ikke anbefale henne til andre pasienter.

Veldig dyktig lege.

Dyktig lege som tar deg på alvor. Har hatt fantastisk oppfølging av henne i 20 år, både når det gjelder meg selv og barna mine. Har flyttet til annet fylke, men har valgt å beholde henne som fastlege til tross for lengre reisevei. Rask med å henvise videre, restriktiv med utskriving av medikamenter og ikke minst er hun tilbakeholden med å skrive ut sykemeldinger. Oppfordrer til å bruke egenmeldingsdager fremfor sykemelding. Synes det var lengre ventetid ved det forrige legesenteret hun jobbet. Opplever nå at ventetiden er redusert.

Ingen Hensyn

Anne kan behandle deg som et barn hvis du er uenig med hennes tolkning av problemet.
Hun vil dømme din situasjon som om hun leser en bok og vurderer ikke din unike appell.
Veldig uhøflig hvis du utfordrer hennes beslutning.

Faglig veldig dyktig

Det er alltid lurt å forbedre et besøk (eks. sykdomslogg) og da gjør A.G.V. de grep som skal til for at man som pasient alltid føler at man blir godt tatt vare på. Alle råd jeg har fått har vært til stor hjelp. Alle diagnoser jeg har fått har vært riktige.

Virker lite i interessert i barn

Har kun møtt på helsestasjon med barn på kontroll. Er overrasket hver gang over hvor lite interessert eller i stand hun er til å kommunisere med barn, noe som burde vært det aller viktigste! Tar ikke imot invitasjoner på kontakt fra barnet eller gjør noen som helst innsats selv. Forsåvidt ikke særlig mye bedre på voksenkommunikasjon. Har ganske bastante meninger og det blir ekstremt enveiskjørt. Sikkert faglig dyktig, men det skorter en del på å møte folk på en trivelig og imøtekommende måte.