Jannicke Fosdahl

Autorisasjon (2009)

Jannicke Fosdahl er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jannicke Fosdahl

Forståelses full og faglig dyktig!

Denne legen hadde jeg rett og slett ikke klart meg uten!
Hun ser meg, hører meg og hjelper meg, hver eneste gang jeg kommer dit!
Har fått så mye help, og fått en diagnose etter å ha blitt henvist videre til spesialist, da hadde jeg hver syk/plagdes i ca 30 år!
Det har hvert en enorm lettelse!

Faglig sterk

Min opplevelse er at hun tar meg som pasient på alvor, selv om de er presset på tid . Føler jeg blir tatt på alvor og blir lyttet til. Hvis det er noe hun ikke har faglig kunnskap om, tilkaller hun spesialister.
Det viser at hun er opptatt av pasienten og tar den på alvor. mange leger er påståelige og stiller diagnose og skriver ut medisin uten nok kunnskap. De er mere opptatt av å ha rett, eller å gi inntrykk av at de har rett.
Denne legen er dyktig og er alltid hyggelig i tillegg.

Dyktig og effektiv

Effektiv og god i konsultasjonene når jeg som pasient har forberedt meg og kan være rask og tydelig i min forklaring av mine problemstillinger. Løsningsorientert, konstruktiv og flink til å se sammenhenger. God til å ta praten om hvilke medisiner som funker og hvilke henvisninger som er nødvendige.

Har hatt et par utfordrende konsultasjoner i situasjoner hvor jeg har vært utrygg eller sliten, og derfor strevde med å få forklart hva jeg trenger hjelp til. Da har hun ikke klart å sakke ned tempoet slik at vi kunne få orden på rotet, og jeg har følt meg alene og avvist. Tenker at det sikkert handler om høyt arbeidspress og høyt tempo, men det er noe jeg håper hun vil jobbe med.

Ellers en dyktig og solid fastlege som jeg godt kan anbefale til andre.

Dyktig

Hun er kunnskapsrik, effektiv og setter i gang hjulene med en gang.
Ringer spesialisthelsetjenesten og henviser umiddelbart ved behov.
Hun duller ikke, men er veldig forståelsesfull.
Direkte, men varm.

God lege

Legen gir god tilbakemelding og har evne til å lytte og er åpen for diskusjon om medisinering og evt annen behandling. Har ståpåvilje og gir seg ikke før pasient har fått stilt rett diagnose. Lytter