Jannicke Fosdahl

Tlf: 75 55 02 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jannicke Fosdahl er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jannicke Fosdahl

God lege

Legen gir god tilbakemelding og har evne til å lytte og er åpen for diskusjon om medisinering og evt annen behandling. Har ståpåvilje og gir seg ikke før pasient har fått stilt rett diagnose. Lytter

Mangler mellommenneskelige ferdigheter

Vanskelig å si hvor man har henne fra gang til gang.
Er dårlig til å lytte, får inntrykk av at hun ikke med seg noe med mindre man omtrent har stilt diagnosen selv på forhånd.
Hun trenger å jobbe med mellommenneskelige ferdigheter, og ikke bare lete etter diagnoser.

Dyktig

Kan virke som om hun kanskje ikke bryr seg så mye først, med tanke på at hun er såpass effektiv. Men det tror jeg så absolutt hun gjør! Har fått hjelp til alt jeg har vært til henne med og hun svarer på alle spørsmål. Stort pluss for effektivitet og at man faktisk blir kvitt de plagene man kommer med. Anbefales!

Dårlige people skills

Jeg har bare vært hos denne legen en gang. Og det var rett etter å ha spontanabortert. Legen var mest opptatt av at jeg burde begynne på pillen, i og med at graviditeten verken hadde vært planlagt eller helt ønsket i utgangspunktet. I og med at jeg hadde begynt å glede meg til å bli mor før jeg spontanaborterte, tok jeg både den og møtet med denne legen hardt. Nå har det gått 1,5 år, og jeg føler ennå at framtidige preventive tiltak ikke er det første man bør diskutere etter en spontanabort - slikt kan utsettes til senere, og helst overlates til pasientens egen fastlege.

Effektiv og profesjonell

Føler at hun tar meg på alvor. Forklarer med et forståelig språk hva hun tenker. Fikk raskt nye resepter etter å ha sendt elektronisk melding.

Veldig hyggelig og flink

Har vært innom en del ganger med forskjellige problemer, og hun har god breddekunnskap og gir seg ikke før hun har løst problemet. Har opplevd før å bli behandlet i forhold til ung alder, men Jannicke tar deg på alvor uansett alder. Hun gjør sitt beste for å hjelpe deg, og hvis hun ikke kan hjelpe deg optimalt henviser hun deg gjerne videre slik at du får det beste resultat.

Varierende humør, dårlig lytter

Har blandede opplevelser med henne. Noen ganger er hun hyggelig, men oftest er hun stresset og uinterressert. Har vært innom en del ganger, men jeg har ikke egentlig fått svar på noe av det jeg har lurt på, annet at jeg bare må vente å se om problemet løser seg av seg selv, og på oppfølgingstimer er hun ikke oppdatert. Dessuten er det lang ventetid, legesenteret reklamerer med time på dagen, men har som oftest måtte vente en uke eller lengre. Er herved på utkikk etter ny fastlege.

Er ikke lyttende

Har nesten ikke benyttet fastlege på 14 år. Når jeg trenger en, opplever jeg ikke å bli lyttet til for det som er mine problemer. Føler at jeg ikke blir trodd på.

Utrolig flink lege!

Jannicke er en flott og dyktig lege, hun tar ting på alvor og hun er flink til å undersøke ting videre. Virker også som hun har god fagligkunnskap. Hun duller ikke mye, og sier ting slik som de er, noe jeg syns er flott.

Fantastisk!

Jannicke Fosdahl er veldig hyggelig, tar seg god tid til å høre (dette skaper litt forsinkelser, men er absolutt verdt det!) og jeg er generelt utrolig fornøyd! Jeg byttet fastlege til henne etter å ha plagdes med mye forskjellig i nesten 10 år uten hjelp, og i første time fikk jeg smertestillende som funket, tok masse blodprøver, henvisning til røntgen osv. Det var utrolig godt å endelig føle at noen hørte etter og trodde på meg!
Det eneste som er negativt med henne er hvis man har plager eller vondt når man går, siden kontoret hennes er i enden av gangen ;)

Beste legen jeg har hatt

Handlekraftig lege som lytter og følger opp. Superfornøyd!!

Ikke bra

Googler, feildiagnostiserer og gjetter. Jeg har vært der 3 ganger og betalt massevis av penger, og ikke fått hjelp.

Tar seg tid, men hører ikke/ser ikke hva jeg har behov for.

Hun tar seg god tid når du kommer inn til time (noe forsinket begge ganger jeg har vært der). Det som trekker ned er at hun ikke "hører" det som blir bedt om av hjelp. Hun virker som om hun har gjort seg opp en mening og er låst til denne. Bytta fastlege til henne for å få hjelp, men kommer til å bytte igjen så snart anledningen byr seg med riktig lege.

Variabel

Har vært en del hos henne i det siste, og noen ganger er hun veldig flink og lyttende, mens andre ganger kan hun oppleves arrogant og stresset.
Etter hver gang jeg har tatt prøver lover hun å ringe tilbake, men så glemmer hun det av.
Jeg kommer nok til å bytte så fort jeg får sjansen.

Svært bra

Veldig flink lege som både er faglig flink, hyggelig og imøtekommende. Føler at hun ser meg og bryr seg. Anbefales.

Veldig god lege

Hun er fantastisk, føler at jeg blir både hørt og forstått. Hun er heller ikke opptatt av klokken, så om timen varer litt for lenge gjør det henne ingenting, noe jeg syns er veldig godt for jeg slipper å føle det stresset andre leger ofte har. Anbefales!!

Super lege!

Får time på dagen, er flink og støttende. Opplever meg sett og hørt, og virker veldig grundig i sine vurderinger. Absolutt å anbefale!

God lege!

Har akkurat flyttet til stedet, og kun vært der en gang. Hun var veldig forståelsesfull, lyttende og lett å prate med. Virket oppriktig interessert i meg, og det jeg lurte på. Følte at jeg fikk svar på alt :) Hun var også veldig opptatt av å følge opp meg som pasient.

Ung og høflig

Høflig, lyttende, tar deg på alvor, vurderer alternativ og er støttende.