Jannicke Fosdahl

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Jannicke Fosdahl er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jannicke Fosdahl

Mangler mellommenneskelige ferdigheter

Vanskelig å si hvor man har henne fra gang til gang.
Er dårlig til å lytte, får inntrykk av at hun ikke med seg noe med mindre man omtrent har stilt diagnosen selv på forhånd.
Hun trenger å jobbe med mellommenneskelige ferdigheter, og ikke bare lete etter diagnoser.

Dyktig

Kan virke som om hun kanskje ikke bryr seg så mye først, med tanke på at hun er såpass effektiv. Men det tror jeg så absolutt hun gjør! Har fått hjelp til alt jeg har vært til henne med og hun svarer på alle spørsmål. Stort pluss for effektivitet og at man faktisk blir kvitt de plagene man kommer med. Anbefales!

Dårlige people skills

Jeg har bare vært hos denne legen en gang. Og det var rett etter å ha spontanabortert. Legen var mest opptatt av at jeg burde begynne på pillen, i og med at graviditeten verken hadde vært planlagt eller helt ønsket i utgangspunktet. I og med at jeg hadde begynt å glede meg til å bli mor før jeg spontanaborterte, tok jeg både den og møtet med denne legen hardt. Nå har det gått 1,5 år, og jeg føler ennå at framtidige preventive tiltak ikke er det første man bør diskutere etter en spontanabort - slikt kan utsettes til senere, og helst overlates til pasientens egen fastlege.

Effektiv og profesjonell

Føler at hun tar meg på alvor. Forklarer med et forståelig språk hva hun tenker. Fikk raskt nye resepter etter å ha sendt elektronisk melding.

Veldig hyggelig og flink

Har vært innom en del ganger med forskjellige problemer, og hun har god breddekunnskap og gir seg ikke før hun har løst problemet. Har opplevd før å bli behandlet i forhold til ung alder, men Jannicke tar deg på alvor uansett alder. Hun gjør sitt beste for å hjelpe deg, og hvis hun ikke kan hjelpe deg optimalt henviser hun deg gjerne videre slik at du får det beste resultat.