Jannicke Fosdahl

Innstranda Legesenter AS

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Innstranda Legesenter AS
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Jannicke Fosdahl er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jannicke Fosdahl

Dyktig og effektiv

Effektiv og god i konsultasjonene når jeg som pasient har forberedt meg og kan være rask og tydelig i min forklaring av mine problemstillinger. Løsningsorientert, konstruktiv og flink til å se sammenhenger. God til å ta praten om hvilke medisiner som funker og hvilke henvisninger som er nødvendige.

Har hatt et par utfordrende konsultasjoner i situasjoner hvor jeg har vært utrygg eller sliten, og derfor strevde med å få forklart hva jeg trenger hjelp til. Da har hun ikke klart å sakke ned tempoet slik at vi kunne få orden på rotet, og jeg har følt meg alene og avvist. Tenker at det sikkert handler om høyt arbeidspress og høyt tempo, men det er noe jeg håper hun vil jobbe med.

Ellers en dyktig og solid fastlege som jeg godt kan anbefale til andre.

Dyktig

Hun er kunnskapsrik, effektiv og setter i gang hjulene med en gang.
Ringer spesialisthelsetjenesten og henviser umiddelbart ved behov.
Hun duller ikke, men er veldig forståelsesfull.
Direkte, men varm.

God lege

Legen gir god tilbakemelding og har evne til å lytte og er åpen for diskusjon om medisinering og evt annen behandling. Har ståpåvilje og gir seg ikke før pasient har fått stilt rett diagnose. Lytter

Mangler mellommenneskelige ferdigheter

Vanskelig å si hvor man har henne fra gang til gang.
Er dårlig til å lytte, får inntrykk av at hun ikke med seg noe med mindre man omtrent har stilt diagnosen selv på forhånd.
Hun trenger å jobbe med mellommenneskelige ferdigheter, og ikke bare lete etter diagnoser.

Dyktig

Kan virke som om hun kanskje ikke bryr seg så mye først, med tanke på at hun er såpass effektiv. Men det tror jeg så absolutt hun gjør! Har fått hjelp til alt jeg har vært til henne med og hun svarer på alle spørsmål. Stort pluss for effektivitet og at man faktisk blir kvitt de plagene man kommer med. Anbefales!