Geir Haugen

Sentrumslegene Bodø
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Geir Haugen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Geir Haugen

Beste legen jeg har hatt

Dyktig og grundig. Nøye oppfølging, faglig oppdatert, sørger for at det gis den beste behandlingen og er i tillegg alltid i godt humør. Med en god dose svart humor!

Useriøs lege

sentrumslegene er jo en vits!

de har så kort telefontid pr. dag at det er jo latterlig.

laaaang vente tid før man endelig blir ropt opp av lege.
satt i over 60 min å ventet engang før jeg kom inn, slik at når jeg var ferdig så var resepsjonen stengt. noe som resulterte i at jeg fikk faktura /med gebyr osv..

Også her blir man nærmest konsekvent møtt av tverre og sure personer som virker brydd over at de må snakke med folk!?! hva er det slags behandling av norsk helsevesen?? håper fylkesmannen tar en liten visitt på dette kontoret..

utrolig fornøyd med Geir Haugen som fastlege. Tar seg god tid, lett å prate med, veldig forståelsesfull å kommer med anbefalinger å gode råd. Føler meg alltid velkommen å i trygge hender.

Tommel opp

Fikk Geir Haugen som lege ved time på legevakten. Har ham ikke som fastlege. Ble ved legevakten møtt av en lege som jeg følte tok meg alvor fra første stund. Han var lyttende, empatisk, og stilte spørsmål som vitnet om en meget erfarende og trygg lege. En lege som ikke snakker ovenfra og ned, med i rett linje til deg. Geir Haugen er en lege som for meg er med på å skape ro hos passienten , da jeg følte meg vel ivaretatt. Spørsmål og prat rundt utfordringer i hverdagen (slik alle har i stor og smått) gav inntrykk av emapti og at han VIRKELIG bryr seg. Dette er en lege som jeg på sterkeste vil anbefale. Har Traasdahl som fastlege, og de innehar mange av de samme kvaliteter.

særdeles lyttende og empatisk lege

har et "snev" av hypokondri og har hatt geir som lege i 25 år. uansett innbildt eller reell sykdom har geir alltid tatt meg på alvor. har jeg vært bekymret for hodet har han henvist meg, har jeg vært bekymret for magen har han henvist meg, uansett hva jeg har kommet til han med har han god tid, tar meg på alvor og lytter. empatisk, kunnskapsrik og erfaren lege. er alltid forsinket, og det syns jeg ikke er noe rart. har aldri sett han har sjekket klokka når jeg er hos han. han bruker den tiden jeg trenger og virker aldri stresset. anbefales på det varmeste.