Geir Haugen

Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Geir Haugen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Geir Haugen

utrolig fornøyd med Geir Haugen som fastlege. Tar seg god tid, lett å prate med, veldig forståelsesfull å kommer med anbefalinger å gode råd. Føler meg alltid velkommen å i trygge hender.

Tommel opp

Fikk Geir Haugen som lege ved time på legevakten. Har ham ikke som fastlege. Ble ved legevakten møtt av en lege som jeg følte tok meg alvor fra første stund. Han var lyttende, empatisk, og stilte spørsmål som vitnet om en meget erfarende og trygg lege. En lege som ikke snakker ovenfra og ned, med i rett linje til deg. Geir Haugen er en lege som for meg er med på å skape ro hos passienten , da jeg følte meg vel ivaretatt. Spørsmål og prat rundt utfordringer i hverdagen (slik alle har i stor og smått) gav inntrykk av emapti og at han VIRKELIG bryr seg. Dette er en lege som jeg på sterkeste vil anbefale. Har Traasdahl som fastlege, og de innehar mange av de samme kvaliteter.

særdeles lyttende og empatisk lege

har et "snev" av hypokondri og har hatt geir som lege i 25 år. uansett innbildt eller reell sykdom har geir alltid tatt meg på alvor. har jeg vært bekymret for hodet har han henvist meg, har jeg vært bekymret for magen har han henvist meg, uansett hva jeg har kommet til han med har han god tid, tar meg på alvor og lytter. empatisk, kunnskapsrik og erfaren lege. er alltid forsinket, og det syns jeg ikke er noe rart. har aldri sett han har sjekket klokka når jeg er hos han. han bruker den tiden jeg trenger og virker aldri stresset. anbefales på det varmeste.

Helt ok lege, men...

Resten av apparatet til sentrumslegene må være noe av det dårligste jeg har møtt!
Dette sms-systemet deres for timebestilling fungerer langt under middelmådig og ofte sitter man og venter til dagen etterpå før man i det hele tatt får en tilbakemelding, på det verste jeg selv har opplevd, to dager etterpå. Prøver man å ringe dit finner man fort ut at de har så kort telefontid pr. dag at det er jo latterlig. Og når det endelig lar seg gjøre å få kontakt så er det oftere enn ikke, sure og vanskelige personer som nærmest virker brydd over å måtte snakke med folk.
Det virker som om dette legekontoret forsøker å være en butikk, en pengemaskin faktisk, mer enn et legekontor! Og da er det grunn til bekymring!
Fastleger og helsevesenet er en vital ressurs for folk og er nødt til å være i stand til å kommunisere med sine klienter på en ordentlig måte, men her virker det som om de tror de kan behandle klientene sine på linje med hvordan en kiosk gjør med sine kunder.
Ventetiden når man først har fått time er også ikke til å tro! Jeg har aldri opplevd å må vente mindre enn en halv time over opprinnelig avtalt tidspunkt, men som regel drøyer det til 46-60 minutter etter avtalt tid.
Også her blir man nærmest konsekvent møtt av tverre og sure personer som virker brydd over at de må snakke med folk som reagerer på alt dette.

En ekstremt dyktig lege !!

Geir er profesjonell og dyktig, han har hjulpet meg i mange år og jeg er mer enn fornøyd med ham !!