Geir Haugen

Tlf: 75 50 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Haugen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Geir Haugen

Beste legen jeg har hatt

Dyktig og grundig. Nøye oppfølging, faglig oppdatert, sørger for at det gis den beste behandlingen og er i tillegg alltid i godt humør. Med en god dose svart humor!

Useriøs lege

sentrumslegene er jo en vits!

de har så kort telefontid pr. dag at det er jo latterlig.

laaaang vente tid før man endelig blir ropt opp av lege.
satt i over 60 min å ventet engang før jeg kom inn, slik at når jeg var ferdig så var resepsjonen stengt. noe som resulterte i at jeg fikk faktura /med gebyr osv..

Også her blir man nærmest konsekvent møtt av tverre og sure personer som virker brydd over at de må snakke med folk!?! hva er det slags behandling av norsk helsevesen?? håper fylkesmannen tar en liten visitt på dette kontoret..

utrolig fornøyd med Geir Haugen som fastlege. Tar seg god tid, lett å prate med, veldig forståelsesfull å kommer med anbefalinger å gode råd. Føler meg alltid velkommen å i trygge hender.

Tommel opp

Fikk Geir Haugen som lege ved time på legevakten. Har ham ikke som fastlege. Ble ved legevakten møtt av en lege som jeg følte tok meg alvor fra første stund. Han var lyttende, empatisk, og stilte spørsmål som vitnet om en meget erfarende og trygg lege. En lege som ikke snakker ovenfra og ned, med i rett linje til deg. Geir Haugen er en lege som for meg er med på å skape ro hos passienten , da jeg følte meg vel ivaretatt. Spørsmål og prat rundt utfordringer i hverdagen (slik alle har i stor og smått) gav inntrykk av emapti og at han VIRKELIG bryr seg. Dette er en lege som jeg på sterkeste vil anbefale. Har Traasdahl som fastlege, og de innehar mange av de samme kvaliteter.

særdeles lyttende og empatisk lege

har et "snev" av hypokondri og har hatt geir som lege i 25 år. uansett innbildt eller reell sykdom har geir alltid tatt meg på alvor. har jeg vært bekymret for hodet har han henvist meg, har jeg vært bekymret for magen har han henvist meg, uansett hva jeg har kommet til han med har han god tid, tar meg på alvor og lytter. empatisk, kunnskapsrik og erfaren lege. er alltid forsinket, og det syns jeg ikke er noe rart. har aldri sett han har sjekket klokka når jeg er hos han. han bruker den tiden jeg trenger og virker aldri stresset. anbefales på det varmeste.

Helt ok lege, men...

Resten av apparatet til sentrumslegene må være noe av det dårligste jeg har møtt!
Dette sms-systemet deres for timebestilling fungerer langt under middelmådig og ofte sitter man og venter til dagen etterpå før man i det hele tatt får en tilbakemelding, på det verste jeg selv har opplevd, to dager etterpå. Prøver man å ringe dit finner man fort ut at de har så kort telefontid pr. dag at det er jo latterlig. Og når det endelig lar seg gjøre å få kontakt så er det oftere enn ikke, sure og vanskelige personer som nærmest virker brydd over å måtte snakke med folk.
Det virker som om dette legekontoret forsøker å være en butikk, en pengemaskin faktisk, mer enn et legekontor! Og da er det grunn til bekymring!
Fastleger og helsevesenet er en vital ressurs for folk og er nødt til å være i stand til å kommunisere med sine klienter på en ordentlig måte, men her virker det som om de tror de kan behandle klientene sine på linje med hvordan en kiosk gjør med sine kunder.
Ventetiden når man først har fått time er også ikke til å tro! Jeg har aldri opplevd å må vente mindre enn en halv time over opprinnelig avtalt tidspunkt, men som regel drøyer det til 46-60 minutter etter avtalt tid.
Også her blir man nærmest konsekvent møtt av tverre og sure personer som virker brydd over at de må snakke med folk som reagerer på alt dette.

En ekstremt dyktig lege !!

Geir er profesjonell og dyktig, han har hjulpet meg i mange år og jeg er mer enn fornøyd med ham !!

Beste legen jeg har hatt

Er meget fornøyd med Geir. Tar meg seriøst, er grundig og hyggelig. Tar seg god tid og gir seg ikke før han finner ut av problemet.

Aldri vært så paff !!

Aldeles ikke fornøyd med denne legen !!
Ringe for å uttrykke min store bekymring over min bestemor. Da jeg var meget bekymret for hennes liv og helse !!
Og gjett hva ... LEGEN LA PÅ RØRET TIL MEG !!!
For dette hadde ikke han tid til osv.
Tenk å behandle en bekymret pårørende på denne måten ?
Ønsker noen en sånn lege ?

Tar seg dårlig tid

Er ikke fornøyd,han hører ikke,tar " avgjørelser" for en....han tror han vet hva som er best for meg...jeg kjenner jo kroppen min best selv....skal skifte fastlege

Bra lege.

Tar seg tid selv om det kanskje ikke er et hav av tid,og er bestandig hyggelig.

En fantastisk lege!

Lege Geir Haugen tar seg alltid god tid til meg som pasient! Ved første møte hadde vi en nøye gjennomgang av min helsesituasjon og familiehistorikk- noe jeg ikke har opplevd tidligere. Man må av og til vente en stund på venterommet, men dette er fordi han tar seg god tid til å lytte til pasientene sine. Jeg er meget fornøyd som pasient og vil anbefale dr.Haugen på det sterkeste!!

Flink og sympatisk lege

Er veldig fornøyd med Geir Haugen som fastlege. Tar symptomer på alvor, og er ikke redd for å henvise videre. Rolig og tar seg god tid.

Tilsynelatende bra, men...

Virker stresset til tider og i dårlig humør. Svært ofte veldig forsinket. Blander private holdninger inn i utførelsen av legegjerningen. Har opplevd ham som ufin og brysk, noe som ikke er forenlig med en profesjonell lege.

Bytter fra Haugen..

..fordi jeg flyttet fra Bodø. Jeg ventet et halvt år med å bytte lege fordi jeg gruet meg sånn til ikke å gå til Geir lengre. Han er en veldig varm person, lett å prate med om alt. Har hatt han siden ordningen kom og han har vært til stor hjelp ved diverse store og små ting. Han husker meg alltid, og husker hva vi pratet om sist gang, og ikke bare problemene som skrives ned, men det personlige.
Eneste som trekker er at man ALLTID må vente 40-60 min fra avtalt tid, til han henter deg på venterommet.

Blir tatt på alvor!

Enten det er bagateller, pinlige ting eller mer alvorlige ting jeg kommer føler jeg alltid at jeg får den oppfølgingen jeg trenger og at jeg blir tatt på alvor. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege mens jeg bor i Bodø. Jeg kan virkelig anbefale denne legen på det varmeste.

Flink lege

Flink lege,har spesialisert seg på felt han kan.Gikk med en prolaps lenge-var hos han en torsdag-henvist til sykehus.dagen etterpå operert i Tromsø---Dette er ikke i tvil at man tar pasienten på alvor..Blid og imøtekommende.Synes det er slikt man skal behandle pasientene.Sms-time bestilling er positivt.

Superfornøyd med han Geir

Nå er jeg ikke så ofte hos han Geir, men de gangene jeg møter opp har han bestandig full fokus på meg. Jeg får den behandlingen og servicen jeg forventer.

Helt grei lege

Har gått noen ganger til denne karen og har ikke hatt noen store problemer.

Det går litt fort for seg kanskje, virker pittelitt stresset og det gjør at man kan fort glemme av alle spørsmålene man hadde tenkt å stille ham på forhånd. Det er han sikkert også siden det tar 30-45 min. ekstra ventetid (uten unntak så langt) på å få komme inn til fastsatt tid.

Men alt i alt når man endelig kommer inn så oppfatter jeg ham som en dyktig og flink lege faglig.

Super lege

Har hjulpet meg flere ganger. Tilgjengelig og dyktig.