Geir Haugen

Sentrumslegene Bodø

1993

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Geir Haugen er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Geir Haugen

Dårlig oppfølging

Følger ikke opp avtaler i forbindelse med spesialistutredninger, slik at pårørende må foreta purringer før tiltak iverksettes.

Seriøs og flott lege

Veldig fornøyd med Geir Haugen som lege. Har hatt han siden fastlegeordningen starter. Blir hørt og kan diskutere med han. Kanskje ikke bestandig jeg er enig med ha, men da har vi en god diskusjon rundt det. Er til tider lang ventetid når man har time, men det er greit siden jeg vet at han tar seg tid til å snakke og høre på pasientene.

Beste legen jeg har hatt

Dyktig og grundig. Nøye oppfølging, faglig oppdatert, sørger for at det gis den beste behandlingen og er i tillegg alltid i godt humør. Med en god dose svart humor!

Useriøs lege

sentrumslegene er jo en vits!

de har så kort telefontid pr. dag at det er jo latterlig.

laaaang vente tid før man endelig blir ropt opp av lege.
satt i over 60 min å ventet engang før jeg kom inn, slik at når jeg var ferdig så var resepsjonen stengt. noe som resulterte i at jeg fikk faktura /med gebyr osv..

Også her blir man nærmest konsekvent møtt av tverre og sure personer som virker brydd over at de må snakke med folk!?! hva er det slags behandling av norsk helsevesen?? håper fylkesmannen tar en liten visitt på dette kontoret..

utrolig fornøyd med Geir Haugen som fastlege. Tar seg god tid, lett å prate med, veldig forståelsesfull å kommer med anbefalinger å gode råd. Føler meg alltid velkommen å i trygge hender.