Michael Haugen

Autorisasjon (2004)

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Michael Haugen er en av 59 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Michael Haugen

Dårlig tilgjengelighet og oppfølging

Flink å lytte, men virker skeptisk til det man sier.

Flink til å henvise videre når han ikke kan og godt at han ikke bare sender folk hjem med sykemld i stedet for å sjekke hva som egentlig er årsak til sykdom.

Fastlegen min

Fornøyd med legen. Føler meg tatt på alvor for mine plager.

Flott lege!

Michael er vel den hyggeligste legen jeg noensinne har hatt!
Jeg flyr inn og ut hos lege, legevakt og sykehuset hele tiden, og han er vel den eneste jeg faktisk kan snakke med. Er utrolig fornøyd med Michael som fastlege og vil gjerne beholde han som lege!
Han tar meg virkelig på alvor selv om det ikke alltid er like nødvendig!
Anbefaler han til alle som leter etter ny fastlege og som leter etter en ordentlig lege :)

En ok lege.

Mikael Haugen har tatt det jeg har kommet med på alvor, han har henvist meg videre ved behov. Han har ikke de aller beste kommunikasjons ferdigheter, og kan virke kjølig og uinteressert, men handlingene hans tilsier at han faktisk bryr seg. Er fornøyd og vil beholde han som fastlege :-)

Hyggelig lege! :)

Har egentlig blandede erfaringer med Michael. Følte aller første gang jeg var hos han at jeg virkelig var "i veien", han virket stresset, og følte at han ikke han tok meg seriøst i det hele tatt. Det virket som han hadde mest lyst til å sende meg ut døren med det samme jeg gikk inn.
Men det var første gang, de andre gangene jeg har vært hos han har han vært både hyggelig og behjelpelig og jeg har følt meg godt tatt vare på til tross for han leser mye på skjermen... Har også kommet raskt inn på akutt-time, og fikk sykemelding da jeg ba om det. Fikk også god oppfølgning under min siste graviditet. Han har også ringt meg på kvelden for å høre status da jeg var syk i vinter. Alt i alt, er jeg fornøyd.

Det negative med hele legekontoret er at det alltid er lang ventetid, har sittet i minst 40 min å ventet på å få komme inn på time de siste 3 gangene jeg har vært der.. det er for dårlig! En gang er greit men,..