Ayad Ainalla Nouralla Heidari

Autorisasjon (2002)

Ayad Ainalla Nouralla Heidari er en av 9 fastleger i Åsnes

Siste vurderinger av Ayad Ainalla Nouralla Heidari

En verdig og flink kar

Han tar deg på alvor da du spør han kommer alltid med anbefalinger samme hva det er.
Har ikke hatt han så veldig lenge men PR dags dato er jeg glad jeg fikk han som lege.
Fortsett slik Heidari så får du brakka full av pasienter.
Du er en person som er der da det trengs

Superflink og medmenneskelig

Heidari er så vennlig, imøtekommende og søt! Han tar meg på alvor, han er flink til å skryte og fortelle meg hva som er bra (svangerskapskontroller) og jeg er veldig glad jeg tilfeldigvis fikk han, og jeg kommer nok ikke til å bytte frivillig til noen andre. Han er en veldig søt og god person :-)

Tar deg på alvor

Ayad har den egenskapen at han tar deg på alvor, og ikke avfeier det du sier når det er noe som plager deg. Er det noe han ikke selv kan avgjøre, blir man henvist til noen som kan. Kan selvsagt ikke si at dette gjelder for alle hans pasienter, det er min egen opplevelse. Han er imøtekommende, og tar seg tid til å føle deg sett.

Terningkast 10

Alletiders lege, har virkelig tid til pasienten, å lytter å forstår. Veldig opptatt av at en skal ha det godt i livet og med seg selv. Den beste legen jeg noen sinne har hatt.

Verdens beste fastlege!

Haidari er en super lege. Forklarer,sjekker og gir tilbakemelding kjapt og greit. Er på tilbudssiden at en bør ta en "eu" kontroll hos han årlig selv om en ikke bruker å være syk. Skriver ikke ut piller over en lav sko,føler han er virkelig seriøs;)
Takk Haidari for gode råd,du er flink!;)

Damene i resepsjonen er aldri grettn,kommer greit gjennom på telefon. De forstår hva en mener og gir meg en time når jeg trenger det.

Betalingsterminalen på venterommet er genial!!!

Får kjapp tilbakemelding via appen Helserespons.