Ayad Ainalla Nouralla Heidari

Autorisasjon (2002)

Ayad Ainalla Nouralla Heidari er en av 9 fastleger i Åsnes

Siste vurderinger av Ayad Ainalla Nouralla Heidari

Trygg, imøtekommende

En helt fantastisk lege som tar alle mine utfordringer seriøst. Tar prøver og sender videre til spesialister . Føler med 100% ivaretatt. Anbefales.

Fantastisk mann og lege

Hadde Heidari som fastlege i 10 år da han jobbet i Rana. Han øytter og han ser mennesker. Kommer med gode råd, om det meste og har enormt mye humor, empati og forståelse!

Beste fastlegen på lenge!

Har hatt Heidari som fastlege siden han kom til Åsnes. En fantastisk mann som lytter, kommer med råd og anbefalinger. Tar mange prøver om gangen for å utelukke, sender videre til spesialister rimelig fort! Heidari er flink til å stille spørsmål om situasjonen, og tar seg god tid til meg- alltid!

Både jeg og samboer kunne ikke tenkt oss en annen lege:) Håper virkelig at han blir i Åsnes i mange år til!

Dyktig og omsorgsfull

Fantastisk lege! Jeg føler meg ivaretatt og trygg. Han tar seg tid til å lytte og er grundig i sine undersøkelser. Er så glad jeg har han som min fastlege.

En lege som har tid til sin pasient

En hyggelig lege som har tid til å høre på sin pasient og tar deg på alvor. Du føler han vil ditt beste, og han er en mann med humor. Anbefales. Den beste legen jeg har hatt hittil.