Andreas Sigurd Holund

Dronningensgate 45 8514 Narvik
Andreas Sigurd Holund er en av 18 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Andreas Sigurd Holund

End fantastisk lege .

Andreas er en fantastisk lege ,og medmeneske . Jeg trode alt håp var ute da jeg traff han på lege vakten i Narvik . Men denne karen klarte og snu på flisa . Nå lever jeg et lykkelig liv med sønn og kone. Uten deg hadde dette aldrig gått. Tusen takk Andreas du reddet livet mitt.

Andres er en dyktig Lege

Jeg har hatt Andreas som fastlege siden 1993 og jeg blir alltid tatt på alvor når jeg er hos han. Det eneste minuset er at han har mange pasienter så noen ganger blir det litt ventetid

Medmenneske

Holund er en fantastisk lege som ikke behandler deg med en ovenfra og ned holdning som mange leger har. Setter bestandig av tid, og selv om han stort sett er forsinket, setter han seg alltid tilbake i stolen og slår av en prat før han starter konsultasjonen. Er det behov for det er han veldig flink til å finne tid, enten mellom konsultasjon eller etter normal arbeidstid.
Er dessuten dyktig i sitt fag, og han går ann å diskutere med.
Beste legen jeg har hatt

En meget bra lege!

Holund tar seg tid til å lytte og prøver å forstå hele sykdomsbildet - ikke bare ett og ett symptom. Han er hyggelig og effektiv, og meget behagelig å ha med å gjøre.

karakter 6!

Dr. Andreas Holund er en fantastisk lege. Han lytter, han gjennomfører og han tar seg tid til pasientene. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om han!