Odinaka Francis Ijeabuonwu

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 64 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1990)

Ledige plasser

0 av 1817
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

71 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Odinaka Francis Ijeabuonwu er en av 58 fastleger i Bodø

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(32)
32 vurderinger
Tilgjengelighet
(28)
28 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(30)
30 vurderinger
Service
(27)
27 vurderinger

Siste vurderinger av Odinaka Francis Ijeabuonwu

Veldig fornøyd, blir godt ivaretatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid blid og smilende, får god service der og opplever å bli lyttet til og tatt på alvor. Han henviser straks videre om det er noe. Jeg har fått løst noen store helseutfordringer med hans hjelp. Sentralbordet kan bli bedre men jeg har oftest kommet igjennom på 2-3 forsøk og får time raskt.

For rask

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

+ Smilende - imøtekommende - kommer enkelt gjennom på tlf - får time kjapt og ingen ventetid.
- For rask å stille diagnose, usikker på kunnskapsnivå da jeg har spurt kontrollspm hvor han har fulgt opp med nye undersøkelser og konkluder med ny diagnose.
Føler det går noe raskt og lite undersøkende, konkluderer vel raskt noe som gjør meg usikker på kunnskapsnivået.

God lege, forferdelig sekretær!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Da jeg hadde Odinaka for to år siden var jeg veldig fornøyd med han som lege. Han lyttet og prøvde å ordne opp i problemer. Sekretæren derimot var her forferdelig! Jeg kunne ringe 50 ganger i strekk per time, over flere dager uten å komme gjennom. Da jeg endelig fikk svar og påpekte dette, fikk jeg kjeft tilbake. Det må da være mulig å ta telefonen i arbeidstiden? Hva om det er et nødstilfelle? I tillegg var hun lite hjelpsom og frekk når man kom til kontoret. Måtte bytte lege pga. dette. Lang ventetid trekker også legekontoret ned, har han virkelig kapasitet til å ha så mange pasienter?

Endelig NORSK

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Endelig Norsk mottakelse i luken og telefonen. Men etter å ha ringt over 80 ganger sammenhengende, så skulle det bare mangle at en ble forstått i telefonen i alle fall. Denne mannen(legen) kan da ikke ha ledig kapasitet til ennå flere pasienter ??
Må bli moderne, få databestilling og svare telefonen når en ringer i disse telefontidene.

Den beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Medmenneskelig og en god lytter .Man blir godt ivaretatt og føler man er i gode hender

Vis flere...