Jonne Stig-Erik Kalstad

• Anestesiologi

Autorisasjon (2001)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Jonne Stig-Erik Kalstad er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jonne Stig-Erik Kalstad

Veldig fornøyd!

Hyggelig og imøtekommende, følte meg trygg, blir tatt seriøst også er han flink til å ta seg tid til lytte.

Fantastisk dyktig lege

Jobbe er en fantastisk flott og dyktig lege som tar seg god tid til og lytte og forstår problemene som man har.
Stiller gode diagnoser og finner løsninger på fysiske og psykiske plager.
Uten tvil en meget dyktig lege!

Flink og hyggelig lege

Grei å snakke med. Lytter og er åpen for hva pasienten selv tror. Virker som en faglig dyktig lege. Kan anbefales.

Dyktig lege

Jonne er en lege som lytter til sine pasienter og viser respekt. Hver legetime vi har hatt har han tatt oss serriøst og gitt oss den hjelpen vi har trengt. Han sender oss ikke avgårde før han er 100 % sikker på at han har gjort sin jobb. Mvh en meget mor og pasient.

Faglig dyktighet, god menneskekjenner

For litt siden prøvde jeg å bestille legetime på nettet.
Etter å ha klikket på navnet til min fastlege fikk jeg nesten sjokk. Her var det skrevet flere kommentarer som jeg vil karakterisere som ren mobbing, og jeg lurer på lovligheten av dette.
Her skrives alt «uten filter», og uten at legen på noen som helst måte kan forsvare seg.
Jeg har gjennom mitt lange liv truffet mange slags mennesker, og vet at det finnes mange forskjellige reaksjonsmønstre. Noe av det negative som skrives er av en slik art at det minner sterkt om personer som er påvirket av rusmidler, eller enda verre – har blitt nektet av legen å få resept på slike.
Jonne Kalstad overtok etter Johnny Berg, og er en verdig «arvtaker».
Han er lydhør, «ser gjennom» deg for å finne ut hva som kan ligge bak en sykdom, anbefaler blodprøver når han mener det er nødvendig, videresender deg til spesialist hvis det er nødvendig – i det hele tatt, hva mer kan man forlange?
Stå på Jonne, vær deg selv. Jeg håper å kunne ha deg som fastlege resten av mitt liv.