Jonne Stig-Erik Kalstad

2001

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Leger i Nord
City Nord, Stormyra 8008 Bodø
Jonne Stig-Erik Kalstad er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jonne Stig-Erik Kalstad

Flink og hyggelig lege

Grei å snakke med. Lytter og er åpen for hva pasienten selv tror. Virker som en faglig dyktig lege. Kan anbefales.

Dyktig lege

Jonne er en lege som lytter til sine pasienter og viser respekt. Hver legetime vi har hatt har han tatt oss serriøst og gitt oss den hjelpen vi har trengt. Han sender oss ikke avgårde før han er 100 % sikker på at han har gjort sin jobb. Mvh en meget mor og pasient.

Faglig dyktighet, god menneskekjenner

For litt siden prøvde jeg å bestille legetime på nettet.
Etter å ha klikket på navnet til min fastlege fikk jeg nesten sjokk. Her var det skrevet flere kommentarer som jeg vil karakterisere som ren mobbing, og jeg lurer på lovligheten av dette.
Her skrives alt «uten filter», og uten at legen på noen som helst måte kan forsvare seg.
Jeg har gjennom mitt lange liv truffet mange slags mennesker, og vet at det finnes mange forskjellige reaksjonsmønstre. Noe av det negative som skrives er av en slik art at det minner sterkt om personer som er påvirket av rusmidler, eller enda verre – har blitt nektet av legen å få resept på slike.
Jonne Kalstad overtok etter Johnny Berg, og er en verdig «arvtaker».
Han er lydhør, «ser gjennom» deg for å finne ut hva som kan ligge bak en sykdom, anbefaler blodprøver når han mener det er nødvendig, videresender deg til spesialist hvis det er nødvendig – i det hele tatt, hva mer kan man forlange?
Stå på Jonne, vær deg selv. Jeg håper å kunne ha deg som fastlege resten av mitt liv.

Bodøs beste fastlege

Blir alltid møtt med respekt og forståelse.
Selv har jeg fått svært god oppfølging gjennom en vanskelig periode.
Jonne holder et høyt faglig nivå og er en
lege som bryr seg om sine pasienter.
Anbefales !

Missfornøyd

Er svært missfornøyd med Jonne. Føler at det er et stort ubehag å gå til han, får en klump i halsen hver gang jeg MÅ til legen. Tar seg ikke god nok tid til passient og virker veldig høy på seg selv. Føler jeg nesten må stille min egen diagnose for jeg får ikke den hjelpen jeg trenger.

Lege som tar seg tid og lytter

Kanskje brukte Jonne i begynnelsen litt tid til å sette seg inn i jobben – og bli kjent med "kundene". Han kunne derfor kanskje virke litt "fjern". Men nå er det tydelig at han har funnet seg vel til rette. Han er lydhør, han tar seg tid – og han finner løsninger. Jeg er meget godt fornøyd.

Empatisk og faglig dyktig.

Følte meg svært godt tatt imot.
Legen fremstår som et godt medmenneske og som har forståelse både i forhold til fysiske og psykiske plager.
Han hadde satt av god nok tid og fremstår som veldig dyktig.
Takknemlig for å ha fått tildelt denne fastlegen, og for måten jeg har fått helsehjelp på.

Inkompetent og arrogant

Veldig missfornøyd med kundebehandlingen hos Jonne,han er nedlatende og arrogant mot sine pasienter,hører ikke på hva du som pasient har og fortelle,han får deg til å føle deg dum og ubetydelig. Han haster gjennom "timen", trekker kjappe konklusjoner og sender deg fort ut igjen. Aldri en god følelse å forlate etter en time hos Jonne. Ergo : fullstendig enig i denne vurdering som ble postet 29.mai, samt at jonne ikke evner å inrømme og korrigere for sin manglende kompetanse. Savner virkelig jonny berg.

Arrogant

Tar seg tid

Viser stor interesse for å finne løsninger og tar seg tid til å lytte.

SUPERLEGEN

En rolig og hyggelig mann!
Tar seg god tid til pasienten, lytter, stiller riktig diagnose og gir rett behandling.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

Meget misfornøyd

Ufordragelig, nedlatende og hastet. Var hos han på daglegevakt og følte meg som det styggeste mennesket ever etterpå. Totalt usaklig opptreden, spesielt i forhold til det jeg kom for.

Dyktig

Jonne er faglig dyktig. (men hopper jo etter Dr. Berg, og det er jo ikke være bare-bare!)

Jonne kunne vunnet litt mer på medmennesklighet, synes han kan virke litt høy på strå av og til.

men ellers fornøyd

Meget bra lege

Meget flott fyr på alle måter. Rett på sak i tillegg til at han lytter interessert. Virker ærlig og faglig sterk.

Svært interessert og grundig lege.

Karlstad er en grundig og undersøkende lege. Han tar seg tid til å lytte til pasienten og undersøker grundig, uten å prøve på avvisende snarveier.
Han gir rask tilbakemelding på prøvesvar, som er svært viktig for pasientene.
Ellers er han hyggelig og imøtekommende.

Veldig flink

Er veldig fornøyd med Jonne Kalstad. Raske diagnoser som alltid har vist seg å være riktige

Veldig fornøyd!

Føler meg virkelig hørt og sett når jeg har vært hos han, aldri gått derfra undrende! Har byttet fastlege noen ganger da jeg ikke har vært fornøyd med behandlingen jeg har fått, men nå tror jeg at jeg har truffet rett! Veldig flink med barn og virker som en oppriktig omtenksom mann som liker jobber sin!

Har en tone til meg som jeg liker, uformell.

Virker faglig dyktig. Gir tilbakemeldinger på prøver, både muntlig og skriftlig, meget bra. Er interessert i nye utfordringer.