Jonne Stig-Erik Kalstad

City Nord, Stormyra 8008 Bodø
Jonne Stig-Erik Kalstad er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jonne Stig-Erik Kalstad

Flink og hyggelig lege

Grei å snakke med. Lytter og er åpen for hva pasienten selv tror. Virker som en faglig dyktig lege. Kan anbefales.

Dyktig lege

Jonne er en lege som lytter til sine pasienter og viser respekt. Hver legetime vi har hatt har han tatt oss serriøst og gitt oss den hjelpen vi har trengt. Han sender oss ikke avgårde før han er 100 % sikker på at han har gjort sin jobb. Mvh en meget mor og pasient.

Faglig dyktighet, god menneskekjenner

For litt siden prøvde jeg å bestille legetime på nettet.
Etter å ha klikket på navnet til min fastlege fikk jeg nesten sjokk. Her var det skrevet flere kommentarer som jeg vil karakterisere som ren mobbing, og jeg lurer på lovligheten av dette.
Her skrives alt «uten filter», og uten at legen på noen som helst måte kan forsvare seg.
Jeg har gjennom mitt lange liv truffet mange slags mennesker, og vet at det finnes mange forskjellige reaksjonsmønstre. Noe av det negative som skrives er av en slik art at det minner sterkt om personer som er påvirket av rusmidler, eller enda verre – har blitt nektet av legen å få resept på slike.
Jonne Kalstad overtok etter Johnny Berg, og er en verdig «arvtaker».
Han er lydhør, «ser gjennom» deg for å finne ut hva som kan ligge bak en sykdom, anbefaler blodprøver når han mener det er nødvendig, videresender deg til spesialist hvis det er nødvendig – i det hele tatt, hva mer kan man forlange?
Stå på Jonne, vær deg selv. Jeg håper å kunne ha deg som fastlege resten av mitt liv.

Bodøs beste fastlege

Blir alltid møtt med respekt og forståelse.
Selv har jeg fått svært god oppfølging gjennom en vanskelig periode.
Jonne holder et høyt faglig nivå og er en
lege som bryr seg om sine pasienter.
Anbefales !

Missfornøyd

Er svært missfornøyd med Jonne. Føler at det er et stort ubehag å gå til han, får en klump i halsen hver gang jeg MÅ til legen. Tar seg ikke god nok tid til passient og virker veldig høy på seg selv. Føler jeg nesten må stille min egen diagnose for jeg får ikke den hjelpen jeg trenger.