Jonne Stig-Erik Kalstad

Leger i Nord
City Nord, Stormyra 8008 Bodø
Jonne Stig-Erik Kalstad er en av 51 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jonne Stig-Erik Kalstad

Kommenterer på utseendet, svært arrogant og ikke interressert i deg som pasient

Nok en elendig lege i en lang rekke. Jeg fikk nesten hakeslepp da han helt ut av det blå begynte å kommentere på vekten min, og hvordan jeg "måtte gå ned i vekt, du kan ikke være sånn" - når det var et helt annet problem jeg var inne for. (Jeg kan legge til at jeg er riktignok estetisk sett ikke tynn, - som i at jeg ikke er attraktiv, som denne legen flere ganger har antydet, - men ikke overvektig som i helsemessig dårlig forstand. Synes rett og slett det var ubehagelig og ydmykende at det var så viktig for ham å legge det frem på en slik måte. Uansett hva jeg trengte hjelp med var det vekt han fokuserte på. Revet sene i ankel? Utredning for cyster? Kul i huden som man bekymrer seg for? Jernmangel? Bare å gå ned i vekt det, så ordner det seg. Vet ikke hvordan det går an å være så smakløs. Fine lokaler, da.

Dyktig og lyttende

Jonne er en lege som er god til å lytte og vise omsorg, samtidig som han er faglig dyktig. Både jeg, kona og svigermor er svært fornøyd og anbefaler ham på det sterkeste

Veldig dyktig lege

Er svært fornøyd med Jonne. Kunnskapsrik snill
og dyktig lege. Flere i min familie har Jonne som fastleglege. Han er en utrolig ok person

Veldig fornøyd!

Hyggelig og imøtekommende, følte meg trygg, blir tatt seriøst også er han flink til å ta seg tid til lytte.

Fantastisk dyktig lege

Jobbe er en fantastisk flott og dyktig lege som tar seg god tid til og lytte og forstår problemene som man har.
Stiller gode diagnoser og finner løsninger på fysiske og psykiske plager.
Uten tvil en meget dyktig lege!