Stefan Kjelling

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Stefan Kjelling er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stefan Kjelling

Dårlig på kommunikasjon

Ekstremt lang ventetid på venterom. Sitter alltid i over 30min. Tar sin tid, men dårlig forståelse. Han hører hva du sier, men han sier ikke så mye selv. Dårlig på kommunikasjon. Gir ingen råd og stiller lite spørsmål. Ser mye på datamaskinen.

Tålmodig og forståelsesfull

Har hatt Kjelling som lege en stund nå. Og de gangene jeg har vært på visitt har han alltid tatt seg svært god tid og vært nøye med å lyttet til problemer jeg har tatt opp. Tidligere leger har virket svært hektisk og uinteressert, men ikke Kjelling. Han er flink og forklare evt løsninger, flink å drøfte tiltak som kan gjøre dagen din bedre og et generelt en veldig trivelig person. Kan absolutt anbefales!
Jeg blir værtfall ikke å bytte lege.

Dr. Ess i hvit legedress!

Han tar seg tid og lytter, omtenksom og folkekjær. Men tro ikke at han lar seg utnytte til å brukes som noe reseptmaskin bare fordi at han er snill, han er nemlig hverken dum eller dumsnill. Hvis noe er utenfor hans kompetansenivå så ringer han kolleger eller spesialister og spør! Han følger opp og gjør papirjobben godt.

Flytter han så flytter jeg etter, for bedre lege har jeg sannelig ikke vært borti!

Den beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til deg når du kommer, og tar alle bekymringer på alvor i motsetning til mange andre. Super lege!

Veldig dyktig lege!

Byttet til denne legen etter å ha flyttet til Bodø. Bakgrunnen for valget var faktisk de kommentarene jeg har sett her. Må si at jeg ikke ble skuffet! Han lytter og tar seg god tid, og du føler du blir tatt på alvor. Veldig behagelig å prate med.