Stefan Kjelling

Tlf: 75 50 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stefan Kjelling er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stefan Kjelling

Utrygt

Har hatt legen i flere år. Nå virker det som det begynner og bli for vanskelig for legen,mine sykdommer er etterhvert blitt mange. Og da virker det som legen ikke lenger klarer og følge meg opp på best mulig måte? Dette er bekymringsfullt for meg som er helt avhengig av at jeg får rett behandling!

Virker uengasjert eller usikker

Ser for det meste på skjermen, dårlig kommunikasjon slik jeg opplever det. Spør ikke så mye og sier for det meste at han ikke vet når jeg spør. Gjør for så vidt det man ber om, men virker uengasjert. Kan tydeligvis ikke mye om min sykdom. Får sms om at prøver er fine, så er de ikke så fine likevel, vi får vente å se er det meste av tilbakemeldingen. Sikkert rett det, men hadde vært bedre om han satte seg mer inn i problemstillingen og hadde øyekontakt med pasienten.

Dårlig på kommunikasjon

Ekstremt lang ventetid på venterom. Sitter alltid i over 30min. Tar sin tid, men dårlig forståelse. Han hører hva du sier, men han sier ikke så mye selv. Dårlig på kommunikasjon. Gir ingen råd og stiller lite spørsmål. Ser mye på datamaskinen.

Tålmodig og forståelsesfull

Har hatt Kjelling som lege en stund nå. Og de gangene jeg har vært på visitt har han alltid tatt seg svært god tid og vært nøye med å lyttet til problemer jeg har tatt opp. Tidligere leger har virket svært hektisk og uinteressert, men ikke Kjelling. Han er flink og forklare evt løsninger, flink å drøfte tiltak som kan gjøre dagen din bedre og et generelt en veldig trivelig person. Kan absolutt anbefales!
Jeg blir værtfall ikke å bytte lege.

Dr. Ess i hvit legedress!

Han tar seg tid og lytter, omtenksom og folkekjær. Men tro ikke at han lar seg utnytte til å brukes som noe reseptmaskin bare fordi at han er snill, han er nemlig hverken dum eller dumsnill. Hvis noe er utenfor hans kompetansenivå så ringer han kolleger eller spesialister og spør! Han følger opp og gjør papirjobben godt.

Flytter han så flytter jeg etter, for bedre lege har jeg sannelig ikke vært borti!

Den beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til deg når du kommer, og tar alle bekymringer på alvor i motsetning til mange andre. Super lege!

Veldig dyktig lege!

Byttet til denne legen etter å ha flyttet til Bodø. Bakgrunnen for valget var faktisk de kommentarene jeg har sett her. Må si at jeg ikke ble skuffet! Han lytter og tar seg god tid, og du føler du blir tatt på alvor. Veldig behagelig å prate med.

Svært fornøyd!

Kjelling lytter, han ser på meg og ikke på datamaskinen når jeg snakker. Han gir inntrykk av å ta tid til jeg har forklart hva som er problemet. Opplever meg respektert som person.

Beste legen jeg har hatt,

Stefan er empatisk, viser forståelse og gjør så godt han kan for å hjelpe. Han sjekker grundig opp problemstillinger og henviser deg videre om du ønsker. Han bruker god tid på sine pasienter og lytter ordentlig på hva du har å si. Han er til nå den eneste legen jeg har møtt som jeg føler at jeg stoler på.

Endelig funnet den perfekte fastlege!

En lege hele familien benytter seg av nå. Han er imøtekommende, flink og ærlig. Han fant ut hva som feilet meg, etter jeg har hatt tre andre fastleger som ikke tok mine smerter på alvor. En hyggelig lege som bryr seg om pasienten, og ikke klokka. Blir aldri å bytte igjen!

En ansvarsbevisst lege, som bryr seg

Dette er første legen jeg har vært borti,som faktisk Bryr seg om deg som person, å vet han ikke svaret,(det er sjeldent det) så sender han deg til noen som vet. Han er intr i å finne ut hvordan man kan bli bedre, Han anbefales!

Jeg er kjempefornøyd!

En lege hele familien har byttet til. Denne mannen hører på pasientene, og gir seg ikke før han finner ut hva som er galt. Alltid blid og hyggelig, lett å prate med.

Veldig flink og tar deg seriøst

Stefan er en kjempeflink lege, som virkelig tar seg god tid til deg. Han lytter, og tar deg seriøst når man kommer!

Du får ingen mer omtenksom lege!

Stefan tar seg alltid tid! En utrolig varm og flink lege! Kan anbefales! :)

Kommer ikke til å bytte!

Dette har nå vært min fastlege i 5 år. Han er flink lege som lytter og tar seg god tid til sine pasienter. Ihvertfall slik jeg har oppfattet han. Han tar alt seriøst, og skyver ingen ting unna. Stefan har virkelig hjulpet meg igjennom alt fra fysiske sykdommer til depresjon og angst.
Jeg bor ikke i Bodø nå for tiden, men kommer ikke til å bytte fastlege. Da jeg er veldig fornøyd og vet at jeg får god behandling hos han om det skulle være noe.

Bra

Jeg må si meg veldig fornøyd med denne legen ! Han hører på deg å prøver å hjelpe så langt det strekker, får den henvisningendu trenger, og det er god oppfølging om det trengs. Blei veldig fornøyd med bytte av lege til Stefan Kjelling. Han tar seg god tid til å lytte.
Eneste som er å klage på er at det pleier å være litt ventetid hvis man har time midt på dagen.

Flink og trivelig.

Han har tid til deg som pasient og vi har aldri hatt problemer med å få time hos han. Er flink til å lytte, vurdere og om nødvendig sende vider for behandling.

Hører på deg

Stefan har alltid tid til meg som pasient, føler aldri vi har dårlig tid og han hører på det en sier. Han bruker også å sjekke hvorfor en var sist hos han for å høre hvordan det går med det problemet. Han kan selvfølgelig ikke alt men sender deg da videre. Er fornøyd jeg, vurderer å bytte lege for å komme nærmere bosted men foreløpig kjører jeg heller inn til sentrum for å få beholde han.

Lang tid å komme gjennom på tlf på legekontoret, men heldigvis blitt enklere med sms bestillinger

Fantastisk flink lege

Denne mannen tar seg tid til å lytte, tar seg god tid og man føler seg verdsatt når man kommer til han. Han henviser videre hvis det er noe, man føler man blir tatt på alvor. I en tøff periode i livet mitt over noen år, var han med på å få meg opp igjen, så nå er jeg i 100% jobb, fått mitt etterlengtede barn og har et godt liv. :-) At jeg må vente litt før det er min tur gjør ingenting, det er fordi han tar seg tid til pasientene sine!

Dette er legen som fant ut av hvilken sykdom jeg har. etter mange års kamp med andre leger. Han hørte på meg og hjalp meg i kampen med spesialister osv. Takket være Kjelling har jeg i dag diagnose og rett medisin, og har fått ett helt nytt liv.
Er etter 4 års sengeligge, i 100 % stilling og trener daglig.
En lege som bryr seg om sin pasient.