Stefan Kjelling

Sentrumslegene Bodø

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Stefan Kjelling er en av 51 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stefan Kjelling

Trygg og kunnskapsrik

Har mange helseproblemer
Kjelling er god på kommunikasjon, og jeg føler han virkelig bryr seg. Har vært pasient hos han i mange år nå.
Bare ++++++++++ og atter +++++++++
Anbefales på det varmeste

Veldig god lege å ha, følger opp og er empatisk

Kjempe god lege, engasjert og følger opp. Utrolig dyktig, og henviser der han ikke har spisskompetanse. Følger utrolig bra opp, og er kjempe faglig dyktig.

Må dessverre bytte grunnet flytting.

Utrygt

Har hatt legen i flere år. Nå virker det som det begynner og bli for vanskelig for legen,mine sykdommer er etterhvert blitt mange. Og da virker det som legen ikke lenger klarer og følge meg opp på best mulig måte? Dette er bekymringsfullt for meg som er helt avhengig av at jeg får rett behandling!

Virker uengasjert eller usikker

Ser for det meste på skjermen, dårlig kommunikasjon slik jeg opplever det. Spør ikke så mye og sier for det meste at han ikke vet når jeg spør. Gjør for så vidt det man ber om, men virker uengasjert. Kan tydeligvis ikke mye om min sykdom. Får sms om at prøver er fine, så er de ikke så fine likevel, vi får vente å se er det meste av tilbakemeldingen. Sikkert rett det, men hadde vært bedre om han satte seg mer inn i problemstillingen og hadde øyekontakt med pasienten.

Dårlig på kommunikasjon

Ekstremt lang ventetid på venterom. Sitter alltid i over 30min. Tar sin tid, men dårlig forståelse. Han hører hva du sier, men han sier ikke så mye selv. Dårlig på kommunikasjon. Gir ingen råd og stiller lite spørsmål. Ser mye på datamaskinen.