Stefan Kjelling

Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Stefan Kjelling er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stefan Kjelling

Dr. Ess i hvit legedress!

Han tar seg tid og lytter, omtenksom og folkekjær. Men tro ikke at han lar seg utnytte til å brukes som noe reseptmaskin bare fordi at han er snill, han er nemlig hverken dum eller dumsnill. Hvis noe er utenfor hans kompetansenivå så ringer han kolleger eller spesialister og spør! Han følger opp og gjør papirjobben godt.

Flytter han så flytter jeg etter, for bedre lege har jeg sannelig ikke vært borti!

Den beste legen jeg har hatt.

Tar seg tid til deg når du kommer, og tar alle bekymringer på alvor i motsetning til mange andre. Super lege!

Veldig dyktig lege!

Byttet til denne legen etter å ha flyttet til Bodø. Bakgrunnen for valget var faktisk de kommentarene jeg har sett her. Må si at jeg ikke ble skuffet! Han lytter og tar seg god tid, og du føler du blir tatt på alvor. Veldig behagelig å prate med.

Svært fornøyd!

Kjelling lytter, han ser på meg og ikke på datamaskinen når jeg snakker. Han gir inntrykk av å ta tid til jeg har forklart hva som er problemet. Opplever meg respektert som person.

Beste legen jeg har hatt,

Stefan er empatisk, viser forståelse og gjør så godt han kan for å hjelpe. Han sjekker grundig opp problemstillinger og henviser deg videre om du ønsker. Han bruker god tid på sine pasienter og lytter ordentlig på hva du har å si. Han er til nå den eneste legen jeg har møtt som jeg føler at jeg stoler på.