Stefan Kjelling

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (2006)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Stefan Kjelling er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stefan Kjelling

Utrygt

Har hatt legen i flere år. Nå virker det som det begynner og bli for vanskelig for legen,mine sykdommer er etterhvert blitt mange. Og da virker det som legen ikke lenger klarer og følge meg opp på best mulig måte? Dette er bekymringsfullt for meg som er helt avhengig av at jeg får rett behandling!

Virker uengasjert eller usikker

Ser for det meste på skjermen, dårlig kommunikasjon slik jeg opplever det. Spør ikke så mye og sier for det meste at han ikke vet når jeg spør. Gjør for så vidt det man ber om, men virker uengasjert. Kan tydeligvis ikke mye om min sykdom. Får sms om at prøver er fine, så er de ikke så fine likevel, vi får vente å se er det meste av tilbakemeldingen. Sikkert rett det, men hadde vært bedre om han satte seg mer inn i problemstillingen og hadde øyekontakt med pasienten.

Dårlig på kommunikasjon

Ekstremt lang ventetid på venterom. Sitter alltid i over 30min. Tar sin tid, men dårlig forståelse. Han hører hva du sier, men han sier ikke så mye selv. Dårlig på kommunikasjon. Gir ingen råd og stiller lite spørsmål. Ser mye på datamaskinen.

Tålmodig og forståelsesfull

Har hatt Kjelling som lege en stund nå. Og de gangene jeg har vært på visitt har han alltid tatt seg svært god tid og vært nøye med å lyttet til problemer jeg har tatt opp. Tidligere leger har virket svært hektisk og uinteressert, men ikke Kjelling. Han er flink og forklare evt løsninger, flink å drøfte tiltak som kan gjøre dagen din bedre og et generelt en veldig trivelig person. Kan absolutt anbefales!
Jeg blir værtfall ikke å bytte lege.

Dr. Ess i hvit legedress!

Han tar seg tid og lytter, omtenksom og folkekjær. Men tro ikke at han lar seg utnytte til å brukes som noe reseptmaskin bare fordi at han er snill, han er nemlig hverken dum eller dumsnill. Hvis noe er utenfor hans kompetansenivå så ringer han kolleger eller spesialister og spør! Han følger opp og gjør papirjobben godt.

Flytter han så flytter jeg etter, for bedre lege har jeg sannelig ikke vært borti!