Stefan Kjelling

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (2006)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Stefan Kjelling er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stefan Kjelling

Bra

Jeg må si meg veldig fornøyd med denne legen ! Han hører på deg å prøver å hjelpe så langt det strekker, får den henvisningendu trenger, og det er god oppfølging om det trengs. Blei veldig fornøyd med bytte av lege til Stefan Kjelling. Han tar seg god tid til å lytte.
Eneste som er å klage på er at det pleier å være litt ventetid hvis man har time midt på dagen.

Flink og trivelig.

Han har tid til deg som pasient og vi har aldri hatt problemer med å få time hos han. Er flink til å lytte, vurdere og om nødvendig sende vider for behandling.

Hører på deg

Stefan har alltid tid til meg som pasient, føler aldri vi har dårlig tid og han hører på det en sier. Han bruker også å sjekke hvorfor en var sist hos han for å høre hvordan det går med det problemet. Han kan selvfølgelig ikke alt men sender deg da videre. Er fornøyd jeg, vurderer å bytte lege for å komme nærmere bosted men foreløpig kjører jeg heller inn til sentrum for å få beholde han.

Lang tid å komme gjennom på tlf på legekontoret, men heldigvis blitt enklere med sms bestillinger

Fantastisk flink lege

Denne mannen tar seg tid til å lytte, tar seg god tid og man føler seg verdsatt når man kommer til han. Han henviser videre hvis det er noe, man føler man blir tatt på alvor. I en tøff periode i livet mitt over noen år, var han med på å få meg opp igjen, så nå er jeg i 100% jobb, fått mitt etterlengtede barn og har et godt liv. :-) At jeg må vente litt før det er min tur gjør ingenting, det er fordi han tar seg tid til pasientene sine!

Fantastisk lege

Dette er legen som fant ut av hvilken sykdom jeg har. etter mange års kamp med andre leger. Han hørte på meg og hjalp meg i kampen med spesialister osv. Takket være Kjelling har jeg i dag diagnose og rett medisin, og har fått ett helt nytt liv.
Er etter 4 års sengeligge, i 100 % stilling og trener daglig.
En lege som bryr seg om sin pasient.