Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Fredensborgklinikken

Fredensborgveien 118a 8006 Bodø
Oleg Vladimirovich Kravtchenko er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Svært god og omsorgsfull ,men har du han der,tar han seg tid.

Oleg har svært mye å gjøre,men når man først har time tar han seg alltid av pasienten.Ofte forsinket, men det er verdt bryet! Han er omsorgsfull og lytter alltid! Ringer alltid sykehuset de få gangene han er i tvil. Fredensborgklinikken får ofte mye "pepper"da de har det svært travelt og har lange køer..men dette viser også til at det er dyktige leger og sekretærer m stor pågang...alltid følt at jeg får forståelse og raskt time når det er behov..mye bry men det er faktisk verdt det.❤all ære til fredensborgklinikken.

Flink, god lytter, stødig, god til å kommunisere med pasienten. Han tar pasienten på alvor. Meget dyktig.

Jeg har brukt Oleg som fastlege i mange år. Vil ikke bytte. Han er den beste legen jeg har vært hos gjennom mine 64 år. Veldig trivelig personale ellers også.

Var bra. Er ikke bra lengre.

Vet ikke hva som har skjedd, men ventetiden er skutt i været og vanskelig å få bestilt time via telefon. Søk andre plasser. Er faktisk blitt helt uholdbar ventetid der. 45-60 min er HELT standard nå.

Dyktig men har dårlig tid

Utrolig flink lege, synd at han har for mange pasienter. Jeg gruer meg alltid til å dra til legen pga den sinnsykt lange ventetiden. Jeg bor et godt stykke unna og kan som regel ikke ta de tidligste timene på dagen. Så når jeg kommer har det hopet seg opp med 4-5 pasienter som skal inn før meg, når jeg egentlig skulle ha time.

Eksepsjonell lege!

Oleg er en helt fantastisk lege, du kan føle deg heldig om du får han som fastlege. Ikke bare er han en eksepsjonell lege med stor bredde av kunnskap, men han er også en fantastisk omtenksom og tålmodig mann. Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så dyktig og forståelsesfull lege.
Dersom man virkelig har behov for hjelp til å finne ut av hva som kan være grunn til de helsemessige plagene man har, er han den som finner det ut.

Oleg dedikere nærmest alle timene i døgnet til å hjelpe mennesker som behøver å bli sett og forstått. Han er nøye og presis i sine vurderinger og lar deg ikke gå fra timen hans med noen annen følelse enn, att du er ivaretatt og trygg.

Etter min mening den beste fastlegen Bodø har og hans generøsitet og omsorg for mennesker er beundringsverdig.