Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Torvgate 8 8005 Bodø
Oleg Vladimirovich Kravtchenko er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Oleg Vladimirovich Kravtchenko

Useriøst

Etter å ha bestilt time hos Oleg 22.8 fikk jeg time 23.8 som jeg møtte opp til. Det gjorde ikke Oleg og jeg fikk beskjed om at han skulle ringe meg opp å avtale ny time. Dette gjorde han og vi ble enig om ny time 24.8 kl 08:00. Også denne timen møtte han ikke opp til, mer useriøs fastlege enn dette finnes ikke, anbefales ikke!

Dyktig !

Han er fastlegen min over 10 år. Jeg vil ikke bytte . Han kjempe dyktig og tar seg altid god tid på pasienter .

Svært god og omsorgsfull ,men har du han der,tar han seg tid.

Oleg har svært mye å gjøre,men når man først har time tar han seg alltid av pasienten.Ofte forsinket, men det er verdt bryet! Han er omsorgsfull og lytter alltid! Ringer alltid sykehuset de få gangene han er i tvil. Fredensborgklinikken får ofte mye "pepper"da de har det svært travelt og har lange køer..men dette viser også til at det er dyktige leger og sekretærer m stor pågang...alltid følt at jeg får forståelse og raskt time når det er behov..mye bry men det er faktisk verdt det.❤all ære til fredensborgklinikken.

Flink, god lytter, stødig, god til å kommunisere med pasienten. Han tar pasienten på alvor. Meget dyktig.

Jeg har brukt Oleg som fastlege i mange år. Vil ikke bytte. Han er den beste legen jeg har vært hos gjennom mine 64 år. Veldig trivelig personale ellers også.

Var bra. Er ikke bra lengre.

Vet ikke hva som har skjedd, men ventetiden er skutt i været og vanskelig å få bestilt time via telefon. Søk andre plasser. Er faktisk blitt helt uholdbar ventetid der. 45-60 min er HELT standard nå.

Dyktig men har dårlig tid

Utrolig flink lege, synd at han har for mange pasienter. Jeg gruer meg alltid til å dra til legen pga den sinnsykt lange ventetiden. Jeg bor et godt stykke unna og kan som regel ikke ta de tidligste timene på dagen. Så når jeg kommer har det hopet seg opp med 4-5 pasienter som skal inn før meg, når jeg egentlig skulle ha time.

Eksepsjonell lege!

Oleg er en helt fantastisk lege, du kan føle deg heldig om du får han som fastlege. Ikke bare er han en eksepsjonell lege med stor bredde av kunnskap, men han er også en fantastisk omtenksom og tålmodig mann. Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så dyktig og forståelsesfull lege.
Dersom man virkelig har behov for hjelp til å finne ut av hva som kan være grunn til de helsemessige plagene man har, er han den som finner det ut.

Oleg dedikere nærmest alle timene i døgnet til å hjelpe mennesker som behøver å bli sett og forstått. Han er nøye og presis i sine vurderinger og lar deg ikke gå fra timen hans med noen annen følelse enn, att du er ivaretatt og trygg.

Etter min mening den beste fastlegen Bodø har og hans generøsitet og omsorg for mennesker er beundringsverdig.

Dyktig lege som desverre har tatt på seg for mye

Oleg er en faglig dyktig lege, og er opptatt av å lytte til pasientene sine. Problemet er at han har altfor mange pasienter, han har nattevakter og går rett på jobb og sovner under konsultasjonene. Dette har skjedd meg 2 ganger, etter det byttet jeg lege.

Han må purres på i det uendelige for å ordne resepter, selv de ansatte i skranken innrømmer at de har et stort problem og at de har fått mange klager.

Dyktig og hyggelig og den beste legen jeg har hatt!

Svært dyktig lege med meget bra utdanning som har hjulpet meg mye!
Han lytter og spør og ser etter løsninger,han tar seg tid til å høre på pasienten..
Han er en fantastisk lege og jeg takker Gud for at jeg har fått fastlege som Oleg Kravtchenko!
Jeg har anbefalt han til alle mine venner...

Flink lege, MEN...

Opplever Oleg som fryktelig travel. Han er nok en dyktig lege, men har alt for mange pasienter, og jeg har måttet vente i ca. to timer før jeg har fått komme inn til han. Han er alltid forsinket!
Det som overhodet ikke er holdbart er at man må purre både 6 og 7 ganger før man får resepter fra han (dette gjelder når man ringer for å få fornyet en resept man har fra før av), og det kan til tider være håpløst å komme igjennom på tlf.
Skal du ha time hos han må du regne med å vente 4-6 uker dersom det ikke står om liv.
Når man møter opp og skal prate med dem i skranken føles veldig lite privat, da alle som sitter på venterommet kan høre hva man sier.
En fastlege som anbefales for de svært tålmodige.

Dyktig lege

Opplever Oleg som en svært hyggelig, dyktig og hardtarbeidende lege. Men alt for mange pasienter.
Jeg har hatt timer regelmessig over litt tid, og opplever lang ventetid og at han er blitt mer travel under konsultasjonene.
Det tar lang tid å komme frem på telefon til legesenteret, og betjeningen gir uttrykk av at de har det svært hektisk.
Råd: To stykk Oleg og dobbelt så mange ansatte :-)

Super lege!!

Bare ett ord: Trygghet!!
Bruker god tid på pasientene sine, og man kan gjerne vente lenge på å komme inn til timen når kvaliteten på arbeidet han gjør er så utmerket. Hos Oleg føler man seg både sett og ivaretatt. Jeg og mange med meg hadde han som fastlege da han var i Meløy og har fortsatt hos han etter at han begynte i Bodø.
Som Meløy har det i dag med stort gjennomtrekk, og til tider elendige leger på mange områder er det med livet som innsats!!!

Den beste legen jeg har hatt

Han har altid full oversikt og er nøye i sin undersøkelse, han lytter og spør.ikke kjip m prøvetaking. Har hatt prostatakreft, fjerning m stråling, er helt frisk her kan jeg takke Oleg for god etterkontroll, m hyppige psa kontroller. Han får 5 stjerner fra meg.

Betryggende å ha som fastlege

Oleg er en lege en kan stole på , som gjør jobben sin på en måte som får meg som pasient til å føle meg trygg. Jeg har anbefalt han til alle mine venner og bekjente.

Minus med resepter og ventetid

Veldig flink lege som har hjulpet meg mye. Ringer og styrer på og har kontakter slik att man føler det går fort å komme seg videre i systemet.
Minuset er att det er vanskelig å få time, mye ventetid på kontoret og att resepter aldri kommer ut. Etter att det nye systemet med e resepter er tatt i bruk, virker det som att dette ikke blir prioritert.

Veldig bra, hyggelig og trygg lege.

Oleg er en fantastisk lege, han har mye kunnskap, han er trygg på det han Gjør og han tar seg tid å prate og høre og forklare med pasienten . Som ung og alvorlig syk trenger man leger med myndighet og som er mild og forståelsesfull. Det tar han Ingen ting å ta en telefonsamtale til Sykehuset om han ikke er sikker på behandling eller medisiner passer opp mot hverandre.

Det er positivt at han ikke er Norsk, for han kan regler og lovverket veldig godt, han kan forklare godt hva som menes med de forskjellige lovene i Norge.

Han har god formidling til andre som nav, helfo, arbeidsgiver, hjemmetjeneste, sykehus ol. Han tar gjerne telefonen mens man er der.

Det trekker ned at det er lang ventetid, intill 1 time, at de ikke har et fungerende datasystem, så man får ikke e - resepter eller andre digitale ting.

Tungvint at alt må bestilles den ene dagen og hentes neste, spesielt når man ikke har lett for å komme seg i mellom og alt koster mye.

Tilgjengelighet utenfra er vanskelig med handicap.

Positive er at han prioritere de sykeste pasientene, slik at er man alvorlig syk får man time i løpet av et par dager.

Fantastisk

Oleg er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har hatt mange leger! Jeg takker gud for at jeg har fått Oleg som lege!

Lytter og anerkjenner deg.

Hele familien benytter Dr. Kravtchenko og vi har ikke hatt noen problemer med misforståelser, eller annet. Han er flink til å finne løsninger :)

Dyktig og hyggelig lege

Kravtchenko er en meget hyggelig og imøtekommende fastlege. Han jobber metodisk og tar seg tid til å høre på pasienten.

Dessverre måtte jeg se meg nødt til å bytte fastlege da Fredensborgklinikken oppleves som et særdeles utilgjengelig og saktegående legekontor. Det kan være vanskelig å komme igjennom på telefon, ta svært lang tid å få time (såfremt det ikke er noe akutt tar det som oftest opp mot tre uker) og ventetiden på kontoret strekker seg gjerne opp mot 50-60 minutter før man får komme inn til timen sin.

Jeg skulle helst ikke byttet fastlege, men jeg synes servicenivået og ventetiden på klinikken er uholdbar dessverre.

Min nye fast lege etter pedersen og jeg er kjempefornøyd med han. Vil anbefales. Eneste minuset der borte er at det tar tid og få time når man ringer det tar tid og det er lite folk på jobb...Men han bruker good tid og er nøye og kjempe hyggelig.